1573739110

آبان پرکار میدکو

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، چهارم آبان ماه یکصد و شانزدهمین جلسه تولید با حضور علی اصغر پورمند مدیرعامل میدکو و سایر مدیران و مشاوران در تهران، کرمان و اصفهان، مدیران عامل و مدیران مجتمع‌های تولیدی از محل مجتمع‌ها به صورت همزمان در دفترها و کارخانه‌های واقع در تهران، کرمان، اصفهان و همدان با برقراری ارتباط تصویری برگزار شد. در این جلسه گزارش‌های جلسه تولید، مالی (ریالی و ارزی)، بازرگانی و انبارهای شرکت‌های زیر مجموعه میدکو ارائه شد. گفتنی است این جلسات بطور منظم هر دو هفته یکبار برگزار می‌شوند. ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316 , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل , ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه , نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن , میلگرد فولادی , میلگرد ساده , خدمات برش لیزر , خدمات برش cnc , خرید آهن , آهن فروشی , لوله تست آب , قیمت لوله  مانیسمان , قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی قیمت قوطی آهنی , 

 

4%20aban

حضور پررنگ میدکو در ایران کانمین 2019

9 تا 12 آبان ماه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدنی، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کانمین 2019) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. شرکت میدکو نیز به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی توانایی‌ها و دستاوردهای خود را در سالن شماره 10 این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشت که مورد استقبال بازدیدکنندگان زیادی قرار گرفت. علی اصغر پورمند مدیرعامل شرکت میدکو، تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه و مدیران و مشاوران میدکو نیز در روز اول برگزاری این نمایشگاه از غرفه میدکو بازدید کردند. همچنین جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس و محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران از غرفه میدکو بازدید کردند. قیمت ورق گالوانیزه رنگی

 

kanmin1

 

kanmin2

 

kanmin3


شانزدهمین دوره بازدید از پروژه‌های میدکو

13 و 14 آبان ماه شانزدهمین دوره بازدید از پروژه‌های شرکت میدکو در سال 1398 توسط علی اصغر پورمند مدیرعامل میدکو انجام شد. پورمند در روز نخست از مجتمع لوله‌های مسی و کاتد مس شهر بابک، مجتمع معادن، کنسانتره و گندله سنگ آهن سیرجان و مجتمع فولاد بردسیر بازدید کرد. بازدید از مجتمع کنسانتره و گندله سنگ آهن جلال آباد زرند، مجتمع فولاد زرند، پروژه CDQ، پروژه آهك و دولوميت، مجتمع فولاد بوتیا و خط انتقال گاز مجتمع فولاد بوتیا نیز از برنامه‌های روز دوم مدیرعامل میدکو بود. گفتنی است اين بازديدها هر دو هفته يكبار به صورت منظم انجام می‌شود.

 

bazdid

عملیات اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب زرند

20 آبان‌ ماه با حضور وزیر نیرو، فرماندار و امام جمعه شهرستان زرند، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس و مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان، عملیات اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب زرند آغاز شد. این پروژه با مشارکت و سرمایه‌گذاری شرکت فولاد زرند ایرانیان و اجرا توسط شرکت ساختمانی مانا که هر 2 از شرکت‌های زیرمجموعه میدکو هستند، تا دو سال آینده به اتمام خواهد رسید. لازم به ذکر است طول شبکه جمع‌آوری در فاز اول 352 کیلومتر، خط انتقال 8 کیلومتر و تعداد انشعابات 22 هزار اشعاب به طول 176 کیلومتر پیش‌بینی شده است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در افق 20 ساله، طول این شبکه به 695 کیلومتر خواهد رسید.

 

fazelab1

پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری، خط انتقال و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کرمان

همچنین 20 آبان ماه مراسم آغازین پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری، خط انتقال و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهر کرمان با حضور اردکانیان وزیر نیرو، زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان شهر کرمان در مجلس، خسروی‌راد مدیرعامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان و جمعی از مسئولان در محل تصفیه‌خانه شهر کرمان برگزار شد. این پروژه با سرمایه‌گذاری و اجرای گروه مشارکت BMM (شرکت فولاد بوتیای ایرانیان – شرکت مانا – شرکت معیارصنعت خاورمیانه) از شرکت‌های زیرمجموعه میدکو در مدت ۵ سال با اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر کرمان به طول ١۴۵٠ کیلومتر – خط انتقال ١٢ کیلومتر – ٣ مدول تصفیه‌خانه به ظرفیت ۹۰ هزار مترمکعب انجام خواهد شد.

 

fazelab2

یکصد و هفدهمین جلسه تولید

21 آبان ماه یکصد و هفدهمین جلسه تولید با حضور مدیرعامل میدکو در تهران، مدیران و مشاوران در تهران، کرمان و اصفهان، مدیران عامل و مدیران مجتمع‌های تولیدی از محل مجتمع‌ها به صورت همزمان در دفترها و کارخانه‌های واقع در تهران، کرمان، اصفهان و همدان با برقراری ارتباط تصویری برگزار شد. در این جلسه گزارش‌های جلسه تولید و روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه میدکو ارائه شد. این جلسات بطور منظم هر دو هفته یکبار برگزار می‌شوند.

 

jalase21

دریافت تندیس مسئولیت‌پذیری اجتماعی

23 آبان ماه مراسم دومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور (موثر در رونق تولید) با محوریت برندهای مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم شرکت میدکو موفق به دریافت تندیس مسئولیت‌پذیری اجتماعی شد. فرحناک مدیر HSEC میدکو به نمایندگی از مدیرعامل شرکت این جایزه را دریافت کرد.

1573739093

هفدهمین دوره بازدید از پروژه‌های میدکو

27 و 28 آبان ماه هفدهمین دوره بازدید از پروژه‌های شرکت میدکو در سال 1398 توسط علی اصغر پورمند مدیرعامل میدکو انجام شد. پورمند در روز اول از معدن چاه فیروزه، مجتمع لوله‌های مسی و کاتد مس شهر بابک، مجتمع معادن، کنسانتره و گندله سنگ آهن سیرجان و مجتمع فولاد بردسیر بازدید کرد. بازدید از مجتمع کنسانتره و گندله سنگ آهن جلال آباد زرند، مجتمع فولاد زرند، پروژه CDQ، پروژه آهك و دولوميت، مجتمع فولاد و واحد برق بوتیا نیز از برنامه‌های روز دوم پورمند بود. اين بازديدها هر دوهفته يكبار به صورت منظم انجام می‌شوند.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *