لوله جدار چاه دست دوم

لوله جدار چاه دست دوم

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران محترم ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، عرضه کننده انواع فولاد های آلیاژی و در تمامی مقاطع بوده ، و انواع لوله فولادی ، و ورق های فولادی را برای شما عزیزان تهیه و تامین می نماید ، ما به منظور صرفه جویی در هزینه صنعتگران ، و به منظور بالا بردن کیفیت و کاهش دادن هزینه ، لوله دست دوم  را در ضخامت های موجود در همین صفحه ، برای شما عزیزان قرار داده ایم ،خواهشمندیم جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله های جدار چاه دست دوم و خرید آن ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده و ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید ، ما خریدی اسوده و با اطمینان را برای  صشما به ارمغان خواهیم آورد و محصولات ارائه شده توسط ما ، در سراسر کشور به دست شما خواهد رسید .


تامین و خرید انواع لوله جدار چاه دست دوم ، فروش انواع لوله های جداره چاه خطی ، باسایزهای 10-12-14-16 اینچ

لوله جداره چاه دست دوم چیست؟

اصولا لوله هایی که در خطوط انتقال گاز و یا آب مورد استفاده قرار می‌ گیرد پس از مدتی به دلایلی از خط باز می شود. این لوله ها اگر در سازه های قید شده در بالا باشند می توانند در صورت داشتن ضخامت 4 الی 7 میلیمتر در پروژه های جدار چاه مورد استفاده قرار گیرد.

لوله جدار چاه دست دوم

بازرگانی مهزیار فولاد با دارا بودن سالها سابقه در تامین لوله های صنعتی تامین کننده انواع لوله جدار چاه در سایزها و ضخامت های مختلف بصورت نو و دست دوم می باشد.
با توجه به قیمت کمتر لوله دست دوم به نسبت لوله های نو می تواند گزینه مناسبی جهت پروژه های جداره چاه باشد.


شرکت مهزیار فولاد صنعت ،با تجربه و تخصص خود در زمینه فروش مقاطع فولادی و آلیاژی ، تضمین میکند که محصولات از نظر کیفی عالی و مقرون به صرفه میباشد . ، به دلیل وجود نواسانات شدید در بازار آهن آلات ، پیشنهاد میشود جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله های جدار چاه دست دوم ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021  تماس حاصل نموده ، همچنین ا طریق واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ و ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  ، تیم فروش شرکت را از صورت خرید های مربوط به لوله های جدار چاه و دیگر مقاطع فولادی آگاه سازید . پرسنل فروش شرکت همه روزه از ساعت 9صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) درخدمت شما عزیزان خواهند بود . مهزیار فولاد صنعت ، خدماتی نظیر ( برشکاری ، سوراخکاری ، خدمات گالوانیزه ، آنالیز ورق های فولادی و بازدید محصول قبل از خرید ) را در اختیار مشتریان محترم قرار داده و از تعهدات خود می داند . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *