لوله های API5L

لوله های API5L

با سلام و عرض ادب ، درود بر شما صنعتگران و کاربران عزیز مهزیار فولاد صنعت ، به اطلاع شما عزیزان می رساند مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش و تامین انواع لوله های فولادی  دارای تجربه ی بسیار بالایی و بوده و با تخصص خود شما عزیزان را در زمینه خرید لوله های API5L راهنمایی نموده و همراه با تیم تخصصی فروش خود ، شما مشتریان محترم را در زمینه انتخابی درست ، یاری خواهند نمود ، لطفا جهت خرید و همچنین اطلاع از قیمت روز لوله API ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید . 

لوله های API5L ، یکی دیگر از لوله های پر مصرف در صنایع است که کاربران صنعت از آن بهره مند می شوند ، مهزیار فولاد صنعت در این صفحه قصد دارد به معرفی این لوله های آلیاژی بپردازد ، با ما همراه باشید .


لوله های API5L از جنس فولاد کربنی (کربن استیل ) هستند که برای استفاده در صنایع نفت و گاز و یا دیگر فرآورده های جانبی مورد استفاده قرار میگیرد. 

لوله های API5L بر اساس استاندارد موسسه نفت آمریکا (American Petroleum institute) تولید می شوند . این لوله ها در گرید های مختلف از قبیل X80 – X70 – X65 – X60 – X52 – X56 – X46 – X42 – A – B  تولید می شوند همچنین از قطر های 1.8 اینچ تا 120 اینچ تولید می شود .

لوله های API5L  به شکل بدون درز ( لوله مانیسمان) درزدار(جوشی) تولید می شوند.

لوله های API5L به دو دسته PSL1 , PSL2  تقسیم می شوند (Product Specification Level) .

لوله های API5L

لوله های API5L

لوله های ( PSL1 )  :

  • با گرید های A , X70  را شامل میشود.
  • این لوله ها برای سرویس های معمولی و غیر ترش می باشند.
  • درصد کربن این لوله ها 0.21 الی 0.28 است .
  • تعمیرات این لوله ها با استفاده از جوشکاری مجاز می باشد .
  • درصد گوگرد این لوله ها از لوله های PSL2 بیشتر است .

لوله های  ( PSL2 ) :

  • این لوله ها از گریدهای B الی X120  تولید می شوند .
  • این لوله ها برای استفاده از در سرویس گاز ترش ، خطوط لوله دریایی و یا سرباره گیر (Slagcatcher) استفاده میشود .
  • درصد کربن این لوله ها 0.1 الی 0.24 می باشد .
  • جوشکاری COW , LW در مورد این لوله ها مجاز نمی باشد .
  • تعمیر بدنه این لوله با جوشکاری ممنوع می باشد.

لوله صنعتی ، لوله فولادی ، فروش ورق اکسین ، ورق اکسین ، ورق گالوانیزه


مهزیار فولاد صنعت ، با توجه به نیاز کاربران صنعت ، پیش رو بوده و همه ی نیاز شما عزیزان را در زمینه آهن آلات و مقاطع فولادی برطرف خواهد نمود ، ما با کادر متخصص فروش خود ، همه تلاشمان را خواهیم نمود تا برای شما خریداران عزیز ، خریدی آسوده و مطمئنی را رقم بزنیم ، خواهشمندیم جهت خرید انواع مختلف لوله سایز بالا ، و لوله های API5L ، با شماره واحد فروش به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود ، لذا در صورت امکان می توانید با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و همچنین ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید . مهزیار فولاد صنعت ، به کیفیت محصول اهمیت ویژه ای می دهد ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *