ورق های استیل ضخامت بالا

خرید ورق استیل ضخامت بالا 304 – 316 به صورت برشی

با سلام و درود خدمت صنعتگران و خریداران ارجمند ، مهزیار فولاد صنعت ، از شما دعوت به عمل می آورد ، تا از بهترین تیم فروش مقاطع فولادی و مشاوران مجرب بهره برده و به بهترین شکل ممکن و در به صرفه ترین حالت خرید ورق استیل ضخامت بالا را انجام دهید ، قیمت ورق استیل ضخامت بالا در مهزیار فولاد صنعت به صرفه بوده و نسبت به کیفیت مطلوب آن بسیار مقرون به صرفخ میباشد ، خواهشمندیم جهت خرید ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایید ، پرستنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، آماده پاسخگویی به شما عزیزن میباشند . ما در زمینه خرید استنلس استیل به شما خریداران عزیز و ارجمند یاری خواهیم کرد .


قیمت ورق های برشی استنلس استیل

[table id=255 /]


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب زیر است


ورق استیل ضخامت بالا

ورق های استنلس استیل در دسته ی ورق های پرمصرف در صنایع غذایی و صنایع پتروشیمی قرار می گیرد که اکثر صنعتگران برای ساخت اکثر استراکچر ها و سازه های صنعتی اقدام به خرید ورق های ابعادی استنلس استیل و ورق های برشی استنلس استیل در ضخامت های مختلف می نمایند.

بعضا مقدار درخواست برای ساخت یک استراکچر و یا یک سازه بسیار کمتر از میزان یک برگ فابریک بوده که در چنین شرایطی صنعتگران گرامی می توانند اقدام به خرید ورق های برشی مطابق با صورت درخواست برش خود از شرکت مهزیار فولاد صنعت را نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در انبار استوک خود ورق های استنلس استیل را به صورت تکه های برشی در ضخامت های مختلف برای صنعتگران گرامی تامین می نمایند و صنعتگر مورد نظر می تواند ورق برشی استیل را در گریدهای 304 و 316 به مقدار درخواست خود برای ساخت سازه خریداری نماید.

ورق استنلس استیل برشی با آلیاژ های 304 و 316 همینک از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 60 میلی متر در اختیار خریداران گرامی قرار می گیرد و این ورق ها می تواند جهت استفده صنعتگران در ابعاد مختلف برش خورده و یا برش هایی همچون برش پولکی، برش رینگ و یا برش های دیگری که مطابق با سازه ی صنعتگران گرامی می باشد را برای صنعتگران گرامی تامین نماید.

شما خریداران گرامی جهت خرید انواع وق های برشی استیل 304 و 316 در ضخامت و ابعاد مختلف همینک می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

ورق های برشی 304 و ورق های برشی 316 در دسته ی محصولات پر مصرف و پر معامله گروه بازرگانی مهزیار فولاد قرار دارد و مهزیار فولاد صنعت تضمین بهترین قیمت را برای صنعتگران گرامی برای خرید انواع ورق های برشی استنلس استیل می نماید.

جهت اطلاع از قیمت روزانه و و جهت اطلاع از موجود ی انواع ضخامت های ورق های استیل 304 و 316 برشی، همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مزهیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های برشی آلیاژی و استنلس استیل در ایران.


خرید – فروش و قیمت انواع ورق های استیل ضخامت بالا بصورت برش خورده ، سایز درخواستی شما  در آلیاژ های مختلف جهت مصارف خاص صنعتی ، ورق استیل – 304 – 316 – ضخامت بالا – ضخیم بار – خریدار و فروشنده

فروشنده انواع ورق های استیل ضخامت بالا جهت مصارف خاص صنعتی با آلیاژ های 304 – 316 در
لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 ضخامتهای 10 – 15 – 12 – 20 – 25 – 30 – 40 – 50 – 60
بصورت برشی به مقدار مورد درخواست شما همینک در مهزیار فولاد

بورس ورق استیل

ورق فولاد مبارکه , لوله استیل 316


مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه بالایی که در زمینه خرید و فروش کلیه مقاطع فولاد ، ورق های استیل ، لوله های استیل و غیر استیل و انواع مقاطع آلیاژی دارد ، میتواند به راحتی شما را در امر خرید و انتخاب درست و کاربردی محصولات آلیاژی و فولادی ( با توجه به نوع استفاده ) یاری دهد ، لذا خواهشمندیم جهت اعلام سفارش های خود ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده ، ویا با ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را از خرید خود آگاه سازید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی13:30 ) درخدمت شما عزیزان خواهند بود . اولویت ما کیفیت میباشد ، چراکه کیفیت حق شماست .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق استیل ضخامت بالا ، در زمینه فروش انواع لوله فولادی و انواع مختلف ورق فولادی در تمامیه اندازه ها ، ابعاد و ضخامت های مختلف فعالیت گسترده ای دارد ، که در ذیل قید شده است :

 


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *