لوله مانیسمان هیدرولیک

لوله مانیسمان هیدرولیک جهت سیالات فشار بالا

با سلام وعرض ادب خدمت شما کاربران و صنعتگران عزیز و محترم . لوله مانیسمان هیدرولیک یکی دیگر از لوله های مانیسمان است که مهزیار فولاد صنعت قصد دارد درباره آن توضیحاتی مختصر به شما صنعتگران عزیز بدهد . با ما همراه باشید .

لوله مانیسمان هیدرولیک

سیستم هیدرولیک ، بطور کلی از سه قسمت ساخته میشود .

اگر بخواهیم شرح کلی از لوله های مانیسمان داشته باشیم ، لوله های مانیسمان لوله هایی هستند که انتقال دهی حجم زیادی از مایعات توسط این لوله انجام می گیرد .

لوله مانیسمان هیدرولیک کربنی

لوله مانیسمان هیدرولیک کربنی ، در لوله های هیدرولیک بسیار رایج است .

بیشتر صنعتگران و کاربران صنعت بر این موضوع واقفند که هنگام خرید لوله و انتخاب آن ، باید به مشخصات و جزئیات آن دقت کنند.و همچنین باید به این موضوع دقت کنند ، این لوله ها میبایست از تمام گرد و غبار ، رسوب و زنگ زدگی هایی که ممکن است در مراحل تولید به آن وارد شود ، پاک شود . شایان ذکر است ، به دلیل احتمال وقوع زنگ زدگی بر روی این لوله ها ، در مرحله آخر تولید از روکشی استفاده میکنند تا از وقوع زنگ زدگی جلوگیری کنند .

این لوله ها  اصولا در مدارهای پایپینگ فشار بالای روغن برای انتقال روغن هیدرولیک از شیر برقی به پکینگ جک استفاده می گردد. این لوله ها با توجه به دارا بودن عناصر منگنز و سلیس و توجها به ضخامت بالا مقاومت بالاتر و تنش تسلیم بیشتری به نسبت سایر انواع  لوله مانیسمان را دار می باشد.

پبازرگانی مهزیار فولاد تامین کننده کلیه لوله مانیسمان هیدرولیک در کشور.

قطر داخلی این لوله های از قطر خارجی آن کوچکتر میباشد ، شایان ذکر است در این لوله تا 12 اینچ ، فطر داخل لوله از قطر بیرون لوله کوچکتر است .

اما در لوله هایی  که از 12 اینچ بزرگتر است ، اندازه لوله به قطر بیرونی آن اشاره میکند .

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش ، در فروش لوله شما را یاری نموده ، و صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر لوله مانیسمان هیدرولیک ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *