خرید ، فروش و قیمت انواع لوله های صنعتی ضخامت بالا لوله گوشتی - لوله ضخیم - لوله صنعتی - لوله با ضخامت بالا

خرید لوله گوشتی، ضخامت بالا، صنعتی، سنگین

با سلام و درود، مهزیار فولاد ارائه دهنده لوله های صنعتی ضخامت بالا ، لوله های گوشتی ، و لوله های ضخیم در سایز های مختلف میباشد ، جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله صنعتی ، لوله گوشتی و انواع لوله های ضخیم ، در سایز ها و ضخامت های مورد نیاز شما ، جهت اطلاع از قیمت انواع لوله فولادی ، با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، کارشناسان ما با سالها تجربه در زمینه فروش کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی درخدمت شما بوده و شما را در خرید کلیه لوله های آلیاژی و فولادی راهنمایی خواهند نمود . در این صفحه ، قصد داریم نمونه هایی از لوله های قابل ارائه به شما عزیزان به شما عزیزان ارائه دهیم ، با ما همراه باشید .


لوله های صنعتی ضخامت بالا در دسته ی لوله های خاص ساخت قطعات صنعتی قرار می گیرد که جهت استفاده در مدار های سیال استفاده نشده و معمولا برای ساخت قطعات صنعتی و یا ساخت قطعات شرکت های خودرو سازی و دیگر قطعات خاص بکار گرفته می شود.

لوله های گوشتی مانیسمان که همانطور که از نام آنها پیداست در دسته ی لوله هایی با ضخامت های بالا قرار می گیرد، در حقیقت لوله های صنعتی مانیسمان بوده که ضخامت دیواره ی آن ها برابر جدول استاندارد نبوده و ضخامت های بیشتری را جهت ساخت دیگر استراکچر ها و سازه های صنعتی دارا می باشند.

لوله های گوشتدار و یا اصطلاحا در بازار ایران لوله های گوشتی از قطر خارجی 50 میلی متر در دسته ی محصولات موجود در انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد تا ضخامت بیش از 600 میلی متر، ضخامت جداره لوله ها که در حقیقت همان گوشت لوله اطلاق می شود، در لوله های گوشتی ضخامت های بیشتری داشته و وزن لوله های آهنی فولادی گوشتی مانیسمان همواره از دیگر لوله های مانیسمان فلزی سنگین تر می باشد.

لوله های گوشتی مانیسمان معمولا مورد مصرف صنایع فلزی قرار می گیرد که به صورت برشی و تکه تکه شده تا بتواند مورد استفاده در بسیاری از سازه های صنعتی قرار گیرد.

از موارد مصرف گوشتی لوله های سایز بالا می توان به ساخت انواع قطعات ماشین آلات سنگین ( گاردان و پوسته ی دیفرانسیل، بوش داخل موتور ها و انواع انجین های انواع سواری های سبک و سنگین، و ساخت دیگر قطعات خودرو سازی خصوصا خودرو های سنگین و خودرو های راه سازی ) مورد استفاده و مصرف قرار می گیرد.

لوله های گوشتی مانیسمان که معمولا دارای آلیاژ A106 گرید B می باشند، مورد مصرف صنایع بی شماری بوده که صنعتگران گرامی جهت خرید انواع لوله های آهنی ضخامت بالا و یا لوله های فلزی فولادی گوشتی مانیسمان، میتوانند قطر خارجی و قطر داخلی لوله خود را جهت استعلام قیمت به واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 اعلام نموده تا قیمت های دقیق با توجه به سایز و مشخصات درخواستی خریداران برای آنها ارسال گردد.

لوله های گوشتی ضخامت بالا در بازار ایران معمولا از نوع وارداتی مورد مصرف قرار می گیرد و کشور های چین، تایوان، کره، روسیه و برخی کشور های اروپایی در تامین لوله های مانیسمان گوشتی و لوله های فلزی آهنی ضخامت بالا محصولات خود را روانه ی بازار ایران می نمایند.

شما خریداران گرامی می توانید جهت استعلام قیمت انواع لوله های ضخامت بالای آهنی و انواع لوله های فولادی و آلیاژی گوشتی مختلف همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا از قیمت لحظه ای و روزانه انواع لوله های وارداتی گوشتی و گوشتدار ضخامت بالا مطلع گردید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامینم کننده کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی و کلیه فلزات خاص و مقاطع خاص در کشور ایران بوده و صنعتگران گرامی می توانند جهت تامین کلیه مقاطع فولادی خاص صنعتی خود، با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایند.


خرید ، فروش و قیمت انواع لوله های صنعتی ضخامت بالا لوله گوشتی – لوله ضخیم – لوله صنعتی – لوله با ضخامت بالا

فروشنده انواع لوله های صنعتی ضخامت بالا جهت مصارف صنعتی ساخت دیسک و یاتاقان و بوش های بزرگ صنعتی

لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل , ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه

در سایز های مختلف با آلیاژ های گوناگون بصورت برش خورده به درخواست مشتری از کوچکترین سایز ها تا بزرگترین سایز ها همینک در مهزیار فولاد

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد  متریال های فولادی مقاطع مختلف ، سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در خدمات فروش انواع مقاطع فولادی بوده ، و سعی دارد لوله های صنعتی با ضخامت بالا را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، خواهشمندیم جهت اطلاعات بیشتر با شماره واحد فروش به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، و همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com میتوانید ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، پرسنل فروش شرکت پس ازدریافت سفارش شما ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تایید شما عزیزان ، در کوتاه ترین زمان ممکن مقطع فولادی درخواستی شما را در سراسر کشور به دستتان خواهیم رساند .

لازم به ذکر است مهزیار فولاد صنعت ، به منظور ارتقاء سطح خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، خدمات جانبی نظیر ( برشکارش ، سوراخکاری ، خدمات گالوانیزاسیون ، آنالیز ورق های فولادی و همچنین اجازه بازدید از محصول قبل از خرید آن ) را برای شما خریداران محترم فراهم آورده است . همچنین در صورت خرید ، میتوانید از مشاوران مهزیار فولاد صنعت ، راهنمایی های لازمه جهت خرید انواع مختلف لوله صنعتی را دریافت نمایید .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله های صنعتی ضخامت بالا ، در زمینه انواع لوله های فولادی و آلیاژی مختلف فعالیت گسترده ای دارد که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *