فروش انواع ورق های استیل رنگی میرور بصورت روکش دار و بدون روکش ابعاد 2*1 و 1.25*2.5 موجود در انبار تهران

ورق استیل طلایی ، نقره ای ، دودی ، مسی ، آبی

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند. مهزیرا فولاد صنعت با در نظر گرفتن نیاز های صنعتی مشتریان عزیز در صدد است کلیه نیاز های صنعتی آنان را تامین نماید. در این راستا قصد داریم با بکار گیری تخصص و تجربه در این زمینه، کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی شما خریداران عزیز را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نماییم. مهزیار فولاد صنعت در زمینه ورق های استیل رنگی دارای تجربه بوده و این ورق استیل را برای شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهد نمود. جهت اطلاع از قیمت ورق های استیل رنگی و دیگر ورق های استنلس استیل با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. تیم فروش شرکت شما عزیزان را در این زمینه یاری خواهند نمود.


فروش انواع ورق های استیل رنگی میرور بصورت روکش دار و بدون روکش ابعاد 2*1 و 1.25*2.5 موجود در انبار تهران

فروش ورق های استیل رنگی ،دکوراتیو به رنگ های نقره ای براق ، طلایی براق ، مسی براق ، دودی براق ، آبی سیلور براق در ضخامت های مختلف و ابعاد مختلف همینک در مهزیار فولاد

قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی قیمت قوطی آهنی , قیمت ورق گالوانیزه رنگی

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصص خود در زمینه انواع مقاطع آلیاژی و فولادی ، کیفیت را به شما عزیزان تضمین می نماید. ما محصولات را با کیفیتی تضمین شده به شما عزیزان عرضه خواهیم نمود.

لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق های استیل رنگی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتز اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. تیم فروش شرکت پس از دریافت صورت خرید شما عزیزان پیش فاکتور مربوطه را در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال نموده و در صورت تایید، در کوتاه ترین زمان ممکن صورت درخواستی شما را تامین و به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *