لوله-سایز-بالا-تست-آب

خرید لوله های سایز بالا تست آب

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت، مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه انواع مقاطع فولادی و آلیاژی دارای سالها تجربه بوده و با تخصص و دانش خود در این زمینه ، شما عزیزان را در زمینه انتخاب انواع لوله های فولادی یاری می نماید. لوله سایز بالا تست اب از دیگر لوله های صنعتی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از قیمت لوله ها سایز بالا و همچنین قیمت لوله تست آب با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید.


لوله های فولادی و آهنی به روش های گوناگونی تولید می شوند که معمولا برای سایز های بالا از روش های درز مستقیم ( ERW ) و یا لوله های درز اسپیرال که همان درز مارپیچ می باشد، استفاده می شود.

لوله های سایز بالا که جهت انتقال آب استفاده می شود، اصطلاحا در بازار مصرف به لوله های تست آب شهرت دارند. لوله های تست آب می بایست دارای استاندارد های API مطابق با استاندارد های ASTM کشور ایالات متحده امریکا باشند، چرا که استاندارد های مرجع جهت خطوط انتقال آب در استاندارد های API می باشد.

لوله های سایز بالا جهت خطوط انتقال آب می بایست در کارخانجات تولیدی جهت تست های هیدرو استاتیک و الکترو استاتیک مورد ارزیابی قرار گرفته تا هنگامی که در مدار کار قرار می گیرند، بالاترین مقاومت و بیشترین کیفیت را در شرایط سازه بتوانند تحول نمایند.

لوله های سایز بالای فولادی که جهت خطوط انتقال آب بکار گرفته می شود، از سایز های 12 اینچ تا سایز 56 اینچ و یا حتی بیشتر می تواند مورد استفاده قرار گیرد، این لوله ها با آلیاژ های گوناگونی همچون API5L X42، API5L X52، API5LX60، API5L X65 و API5L X70 مورد استفاده قرار می گیرد و این لوله ها می توانند دارای ضخامت دیواره ای حداقل به میزان 5 میلی متر و حداکثر به میزان 30 میلی متر برابر با جدول پایپ چارت جهانی استاندارد لوله باشند.

استاندارد جهانی لوله های سایز بالا برابر با استاندارد اینچ ارزیابی می گردند و کلیه مدار های انتقال آب در جهان که با لوله های آهنی و فولادی سایز بالا ساخته می شوند، پیرو قوانین استاندارد اینچ می باشند و و در بازار ایران، خریداران و صنعتگران گرامی می بایست سایز های درخواستی خود را برابر با استاندارد اینچ جهت خرید مطرح نموده تا لوله مورد نظر خود را بر پایه استاندارد اینچ دریافت نمایند.

شما خریداران گرامی جهت خرید انواع لوله های سایز بالای خطوط انتقال آب و انواع لوله های آهنی سایز بالای تست آب می توانید همینک با دایره بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا از موجودی لوله ها و قیمت انواع لوله های تست آب مطلع گردید.

لوله های تست آب سایز بالا و لوله های آهنی سایز بالا در کشور ایران توسط شرکت های لوله سازی صفا، لوله سازی ماهشهر، لوله سازی اهواز، لوله سازی ملایر و از نوع اسپیرال توسط شرکت های لوله سازی سدید، لوله سازی خلیج فارس، و لوله سازی ایران اسپیرال تولید می گردند.

شما خریداران گرامی جهت خرید لوله آلیاژی خطوط انتقال آب، می توانید با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس گرفته و لوله های فولاید سایز بالای درخواستی خود را استعلام نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی لوله های سایز بالای آهنی، فولادی و آلیاژی در ایران.


خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع  لوله سایز بالا تست اب به صورت درز مستقیم و درز اسپیرال تامین کلیه لوله های مصرفی جهت انتقال آب در سایز های بالا ، 10 اینچ الی 100 اینچ

فروش کلیه  لوله سایز بالا تست اب  جهت پروژه های ابرسانی با آلیاژ های X60 , X52 , API5L دارای تاییدیه و شناسنامه .

خرید کلیه لوله های تست اب با امکان بازرسی و نمونه برداری جهت پروژه های آبرسانی همینک در مهزیار فولاد.

 (جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

مهزیار فولاد صنعت با توجه به نیاز های مشتریان در زمینه مقاطع فولادی و آلیاژی پیشرو بوده و کلیه نیاز های شما خریداران عزیز را تامین می نماید. کارشناسان ما از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله سایز بالا تست اب با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی

وmahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید. همچنین می توانید از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش را از سفارش های خود آگاه سازید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *