ورق های استیل نسوز

خرید ورق های استیل نسوز وارداتی | اروپایی

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما خریداران و صنعتگران عزیز و ارجمند. مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که فعالیت خود را در زمینه انواع مقاطع فولادی گسترش داده و یکی از بزرگترین هدفش، جلب رضایت شما عزیزان می باشد. مهزیار فولاد صنعت در زمینه ورق های استیل نسوز دارای تجربه و تخصص بوده و این ورق استیل رادر کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان تامین نموده و در اختیار شما قرار خواهد گذاشت. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق های استیل نسوز و دیگر ورق های استنلس استیل با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید.  تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.


ورق های استیل نسوز

ورق های استنلس استیل در دسته ای از ورق های آلیاژی قرار می گیرند که عناصر کروم و نیکل در بافت آنها به نسبت دیگر ورق های فولادی و آلیاژی بیشتر می باشد. گرید های استنلس استیل دارای عناصر بیشتری از عناصر کروم، و نیکل در بافت خود بوده و این گرید ها در گرید های سری 400 دارای عناصر نیکل بیشتر، در گرید های 300 دارای عناصر نیکل و کروم بیشتر می باشد.

ورق های نسوز استنلس استیل که در گرید 300 این ورق ها قرار می گیرد، با نام های 309 و 310 در بازار فولاد جهان شناخته می شود.

کد های فولادی 309 و 310 مربوط به استاندارد های ASTM کشور ایالات متحده امریکا بوده که این ورق ها همواره با نام های امریکایی در صنایع مختلف شناخته می شوند.

گرید های ورق های نسوز آلیاژی استنلس استیل با نام های 309، 309S، 310 و 310S که هر کدام میزان تحمل حرارتی متفاوتی را در شرایط سازه دارا می باشند، تولید و عرضه می گردند.

در بازار ایران، ورق های استنلس استیل نسوز تولید کشور های اسپانیا، افریقای جنوبی، فنلاند، آلمان، اتریش، و برخی از کشور های آسیای شرقی وارد بازار ایران شده و صنعتگران گرامی می توانند از این ورق ها که در دسته ی استنلس استیل نسوز آلیاژی قرار می یگرند، جهت ساخت سازه های خود استفاده نمایند.

ورق های استنلس استیل نسوز و در کل ورق های نسوز فولادی که می بایست حرارت های سازه ای بالای 800 درجه سانتی گراد را تحمل نمایند، در ضخامت های گوناگون از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 30 میلیمتر همینک در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود بوده و خریداران گرامی جهت خرید ورق های نسوز استنلس استیل، می توانند با دایره بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده و تا از قیمت ها و شرایط فروش انواع ورق های استنلس استیل آلیاژی فولادی نسوز و از قیمت های روزانه ی ورق های نسوز آلیاژی اطلاعات جامعی بدست آورند.

ورق های نسوز عرضه شده در بازار ایران معمولا تولید کشور های افریقای جنوبی و تولید کشور اسپانیا بوده که به صورت شیت و یا کویل وارد کشور شده که در موارد ورق های نسوز کویل، خریداران گرامی می توانند ورق های استنلس استیل نسوز را با توجه به اینکه در برخی ضخامت ها به صورت کویل موجود می باشد، به طول های درخواستی خود سفارش خرید داده و خریداری نمایند.

در کل ورق های استنلس استیل نسوز و ورق های آلیاژی نسوز در صنایع فولاد، صنایع سیمان، و صنایع ریخته گری کاربرد های بسیاری داشته ، از دیگر کاربرد های اسن ورق ها می توان به استفاده در صنایع کاشی سازی، صنایع چینی سازی، صنایع سرامیک و ساخت کلیه ی ادوات کوره های بزرگ صنعتی اشاره نمود.

ورق های نسوز آلیاژی در آلیاژ 309 توانایی تحمل حرارت تا 800 درجه سانتی گراد با آلیاژ 309S تحمل حرارت تا 850 درجه سانتی گراد در آلیاژ 310S تحمل حرارت بین 950 الی 1000 درجه سانتی گراد و در آلیاژ 310 توانایی حرارت تا 1250 درجه سانتی گراد را دارا می باشند.

این استاندارد ها با نام های آلمانی که مطابق با استاندارد های کشور آلمان و DIN می باشد، نیز شناخته می شود که ورق های نسوز با استاندارد 310 با نام آلمانی 1.4841 و ورق های نسوز با استاندارد 310S با نام آلیاژی 1.4845 در چارت DIN آلمان شناخته شده و خریداران گرامی این آلیاژ ها را نیز می توانند از شرکت مهزیار فولاد صنعت خریداری نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های نسوز فولادی و آلیاژی و صنعتی در ایران.


خرید، فروش انواع ورق های استیل نسوز 309s – 309 – 310s – 310 مقاوم در برابر حرارت بالا

  • ورق استیل نسوز 310 آلیاژ 1/4841 قابلبت تحمل حرارت تا دمای 1250 درجه سانتی گراد
  • ورق استیل نسوز 310s آلیاژ 1/4845 قابلبت تحمل حرارت تا دمای 1000 درجه سانتی گراد
  • ورق استیل نسوز 309 آلیاژ 1/4833 قابلبت تحمل حرارت تا دمای 900 درجه سانتی گراد
  • ورق استیل نسوز 309s آلیاژ 1/4828 قابلبت تحمل حرارت تا دمای 850 درجه سانتی گراد

ورق های استیل نسوز وارداتی موجود در ضخامت مختلف (1 میلی متر تا 40 میلی متر) و در ابعاد مختلف 1/5*3 متر مربع و 1/5*6 متر مربع تولید کمپانی های معتبر اروپایی کلمبس (اسپانیا) – اتوکمپو (فنلاند) – آکرونی (اسلوونی) و غیره دارای شناسنامه و تست های مربوطه


فروش ورق اکسین , ورق اکسین , ورق گالوانیزه خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتی


بازرگانی مهزیار فولاد ،تامین کننده انواع ورق های استیل نسوز

 (جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

مهزیار فولاد صنعت با هدف ارتقا و گسترش خدمات خود، سعی دارد تا شما عزیزان را راضی نموده و کیفیت خدمات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. جهت اطلاع از قیمت انواع ورق ها اعم از ورق استیل ، ورق آلیاژی ، ورق فولادی ) با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت را از صورت های خرید خود آگاه سازید. ما در درجه ی اول کیفیت را برای شما عزیزان تضمین خواهیم نمود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *