ورق های فولادی آلیاژی

خرید ورق فولادی آلیاژی ST37-2 ، ST44-2 ، ST52-3

به نام خدا و با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران وخریداران عزیز و ارجمند . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با توسعه خدمات خود درزمینه تامین ، فروش و خرید ورق های آلیاژی ، در صدد است این ورق های فولادی را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان در سراسر کشور قرار دهد ، یکی از بزرگترین اهداف ما ، جلب رضایت کاربرانمان میباشد ، چرا که کیفیت حق شماست و مهزیار فولاد صنعت ، تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا خدمات خود را در از نظر کمی و کیفی تضمین کرده و شما عزیزان را راضی نگه دارد . مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه ای که در زمینه انواع ورق های فولادی و آلیاژی دارد ، شما عزیزان را یاری می کند تا خریدی مطمئن و آسوده را تجربه کنید . جهت خرید انواع ورق های فولادی و کسب اطلاعات بیشتر ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .


ورق های آلیاژی فولادی آلیاژی در صنایع مختلف امروزه در گرید های گوناگونی تولید و عرضه می گردند. ورق های فولادی آلیاژی با پیشوند S که معمولا با گرید های گوناگونی تولید می گردند، در 3 دسته ی اصلی مورد مصرف صنایع ساختمانی و صنعتی قرار می گیرد، طبقه بندی می گردند.

3 دسته ی اصلی ورق های گرید  به نام های ST37 ، ST44 و ST52 در دسته ی فولاد های سازه ای کربن دار و منگنز داری قرار می گیرد که استاندارد های مذکور مطابق پلتفرم آلیاژی کشور جمهوری فدرال آلمان DIN می باشد.

ورق های سازه ای فولادی آلیاژی ST37 و ST52و. ST44 در دسته ی فولاد های سازه ای مصرفی صنایع مختلف از جمله در صنایع ساختمانی استفاده می شود.

از این ورق ها در جهت ساخت تیر ورق ها و بلوک های پیش ساخته ی ساختمانی جهت اسکلت بندی ساختمانی های کوچک و بیلدینگ ها و برج های بلند مرتبه استفاده می شود.

ورق های ST37 بیشتر در سازه های ساختمانی و ورق های ST44 و ST52 می توانند در سازه هایی که در صنایع مختلف فلزی همچون صنایع قطعه سازی و یا صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جهت ساخت استراکچر های پالایشگاه و پتروشیمی اشاره نمود.

ورق های آلیاژ فولادی ST37 در گرید های ST37-1، ST37-2 و ST37-3 با تکنولوژی های تولید گوناگون، تولید و عرضه می گردند. ورق های ST44 در دسته ی ورق های سازه ای قرار می گیرد که بیشتر مورد استفاده ی صنعت بوده و ورق های ST44 با گرید ST44-1 و ST44-2 و مورد استفاده صنعتگران عزیز قرار می گیرد.

ورق های ST52 از دیگر ورق های این گرید بوده که بیشترین میزان خواص مکانیکی در انواع سازه از خود تحمل می نماید. ورق های ST52 در گرید های ST52-1، ST52-2، و ST52-3 با روش های تولید گوناگون تولید گشته و مورد مصرف صنعتگران گرامی قرار می گیرد.

ورق های ST52 در دسته ی ورق های ST بالاترین مقاومت مکانیکی را در سازه ها از خود تحمل می نماید. جهت خرید ورق های ST52 یا خرید و اطلاع از قیمت روزانه ورق های ST37 و ST44 می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

ورق های آلیاژی سری ST در داخل ایران توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت اکسین خوزستان، شرکت فولاد گیلان و شرکت فولاد هرمزگان و در کارخانجات کوچکتری همچون ماشین سازی اراک، نورد قطعات تهران، نورد و لوله اهواز و … تولید و عرضه می کردند.

ورق های آهنی سری ST در گرید های ST37، ST44 و ST52 در انواع وارداتی نیز موجود بوده که شما صنعتگران گرامی جهت خرید انواع ورق های ئارداتی سری S می توانید ورق های .ارد شده از کشور های روسیه، اکراین، چین، کره و هند را از شرکت بازرگانی و فروش مهزیار فولاد صنعت خریداری نمایید.

ورق های آلیاژی فولادی گرید های ST از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 50 میلی متر در ابعاد مختلف همینک قابل تامین بوده و کلیه خریداران و صنعتگران گرامی جهت خرید انواع ورق ای ST می توانند در ضخامت های مختلف با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی مطابق با استاندارد DIN آلمان در ایران.


خرید ، فروش و قیمت روزانه آهن آلات ، انواع ورق های فولادی آلیاژی در ضخامت ها و ابعاد مختلف ، فولاد های آلیاژی و انواع ورق های ساخت مخازن نفت ، گاز ، پتروشیمی

خریدار ، فروشنده ، قیمت روزانه انواع ورق های آلیاژی A516 Gr70 ، A516 Gr60 ، A283 Gr-c ، A285 Gr-c ، ST44 ، ST52-3 ، RST37-2
لوله تست آبقیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی

کلیه ورق های آلیاژی با استاندارد های مذکور قیمت قوطی آهنی
از ضخامت 2 میلیمتر تا ضخامت 300 میلیمتر

همینک در مهزیار فولاد


همانطور که میدانید ، قیمت ورق های آلیاژی و دیگر مقاطع فولادی ، در بازار آهن الات دچار نوسانات شدیدی میشود ، لذا قیمت های موجود در سایت ، بصورت حدودی بوده و این قیمت ها صرفا جهت برآورد و تخمین هزینه های خریداران عزیز میباشد ، پیشنهاد میشود جهت اطلاع دقیق از قیمت ها ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش شرکت از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به استثنا روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگومی شما خواهند بود . شما میتوانید سفارش خود را از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و  mahzyar.net97@gmail.com وهمچنین ارسال پیامک به شماره واتس اپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ نیز انجام دهید و ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، شک نکنید پرسنل بخش فروش ، به محض دریافت سفارش ، پیش فاکتور مربوطه را صادر نموده و در صورت تایید شما عزیزان ، صورت خرید شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق های آلیاژی ، در زمینه انواع ورق فولادی و انواع لوله فولادی  فعالیت گسترده ای دارد ، که در ذیل قید شده است : 


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *