ورق های روغنی

st12 – st14 انواع ورقهای روغنی

با عرض درود خدمت شما سروران، در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد انواع ورق های ST12-ST14 برای شما فراهم آورده ایم، پس لطفا با مهزیار فولاد همراه باشید:

ورق روغنی به ورق هایی گفته می شود که به روش نورد سرد فولادی از ورق هایی که قبل از آن نورد گرم شده است تولید می گردد.

ورق های نورد گرم شده ی فولادی را در ضخامت های پایین وارد دستگاه نورد سرد ورق نموده و به وسیله ی کششش میان غلتک ها و روغنکاری سطحی ورق& کیفیت سطح ورق را بالا می برند، به این عمل فرآیند نورد سرد ورق گفته می شود.

ورق های ST12 و ST14 به روش نورد سرد فولادی تولید می گردند، این ورق ها که بسیار در صنایع قطعه سازی، ساخت لوازم خودرو، ساخت بدنه ی خودرو و بدنه ی انواع لوازم خانگی و دیگر مصارف صنعتی کاربرد دارد در دسته ی پر مصرف ترین فولاد های ورق نازک در جهان قرار می گیرد.

ورق روغنی ST12 مناسب عملیات خم کاری می باشد و ورق های ST14 مناسب قطعات پرسکاری شده می باشد، ورق های ST14 از بافت نرم تری به نسبت ورق های ST12 برخوردار بوده که این مزیت باعث می شود که از این ورق ها جهت انجام پرسکاری انجام شود چرا که ارتفاع ورق ها مناسب جهت بسیاری از قطعات پرسکاری شده می باشد، مثلا کلیه بدنه خودرو ها با ورق های ST14 تولید می گردند.

از دیگر مزایای ورق های روغنی سطح با کیفیت آنها برای انجام دادن رنگ کاری بر روی آن می باشد، ورق های روغنی برای ساخت بسیاری از سازه ها و قطعات صنعتی همواره کاربرد داشته و کیفیت سطحی ورق های روغنی بسیار بالاتر از کیفیت سطحی ورق های سیاه می باشد.

ورق های روغنی از ضخامت 0.25 میلی متر تا ضخامت 3 میلی متر بصورت کویل و شیت فابریک تولید شرکت های مختلف تولید داخل و از انواع وارداتی هم اینک در دسترس بوده شما می توانید جهت خرید این ورق های آلیاژی فولادی با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نمایید.

ورق های فروخته شده از سمت شرکت مهزیار فولاد به شرط متریال آلیاژی بفروش می رسد و شما صنعتگران گرامی می توانید با خیال راحت اقدام به خرید انواع فولاد های آلیاژی از این مجموعه نمایند.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روزانه ی انواع ورق های روغنی و جهت خرید این ورق ها با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت صنعتگران و خریداران ارجمند. شرکت مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه تامین کلیه ورق های فولادی فعالیت داشته و شما عزیزان را در این زمینه یاری خواهد نمود. مهزیار فولاد صنعت با تیم فروش حرفه ای و با تجربه ی خود ، مقاطع فولادی مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهد نمود. ورق های روغنی ، نوعی ورق آهنی است که در صنایع مختلف استفاده های گوناگون دارد و مورد استفاده صنعتگران عزیز قرار می گیرد. مهزیار فولاد صنعت ، انواع ورق های روغنی اعم از ورق ST12، ,ورق ST14 ، ورق ST13 را در انبار خود موجود داشته و در اببعاد و ضخامت های سفارشی و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد . لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق روغنی و خرید آن ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش شرکت همه روزه ( از ساعت 9 صبح الی 17:30 ) در خدمت شما خواهند بود.


فروش ویژه کلیه ورق های روغنی جهت صنایع فلزی و پرسکاری

لوله استیل
مقاله ی ورق رنگی و مقاله ی ورق آهن را نیز بخوانید
مقاله ی ورق آجدار و مقاله ی فروش ورق سیاه را نیز بخوانید
مقاله ی ورق سیاه  و مقاله ی فروش لوله صنعتی  را نیز بخوانید

خرید و فروش کلیه ورق روغنی تولید فولاد مبارکه اصفهان و تولید mmk  روسیه با ضخامت و ابعاد مختلف همینک در مهزیار فولاد .


جهت اطلاع از قیمت انواع مختلف ورق روغنی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید و یا در صورت امکان با ارسال پیام به واتزاَپ شرکت به شماره 09383940223 و همچنین ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت خرید خود آگاه نمایید . تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9  صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های تعطیل از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود. تیم فروش شرکت شما عزیزان را در این زمینه با مشاوره های خود به بهترین شکل ممکن یاری نموده و شما را از انتخاب اشتباه مقاطع فولادی در پروژه های صنعتی خود نیز منع خواهند نمود. مهزیرا فولاد صنعت به منظور ارتقاء سطح خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، در صورت خرید شما ممشتریان عزیز، خدمات جانبی نظیر ( برشکاری، سوراخکاری، آنالیز ورق های آلیاژی، خدمات گالوانیزاسیون، و بازدید از ورق های فولادی و لوله های فولادی قبل از خرید محصول ) را در اختیار مشتریان عزیز و ارجمند قرار می دهد ) .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *