ورق های استنلس استیل

خرید ورق استنلس استیل آلیاژ 309، 309s

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت ، خریداران و صنعتگران عزیز ، شرکت مهزیار فولاد صنعت در زمینه فروش انواع استنلس استیل ها بسیار با تجربه است و ورق استیل در آلیاژ ها و گرید های مختلف را با قیمتی متناسب و کیفیتی مطلوب در اختیار شما عزیزان قرار می دهند ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با توجه به نیاز شما اقدام نموده و در جهت اهداف صنعتی شما عزیزان تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا نیاز های صنعتی شما را فراهم سازند ، ورق های استیل 309 ، 309s ، یکی دیگر از ورق های استنلس استیل است که در صنایع کاربرد فراوانی دارد ، لطفا جهت خرید و همچنین اطلاع دقیق از قیمت ورق های استیل 309 و 309s ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، آماده پاسخگویی به شما عزیزان است .


ورق های استیل 309 و 309s

ورق های استنلس استیل فولادی در گرید های گوناگونی تولید می گردند که در بازار ایران با نام های گوناگونی شناخته می شوند. یکی از این آلیاژ ها، آلیاژ ورق استنلس استیل 309 می باشد که در حقیقت اصطلاح 309 مطابق با جدول استاندارد ASTM کشور ایالات متحده امریکا می باشد.

استاندارد 309 و 309s که برابر  با ASTM ایالات متحده آمریکا تولید می گردند، نوعی فولاد میان رده ی نسوز جهت ساخت سازه های نسوز صنعتی بکار گرفته می شود که می توان از این آلیاژ مقاومت حرارتی فی ما بین 800 الی 900 درجه سانتی گراد را انتظار داشت.

ورق های 309 در ضخامت های گوناگونی تولید می گردند که هر کدام از این ضخامت ها کاربرد های ویژه ای در ساخت قطعات مختلف در صنایع ایفا می نمایند.

ورق های 309 در بازار ایران نیز جهت استفاده در سازه های نسوز صنعتی بسیار محبوب بوده و صنعتگران گرامی می توانند ورق های استنلس استیل سری 309 را از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 50 میلی متر از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نموده تا ورق های وارداتی استنلس استیل 309 به کشور ایران که معمولا تولید کشور های اسپانیا، کره جنوبی، چین و ژاپن می باشد و وارد کشور ایران می شوند را جهت خرید استعلام نمایند.

استاندارد 309 که برابر با جدول استاندارد کشور ایالات متحده امریکا مطابق با AISI/ASE شناخته می شوند، کشور های دیگر دنیا نیز با نام های دیگری شناخته می شوند.

مثلا ورق های استنلس استیل سری 309 برابر با کشور جمهوری فدرال آلمان DIN با نام X15CRNISI20-12 شناخته می شود و ورق سری استنلس استیل 309 که مطابق با استاندارد  کشور امریکا می باشد، در نام آلمانی و مطابق استاندارد DIN با نام X12CRNI24-12 شناخته می شود.

ورق های استیل 309 که در بازار ایران با نام های امریکایی خود محبوب گشته و شناخته می شوند، برابر با استاندارد و جدول شماره مواد کشور آلمان نیز بام های مختلفی نیز شناخته می شوند که استاندارد 309 برابر با شماره مواد آلمان 1.4828 می شود و استاندارد 309S برابر با جدول شماره مواد آلمان، برابر با 1.4833 نام گذاری گشته اند.

ورق های استیل سری 309 توسط شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت عرضه می گردد و شما خریداران گرامی جهت خرید ورق های 309 همین حالا می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعاتی جامع در خصوص خرید ورق های آلیاژی 309 استنلس استیل کسب نمایید.

ورق های استیل 309 در واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت به صورت ورق برشی و مطابق با ابعاد درخواستی خریداران و صنعتگران گرامی نیز عرضه می گردد.


 

ورق های استیل 309 و 309s

ورق های استیل 309 و 309s


فروش انواع ورق استیل با آلیاژ 309 و 309s از ضخامت 1 میل الی 30 میل در ابعاد مختلف موجود در انبار تهران.

ورق های استیل 309 و 309s :

ورق های استنلس استیل با توجه به دارا بودن عناصر نیکل و کروم مقاومت خوبی در برابر دمای بالا تا 850 درجه سانتی گراد را دارا می باشد این فولاد ها جهت ساخت ادوات صنعتی و سازه های در تماس با حرارت بالا حداکثر تا 850 درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار می گیرد .

این فولاد ها تولید کمپانی های اروپایی و آسیایی موجود در انبار تهران می باشد.

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده کلیه فولاد های خاص صنعتی در ایران.

 (جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

ورق گالوانیزه ، لوله api ، ورق اکسین ،  لوله صنعتی ، فروش ورق اکسین ، لوله فولادی ،


شما خریداران گرامی می توانید جهت استعلام قیمت این نوع ورق های استنلس استیل  ( ورق استیل برشی آلیاژی ) با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده و در خواست های خود را به صورت ضخامت و ابعاد برای آلیاژ های نسوز 309 به کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت اعلام نمایید.

لازم به ذکر است پس از ارسال درخواست های شما عزیزان، پیش فاکتور کالای درخواستی شما در کمتر از 3 ساعت کاری برای شما ارسال می گردد تا شما خریداران گرامی بتوانید بهترین فرایند خرید را با شرکت مهزیار فولاد صنعت جهت خرید انواع استنلس استیل های آلیاژی و صنعتی تجربه نمایید.

مهزیار فولاد صنعت، با کادر فروش مجرب خود ف خریدی آسوده و مطمئن را برای شما رقم خواهد زد ، جهت اطلاع بیشتر از قیمت و خرید ورق های استیل 309 و انواع دیگر ورق استیل ،  با شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، لذا در صورت امکان میتوانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  و همچنین ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت سفارش ، صورت ، پیش فاکتور مقاطع استیل مورد نیاز را ارسال نموده ، و در صورت تائید در کوتاه ترین زمان ممکن ، ان را تهیه و تامین نموده ، در سراسر کشور ارسال  به دست شما عزیزان خواهد رساند .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *