لوله های گالوانيزه

مزایای کاربردی لوله های گالوانیزه

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران و خریداران ارجمند ، به استحضار میرساند شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش و تامین آهن آلات ، کلیه ورق فولادی و  انواع لوله فولادی ، و همچنین کلیه ورق های آلیاژی و انواع لوله های آلیاژی ، در خدمت شماست تا مقاطع قید شده را با ابعاد و اندازه مورد نظر شما تامین کند ، مهزیار فولاد صنعت در تامین لوله های گالوانيزه تجربه بالایی داشته و نهایت تلاش خود را در بر میگیرد تا شما عزیزان خریدی مطمئن و آسوده ای داشته باشید ، جهت خرید و استعلام قیمت لوله گالوانیزه ، میتوانید با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و لوله گالوانیزه مورد نیاز خود را به ما اعلام نمایید ، پرسنل فروش و مشاوران مهزیار فولاد صنعت ، آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز هستند . با ما تماس بگیرید .

در این صفحه ، مطالبی درباره لوله های گالوانیزه برای شما صنعتگران محترم آماده کرده ایم ، لطفا با ما همراه باشید .


لوله های گالوانيزه

لوله GI یا لوله های گالوانيزه آهن اساسا فلزی با پوشش روی است که همچنین به عنوان گالوانیزه شناخته می شود. با توجه به فرایند پوشش فلز، فولاد یا آهن بیشتر از فلز سنتی بهبود کارایی می یابد. بنابراین لوله های فولادی ضد زنگ یا آهن که به صورت گالوانیزه تولید می شوند معمولا بر لوله های ساخته شده از PVC، پلاستیک یا ABS ترجیح داده می شوند.

لوازم جانبی لوله کشی که از طریق فرآيند گالوانيزه ساخته می شود عمدتا برای کاربرد در پروژه های ساختمانی بزرگ ترجیح داده می شوند.از دیگر کاربرد های این لوله های گالوانيزه در  آبیاری گیاهان، تصفیه فاضلاب و کارخانه ها نیز چنین لوله هایی کاربرد فراوانی دارند.

به این واقعیت باید توجه کرد که استفاده از پوشش مزایای مختلفی را نسبت به سایر روش هایی که برای تقویت فولاد یا آهن استفاده می شوند، فراهم می کند . گرچه برای دستیابی به کاربرد های مختلف ، حتی لوله های گالوانيزه نیز کامل نیستند. بنابراین، بسیار مهم است که در هنگام خرید، از توزیع کنندگان قابل اعتماد لوله گالوانیزه را دریافت کنید.


مزایای لوله های گالوانيزه:

لوله گالوانیزه برای پروژه های بزرگ ساخت و ساز کاربرد دارد .  در پروژه هایی که در حجم بزرگ و وسیع ساخته می شوند، جایگزین مناسب تری نسبت به لوله گالوانیزه وجود ندارد.و تفاوتی ندارد که پروژه ساخت یک ساختمان بزرگ باشد یا واحدتولیدی یا یک سیستم آبیاری باشد این لوله ها برای استفاده مناسب می باشد .
دلیل دیگری که لوله های گالوانيزه برای پروژه های بزرگ مطلوب تر هستند، دوام زیاد و ترکیب سخت آنهاست که آنها را بدر برابر سایش و زنگ زدگی مقاوم می سازد.
همچنین به شما توصیه می کنیم که به دنبال یکی از بهترین نمایندگی های فولادی ساختمانی برای تامین نیاز خود باشید.


هزینه لوله کشی کم در لوله های گالوانيزه :

از آنجا که فرآيند گالوانيزه کردن یکی از راه های ارزان برای حفاظت از فولاد یا آهن است ، لوله های ساخته شده از این فرآیند معمولا قیمت کمتری دارند به این دلیل که سایر روش های حفاظت از فولاد، نیروی کار و هزینه کلی فرآیند بیشتری نیاز دارند که در نتیجه هزینه کلی پردازش افزایش می یابد. برعکس، فرآیند گالوانیزه کاملا بدون دردسر است و نیاز به عملیات سنگین تری دارد که به هزینه کلی لوله ها اضافه نمی کند.


هزینه نگهداری کم در لوله های گالوانيزه :

با توجه به سختی لوله های گالوانیزه، عمری طولانی تر و برای نصب کارآمد تر هستند. قیمت لوله گالوانیزه به طور مداوم در بلند مدت ارزان تر می شوند زیرا آنها خورد نمی شوند و مقاومت در برابر ضربه و همچنین نشت را فراهم می کنند. از آنجایی که با روی پوشش داده می شوند، لوله های گالوانیزه خواص خود را برای مدت زمان قابل توجهی حفظ می کنند.

تعمیر و نگهداری پایین به این معنی است که هزینه های کلی این لوله ها در طول عمرشان کم می شود. این عامل باعث می شود که لوله های گالوانيزه یک گزینه اولیه برای کاربرد در مکان های دور افتاده باشد که شرایط سخت محیطی وجود دارد و تعمیرات در محل اولویت کار است.

لوله های گالوانيزه

لوله های گالوانيزه


با استانداردهای کیفیت مطابقت دارد :

لوله های فولادی و آهنی که در طی فرآيند گالوانيزه می شوند، با استانداردهای كيفي كه آنها را بسيار قابل اطمینان می سازد مطابقت دارد. برای دست یابی به برخی پارامترهای کیفیت در هنگام ساخت لوله ها سنجش و بازرسی دقیق نیاز است.
این کار آنها را قادر می سازد تا به طور کامل طول عمر لوله ها و همچنین ارزش عملکردی آنها را پیش بینی کنند. این اطلاعات برای مشتری بسیار حیاتی است و آنها با توجه به اینکه کدام لوله برای کدام کاربرد مناسب است، حق انتخاب دارد.


برخی از مزایای دیگر لوله های گالوانیزه  :

فرآیند گالوانیزاسیون بسیار ساده است ، زیرا لوله به راحتی می تواند مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر این ضخامت لوله ها می تواند با استفاده از روش های ساده و غیر مخرب مورد آزمایش قرار گیرد.
پوشش روی که از طریق فرآیند گالوانیزه ارائه می شود، به چسبندگی لوله ها کمک می کند و پوشش مجهز به ترکیبات متالورژیکی است که باعث می شود لوله کاملا ناهموار باشد.

یکی از موارد رضایت بخش در مورد لوله های گالوانیزه این است که بسیار محافظت می شوند و نمی توانند از گوشه ها آسیب ببینند. پوشش رویی که برای آنها فراهم می شود، باعث می شود که لوله حتی در سخت ترین شرایط، حفظ شود.

فرآیند گالوانیزاسیونی که انجام می شود با استاندارد 4680 استرالیا / نیوزیلند تایید شده است. این استاندارد قابل اعتماد ترین نوع استاندارد است بنابراین در اطمینان برای کاربرد لوله ها کمک می کند.


مهزیار فولاد صنعت ، با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز ، صورت خرید شما را تامین خواهد نمود . شما میتوانید با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، صورت خرید خود را ارسال کنید ، همچنین از طریق ارسال پیامک به شماره واتس اپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از خرید خود آگاه سازید . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود ، شما میتوانید با مشاوران ما در تماس بوده و جهت خرید ، راهنمایی های لازم را از مشاورانمان دریافت نمایید ، مشاوران ما جهت خرید انواع لوله های گالوانيزه در خدمت شما بوده و از مرحله مشاوره ، تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود . یکی از بزرگترین اهداف مهزیار فولاد صنعت ، ارائه محصولات با کیفیت بوده ، زیرا کیفیت حق شماست .


مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله های گالوانیزه ، در زمینه لوله های فولادی مختلفی فعالیت دارد که شامل وارد ذیل است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *