لوله X70

لوله 42اینچ 12.7 میل 12متری x70 وارداتی

سلام و عرض ادب خدمت شما خریداران و صنعتگان گرامی ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه انواع لوله X70 ، و X65 ، X60 , X52  دارای تجربه و تخصص بوده و تصمیم دارد این لوله های را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها و خرید انواع لوله های مانیسمان ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، پاسخگوی هرگونه مشاوره در جهت خرید آهن الات و لوله های آلیاژی خواهند بود .


لوله 42اینچ 12.7 میل 12متری x70 البته بدون مارک مناسب برای شمع کوبی وستون و………ِکه روکش داشته که تمیز شده است

موجود در انبار تهران مناسب جهت  خطوط انتقال نفت ، گاز ، پتروشیمی قیمت ورق آهن

و شمع کوبی اسکله و سکو های نفتی (بدون شناسنامه به شرط تائیدیه موسسه متالوژی رازی )  قیمت ورق گالوانیزه رنگی

همینک در مهزیار فولاد  قیمت قوطی آهنی

با ما تماس بگیرید قیمت نبشی و ناودانی


جهت خرید لوله x70 و انواع مختلف لوله مانیسمان ، با شماره تماس واحد فروش شرکت 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، پرسنل فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما خریداران محترم و صنعتگران گرامی خواهند بود . با ما در تماس باشید . ما خرید را برای شما آسوده تر خواهیم کرد ، به این دلیل که کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، از مرحله مشاوره ، تا مرحله خرید همراه شما خواهند بود تا بهترین و صحیح ترین انتخاب را داشته باشید . پرسنل فروش ، پس از دریافت سفارش شما از طریق تماس ، و یا ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net  و mahzyar.net97@gmail.com  ، و ارسال از طریق واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، بی شک پیگیری نموده و صورت خرید شما را پس از صدور فاکتور و پس از تایید شما عزیزان ، در کوتاهترین زمان ممکن تامین خواهند نمود. کیفیت حق شماست .

لازم به ذکر است ، مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر انواع لوله API، در زمینه انواع مختلف لوله فولادی و ورق استیل و غیر استیل و ورق فولادی فعالیت گسترده ای دارد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *