لوله های استیل

خرید مشخصات فنی لوله استنلس استیل

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم به مشخصات فنی لوله های استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.


مشخصات فنی لوله های استیل

لوله های استنلس استیل که در آلیاژ های گوناگون تولید می گردند، امروزه برای خریداران گرامی و صنعتگران ارجمند بسیار حائز اهمیت می باشد که از چه نوع آلیاژ استنلس استیل تولید گردند.

این لوله ها که برابر با جدولی که در این مقاله می بینید، مطابق با استاندارد های اینچ کشور ایالات متحده امریکا در جهان شناخته می شود، در حقیقت استاندارد ASTM و قوانین آلیاژ ی کشور امریکا، سایز لوله ها را مطابق با جدول اینچ و برابر با استاندارد های اصلی قرار گرفته در اداره استاندارد کشور آمریکا برای همه ی جهان الزام آور نموده و در همه ی کشور های تولید کننده ی لوله های فولادی و استنلس استیل در جهان، معیار همواره معیار استاندارد های اینچ کشور ایالت متحده امریکا می باشد.

پس استاندارد های اینچ شناخته شده در جهان در حقیقت استاندارد های بین المللی لوله شناخته می شود که برای کلیه تولید کنندگان، صنعتگران و فعالین عرصه پایپینگ و سیالات این استاندارد ها همواره الزام آور می باشد.

در جدولی که در این مقاله می بینید، به استاندارد های مرجع اینچ برای لوله های آلیاژی و فولادی در جهان اشاره شده است.

لوله های استنلس استیل می توانند در بازار ایران برای خریداران گرامی از آلیاژ های گوناگونی تامین گردند. این لوله ها معمولا در انواع وارداتی در کشور ایران موجود می باشد و معمولا از کشور هایی همچون کشور چین، کره، هندوستان، و کشور های اروپای غربی در خصوص سوپر آلیاژ ها همچون آلمان، فنلاند، و اسپانیا نیز کالاها و لوله های استنلس استیل را جهت مصرف صنعتگران گرامی در سراسر جهان به کشور ایران صادر می نمایند.

لوله های استنلس استیل می توانند در آلیاژ هایی گوناگونی برای خریداران تامین گردند و خریداران و صنعتگران گرامی که فعال در عرصه ی ساخت سازه های فلزی با متریال استنلس استیل می باشند، می توانند لوله های آلیاژی و فولادی خود را از دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت با آلیاژ های 304 و 304L و 316 , 316L و 321، 309 و 310S و 308 در انواع مقاطع ورق، میلگرد، نبشی، تسمه، ناودانی، و دیگر مقاطع خاص صنعتی استعلام نموده تا شرکت مهزیار فولاد صنعت شما خریداران و صنعتگران گرامی را در خصوص قیمت روزانه انواع متریال و مقاطع استنلس استیل و انواع لوله های استنلس استیل فولادی و صنعتی راهنمایی نمایند.

لوله های آلیاژی استنلس استیل که مطابق جدول فوق همینک در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد، در انواع درزدار و بدون درز مانیسمان و سیملس موجود می باشد که متریال های مانیسمان دقیقا مطابق با جدول استاندارد اینچ بوده، اما متریال درزدار با توجه به اینکه امکان تولید آن از ورق های استنلس استیل کویل وارداتی می باشد، می تواند مطابق با سایز درخواستی خریداران و مشتریان گرامی تولید و تامین گردند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های استنلس استیل آلیاژی مطابق با استاندارد اینچ و تولید کننده انواع لوله های استنلس استیل آلیاژی برابر با سایز و ضخامت درخواستی خریداران می باشد و شما خریداران گرامی و صنعتگران ارجمند فعال در عرصه ساخت سازه های استنلس استیل صنایع غذایی و پتروشیمی را در روند ساخت سازه های خود همراهی می نماید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی متریال های استنلس استیل در مقطع لوله به صورت درزدار و مانیسمان در بازار استنلس استیل ایران فعال می باشد و شما خریداران گرامی می توانید با خیالی آسوده مهزیار محصولات ارائه شده توسط این شرکت را خریداری نمایید.

جدول رده بندی لوله های بدون درز

جدول رده بندی لوله های بدون درز


جدول وزن لوله های استیل


از دلایل پر کاربرد و محبوب بودن لوله های استیل میتوان به داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی اشاره کرد.

وجود کروم در مواد تشکیل دهنده لوله باعث مقاومت در برابر خوردگی میشود به طور مثال وجود 5% کروم در آهن مقاومت به خوردگی را افزایش میدهد . عنصر کروم با تشکیل یک لایه اکسید سطحی ، لایه های زیرین را از خوردگی محافظت می کند. لوله استیل با داشتن 12% کروم ، خاصیت ضد زنگ پیدا کرده است .

فرآیند پرداخت لوله استنلس استیل :

پرداختن این لوله یک فرایند مهم برای تولیدات و برنامه های کاربردی معماری است در پرداخت لوله های فولادی ضد زنگ یک سطح یکنواخت و یکنواخت را ایجاد می کندو از آن برای تولید مخازن و OEM هااستفاده میکنند که در صنایع شیمیایی و داروسازی ازآن استفاده میشود.

بازرگانی مهزیار فولاد عرضه کننده لوله استیل بدون درز 304 / 304L و 316 / 316L و هم چنین عرضه دیگر فولاد های ضد زنگ از جمله 304H، 316H، 310S ، 309S .    ما طیف گسترده ای از سری لوله های ارائه شده از Sch 5 تا دوبرابر سنگین تر را ارائه می کنیم .اکثر محصولات در طول های تصادفی 20 ‘در دسترس هستند، اما مهزیار فولاد می تواند لوله بدون درز ضد زنگ را در بسیاری از مقادیر بیش از 40’ عرضه کند. تمام لوله های بدون درز ضد زنگ می تواند براساس نیاز مشتری در اندازه های دقیق برش داده شود .

[table id=33 /]


جهت کسب اطلاعات بیشتر از انواع لوله های استنلس استیل آلیاژی و فولادی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تایید، توسط باربری های معتبر ایران به سراسر کشور ارسال خواهند نمود.

 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *