ورق های مشبک پانچ

ورق پانچ ، مشبک ، استیل ، آهن

مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش مقاطع فولادی و آلیاژی ، انواع ورق های فولادی و انواع لوله های آلیاژی ، این توانایی را دارد تا هر گونه نیاز صنعتی شما را برآورده ساخته و هر گونه سفارش مرتبط به آهن آلات و مقاطع فولادی شما را تامین کند . ما خرید را برای شما آسوده تر خواهیم کرد . پرسنل بخش فروش مهزیار فولاد صنعت ، و مشاوران فروش شما را از مرحله مشاوره و راهنمایی تا مرحله خرید یاریتان خواهند کرد تا شما بهترین خرید و انتخاب ها را از ما داشته باشید . هدف اصلی مهزیار فولاد صنعت رضایت شماست . مهزیار فولاد صنعت ، ورق مشبک پانچ را در سایز ها و ابعاد مختلف در اختیار شما با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میدهند . جهت خرید ورق مشبک پانچ ، با شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، قیمت ورق مشبک پانچ در مهزیار فولاد ، نسبت به کیفیت آن ، بسیار مطلوب بوده و سعی بر آن است که قیمت این ورق در نرخ های منطقی و تعادلی قرار بگیرد .


خرید ، فروش کلیه ورق های مشبک پانچ شده ی سوراخ دار ضخامت های 0.4 میل الی 4 میل به صورت ورق فولادی روغنی پانچ ، ورق استیل 3.4 پانچ با سوراخ  های دایره ای مربع ، کشویی ، ستاره ای ، طرح گشنیز موجود در انبار تهران.

ورق های مشبک پانچ با طرح های مختلف در دکوراسیون و نمای ساختمانی بسیار پرکاربرد بوده و به درخواست مشتری با نقشه های پانچ خاص نیز قابل تولید است . این ورق ها در 3 نوع استیل ، روغنی ،  گالوانیزه تولید می گردد. و در ضخامت های مختلف و چشمه های مختلف قابل تامین است.

ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه , نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن , میلگرد فولادی


مهزیار فولاد صنعت ، در صدد است تا بهترین خدمات خود را از نظر کمی و کیفی در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، در این راستا ، خدمات جانبی ما نظیر ( خدمات برشکاری ، سوراخکاری ، آنالیز ورق ، و بازدید قبل از خرید محصول ) در اختیار شما صنعتگران و خریداران محترم قرار میگیرد . قیمت ورق مشبک پانچ در سایت مهزیار فولاد صنعت قرار گرفته شده است ، لذا به دلیل تغییر قیمت و نوساناتی که در بازار آهن الات بوجود می آید ، این قیمت ها بصورت تخمینی بارگذاری شده ، و صرفا به این جهت استکه صنعگران و خریداران بتوانند هزینه های خود را برآورد کنند ، اما لازم به ذکر است که این قیمت هاه ، دور از قیمت های واقعی هم نمیباشد . جهت خرید با شماره تماس 44449101-021 ، و ارسال ایمیل ، به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و همچنین ارسال پیام به شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ما را از صورت خرید خود آگاه سازید .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *