ورق مشبک دایره ای

ورق پانچ ، مشبک دایره ای ، استیل ، آهن

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت ، ما با هدف تامین و فروش انواع ورق آهنی فولادی ، و با تجربه و تخصصی که در زمینه انواع ورق پانچ، مشبک روغنی ، ورق مشبک دایره ای را با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . جهت اطلاع از قیمت ورق مشبک – چشمه دایره ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، ما شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع ورق های فولادی ( بنا به شرایط استفاده ) راهنمایی نموده و در انتخاب نوع ورق ، یاری خواهیم نمود .


ورق مشبک دایره ای

ورق مشبک دایره ای


خرید ، فروش کلیه ورق های مشبک دایره ای

ورق مشبک دایره ای ، با ضخامت های 0.4 میل الی 4 میل به صورت ورق فولادی روغنی پانچ ، ورق استیل 3.4 پانچ با سوراخ  های دایره ای مربع ، کشویی ، ستاره ای ، طرح گشنیز موجود در انبار تهران

ورق های مشبک پانچ با طرح های مختلف در دکوراسیون و نمای ساختمانی بسیار پرکاربرد بوده و به درخواست مشتری با نقشه های پانچ خاص نیز قابل تولید است . این ورق ها در 3 نوع استیل ، روغنی ،  گالوانیزه تولید می گردد. و در ضخامت های مختلف و چشمه های مختلف قابل تامین است . شرکت  مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ی ورق های پانچ مشبک در ایران.


ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316 , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل


مهزیار فولاد صنعت ، در تلاش است تا جهت کسب رضایت شما عزیزان ، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهد ، جهت خرید ، و اطلاع از قیمت دقیق ورق مشبک دایره ای ، با شماره واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید ، و یا با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و در صورت امکان با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، تیم فروش را از صورت های خرید خود آگاه سازید ، کادر فروش همه روزه ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود . 

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق مشبک دایره ای ، در زمینه انواع ورق های فولادی بصورت سراسری فعالیت گسترده ای دارد ، که این موارد در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *