لوله های آلیاژی

خرید، فروش لوله های آلیاژی

فروش لوله های آلیاژی

فروش لوله های آلیاژی

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران و صنعتگران محترم . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تخصص و تجربه ای بالا در زمینه تامین و فروش لوله های آلیاژی،بهترین کیفیت و نازلترین قیمت را به شما پیشنهاد میکند . مپرسنل واحد فروش و مشاوران مهزیارفولاد صنعت تمام تلاش خود را در زمینه فروش لوله های آلیاژی بکار میگیرد تا صنعتگران و خریداران عزیز به راحتی علاوه بر خرید ، مشاوره های مورد نیاز درباره خرید لوله های آلیاژِی را گرفته و از یایت خرید خود اطمینان حاصل  نمایند . تمام تلاش ما این است که در درجه اول رضایت شما را کسب کرده و این افتخار را داشته باشیم تا بهترین نوع کیفیت از خدمات خود را برای شما به عرضه بگذاریم . چرا که کیفیت حق شماست .


لوله های آلیاژی فولادی در دسته ی لوله های کم مصرف در صنایع خاص فلزی سنگین در جهان قرار می گیرد. برای اینکه در ابتدا بیشتر بدانیم که لوله های فولادی و آلیاژی چه کاربرد هایی دارند، به شکل ساختاری لوله های آلیاژی و فولادی و نوع کاربرد آن در این مقاله می پردازیم.

لوله آلیاژی چیست؟

به لوله ای گفته می شود که با عناصر خاص فولادی آلیاژ ریزی شده باشد که معمولا این دسته از لوله های فولادی با توجه به شکل کاربرد خود کاربرد های بسیار خاصی در صنایع فلزی و ساخت قطعات صنعتی و ایجاد سیالات عبور مواد خاص تولید و عرضه می گردند.

در تکنولوژی ساخت لوله های آلیاژی عناصر خاصی نیز بکار گرفته می شود که بر خلاف کربن استیل های آلیاژی که عناصر اصلی شکل گیری آلیاژ های کربن استیل، عناصر کربن، منگنز و سیلیسیوم می باشد، در ساخت لوله های آلیاژی خاص عناصر دیگری نیز همچون نیکل، کروم، وانادیوم، تیتانیوم و دیگر عناصر کم مصرف بکار گرفته می شود تا لوله های خاص آلیاژی جهت مصارف خاص صنعتی تولید و عرضه و راهی بازار های مصرف جهت ساخت قطعات و سازه های فلزی پیچیده گردند.

لوله های آلیاژی می توانند به سفارش کمپانی های ساخت قطعات صنعتی و مصرف کنندگان گرامی تولید گردند و برخی از لوله های خاص آلیاژی هیچ وقت در بازار مصرف به صورت استوک یافت نمی گردند، چرا که این شکل آلیاژ ها با توجه به مصارف خاص و داشتن مشتری های خاص در مصرف همواره می بایست به صورت سفارشی تولید و عرضه گردند.

لوله های خاص آلیاژی معمولا به روش مانیسمان تولید می گردند، چرا که هر مقدار شکل ساختاری لوله فلزی و آلیاژی خاص تر باشد، می بایستساختار پیچیده تر و بایفیت تری داشته باشد و معمولا لوله های آلیاژی خاص صنعتی به روش های مانیسمان و با آلیاژ های گوناگون تولید و عرضه می گردند.

در بازار ایران بسیاری از آلیاژ های خاص لوله های صنعتی موجود نمی باشد و صرفا آلیاژ های پر مصرف جهت ساخت سازه های گوناگون صنعتی مورد واردات و عرضه قرار می گیرد.

این دسته از لوله ها با توجه به نوع مصرف و کم مصرف بودن آنها در هیچ یک از کمپانی تولید مواد فولادی در داخل خاک ایران تولید نمی گردند و خریداران گرامی جهت تهیه ی لوله های خاص آلیاژی صنعتی می توانند این لوله ها را در انواع وارداتی تولید کشور هایی همون کره جنوبی، چین، ژاپن، اروپایی از نوع اکراینی، آلمانی و دیگر شرکت های تولید کننده فولاد های آلیاژی خاص تهیه نموده تا برای ساخت سازه های خاص صنعتی خودمورد مصرف قرار دهند.

لوله های خاص آلیاژی می توانند در آلیاژ های گوناگون بنا به خاص صنعتگران گرامی تولید و عرضه گردند و این لوله ها در سری آلیاژهای پر مصرف و کم مصرف همواره آلیاژ ریزی شده و در سایز های 1  اینچ تا 24 اینچ به روش مانیسمان و تا ضخامت 64 اینچ قابلیت عرضه به روش لوله های درزدار صنعتی را دارا می باشند.

شما مصرف کنندگان و خریداران گرامی جهت خرید لوله های آهنی آلیاژی و لوله های فولادی آلیاژی صنعتی که با تکنیک های مانیسمان و درزدار تولید می گردند، می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات امعی در خصوص لوله های خاص آلیاژی بدست آورید.

لوله های آلیاژی تامین شده در بازار ایران تماما از وع وارداتی بوده و جهت بدست آودن اطلاعات کامل در خصوص این لوله ها، همین حالا با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.


فروش لوله های آلیاژی ،  در آلیاژهای :

  •  X42
  • X52
  • X60
  • X65
  • X70
  • A36
  • ST52
  • ST37

فروش لوله های آلیاژی مانیسمان رده :

  • CK
  • CK15
  • CK22
  • CK45
  • MO40 و آلیاژ های دیگر .

در صنایع فلزی لوله آلیاژی دارای مصارف گوناگونی می باشند . که این مصارف باعث تنوع در آلیاژ کلیه این لوله ها می گردد.


1-لوله های آلیاژی ضد سایش:

لوله های ضد سایش دارای مصارف صنعتی گوناگون ، ساخت بوش و لولا های عظیم صنعتی و کانال های انتقال سیالات خشک به کار میرود.

2- لوله های آلیاژی رده های ST:

لوله ها همواره برای انتقال سیال به کار نمیرود و بعضا سازه های فلزی سنگین با انواع لوله های فولادی مختلف در سایز های مختلف تولید میگردد.

لوله های ساخت سازه ای فلزی از نوع لوله ای ST52  می باشد و جهت ساخت سازه های فضایی و کلیه استراکچر های فلزی سنگین به کار میرود.

3- لوله های آلیاژی ساخت مخزن:

لوله آلیاژی بعضا با آلیاژ های X60 ,X70  جهت ساخت مخازن تحت فشار به صورت تعبیه 2 عدد کپ در ابتدا و انتهای لوله ساخته می شوند.

 

از آنجایی که مصارف لوله هایی آلیاژی ، در مکان های مختلف صنعتی کاربرد های متفائتی  دارد ، لذا توجه در انتخاب لوله های آلیاژی جهت خرید بسیار حائز اهمیت بود ، صنعتگران و خریدارران عزیز جهت اطمینان از خرید خود ، لازم است که با یک مشاوره و یا راهنمایی بتوانند در تممیم گیری خود در جهت خرید لوله های الیاژِی تصمیمان بهتری را گرفته و در خریدخود مطمئن تر شوند . از این جهت مشاوران مهزیار فولاد صنعت ، امور لازم جهت خرید صحیح شما صنعتگران و خریداران ارجمند را بعهده گرفته و راهنمایی های درستو صحیح را به شما ارائه میدهند . همچنین پرسنل بخش فروش مهزیار فولاد صنعت ، مراحل لازم جهت فروش لوله را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل و نازلترین قیمت برای شما عزیزان به ارمغان می آورد . چرا که شما شایسته کیفیت هستید .


قیمت فروش لوله های آلیاژی

قیمت فروش لوله های آلیاژی در مهزیار فولاد صنعت  نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب میباشد . ما در سایت مهزیار فولاد جدول قیمت لوله های فولادی را قرار داده ایم ، اما به دلیل نوسانات قیمتی که در بازار آهن آلات وجود دارد ، قیمت ها تخمینی بوده وصرفا جهت برآورد هزینه های شما دوستان عزیز میباشد ، اما ناگفته نماند همین قیمت های موجود ، میتواند کمک شایانی در برآورد هزینه های شما دوستان عزیز داشته باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق لطفا با شماره واحد فروش شرکت تماس بگیرید .


ارتباط  با ما جهت خرید و فروش لوله

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش ، در فروش لوله شما را یاری نموده ، و صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر لوله های فولادی آلیاژی ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *