ورق های فولادی CK22

ورق فولادی آلیاژی Ck22

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که فعالیت خود را در زمینه انواع مختلف ورق آهنی و انواع ورق های آلیاژی به صورت سراسری در ایران گسترش داده و با سالها تجربه و تخصص در خدمت شماست تا شما عزیزان را در جهت پیش برد اهداف صنعتی تان یاری نماید. جهت اطلاع از قیمت ورق های فولادی CK22 ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش آلیاژ شناس شرکت مهزیار فولاد صنعت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. مهزیار فولاد صنعت در زمینه تامین انواع ورق CK دارای تجربه بسیار بالایی است.


تامین انواع ورق های فولادی CK22 برابر با کد فولادی آلمان 1.1151

خرید ، فروش ، تامین و قیمت روزانه ورق CK22 ضخامت پایین از ضخامت پایین 0.2 میل تا 2 میل به صورت رول وارداتی کره ای و هندی و از ضخامت 2 میل الی 100 میل در ابعاد مختلف تولید روسیه ، اوکراین ، کره در انبار تهران موجود می باشد.

فروش ورق اکسین , ورق اکسین , ورق گالوانیزه

خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتی

لازم به ذکر است ورق های اعلامی به صورت برش خورده از ورق فابریک نیز قابل تامین است.

بازرگانی مهزیار فولاد تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی و فولادی در ایران.

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

مهزیار فولاد صنعت با هدف تامین و فروش کلیه مقاطع فولادی اعم از ورق های آلیاژی و فولادی، لوله های فولادی و آلیازی و در مجموع کلیه مقاطع فولادی و آلیازی در خدمت شماست. تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود و پاسخگوی شما عزیزان هستند. جهت اطلاع رسانی از صورت های خرید خود ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com اقدام نمایید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *