اسپیرال

لوله اسپیرال (سایز بالا)

با سلام و درود فراوان بر شما صنعتگران عزیز و ارجمند ، در این صفحه قصد داریم درباره موضوع اسپیرال اطلاعاتی مختصر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، مفتخر است در راستای اهداف صنعتی شما عزیزان ، با هدف تهیه و تامین لوله های اسپیرال ، کلیه خدمات خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت لوله های اسپیرال ، و دیگر اطلاعات ، با شماره تماس شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید .


در این ویدیو مصارف اصلی لوله های اسپیرال برای شما عزیزان تشریح می شود


لوله های اسپیرال آهنی و فولادی

در صنایع فلزی، آهنی، فولادی، لوله های گوناگونی تولید و عرضه می گردند که روش های تولید لوله های فولادی و آهنی در صنایع، تولید لوله ی فولادی به روش اسپیرال می باشد.


اسپیرال چیست؟

اسپیرال به لوله هایی گفته می شود که از ورق های کویل فولادی به روش مارپیچ اصطلاحا ( جوش مارپیچ ) نیز گفته می شود، تولید می گردد. این لوله ها می تواند در ضخامت ها و سایز های گوناگونی به روش اسپیرال که همان درز مارپیچی باشد، تولید می گردد. این لوله های در صنایع فولادی و کشور ایران از سایز 12 اینچ الی سایز 100 اینچ قابل تولید بوده و ضخامت های ورق های بکار رفته در این لوله ها می تواند از ضخامت 4 میلی متر الی 16 میلی متر باشد. 

لوله های اسپیرال در سایز های پایین، بیشتر جهت مصارف انتقال آب و بعضا در سایز های بالا در صورتی که کیوسی و بازرسی های سفت و سخت صنایع آب و گاز را پاس نمماید، می تواند جهت خطوط انتقال آب و گاز نیز استفاده شود. از لوله های اسپیرال در صنایع مختلف فولادی نیز استفاده می شود که در اداممه به مصارف لوله های اسپیرال در صنایع مختلف اشاره خواهیم نمود.


مصارف اصلی 

یکی از مصارف لوله های اسپیرال، ساخت اسکله های تفریحی و یا سازه های درون بستر دریا یا رودخانه می باشد، به این صورت که از لوله های اسپیرال فولادی و آهنی جهت شمع کوبی در پروژه ها و استراکچر های دریایی استفاده می شود. یکی دیگر از اصلی ترین کاربرد های لوله های اسپیرال فولادی، می تواند به مصرف آنها در مدار های کیسینگ اشاره نمود. 

این لوله ها می تواند جهت کسیسنگ خطوط لوله فشار بالای دیگری و یا جهت کیسنگ عبور کابل و یا تاسیسات دیگر نیز بکار گرفته شود. لوله های اسپیرال در دسته ی بی کیفیت ترین نوع لوله های تولیدی در جهان قرار گرفته که با توجه به درز بیش ازحدی که در طول لوله در لوله های اسپیرال بوجود می آید، مقاومت لوله های اسپیرال در شرایط سازه یا در شرایط سیالات، بسیار کمتر از لوله های درز مستقیم یا لوله مانیسمان می باشد. 

پس مصرف کنندگان گرامی، فقط در صورت استفاده از لوله های کم کیفیت جهت استفاده های ساخت سازه های فلزی و یا استراکچر هایی که فشار کمتری روی آنها اعمال می شود، سراغ لوله های اسپیرال فولادی آهنی می آیند. 

اسپیرال

اسپیرال

این نوع لوله ها در بازار ایران قابل تامین بوده و شما می توانید این لوله ها را جهت مصارف گوناگون صنعتی از سایز 12 الی 100 اینچ سفارش دهید. 

شرکت مهزیار فولاد صنعت خریدار و فروشنده کلیه ی لوله های اسپیرال فولادی از سایز 12 اینچ الی سایز 100 اینچ می باشد. شما می توانید جهت خرید و یا فروش انواع لوله های اسپیرال فولادی و یا جهت کسب اطلاع از قیمت روزانه ی این لوله ها، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. 

یکی دیگر از روشهای تولید لوله ،تولید به روش اسپیرال می باشد که در این روش لوله های فولادی به روش مارپیچ از ورق در ضخامتهای مختلف تولید می گردد این روش در لاتین به صورت SPIRAL WELD بیان می گردد ، در این روش جوش لوله جزء مهمترین ساختار لوله به شمار میرود روش تولید لوله های اسپیرال بسیار ساده است ورق فولادی در ابعاد متناسب با قطر دهانه لوله به صورت رول از دهانه دستگاه نورد لوله به حالت مارپیچ خارج گردیده و به وسیله دو الکترود جوش داده می شود.لوله های اسپیرال  فولادی عموما در سایزهای بالا به جهت نیاز لوله به عرض ورق بیش از ۱۰ متر و ۱۰ متر تولید میگردد از این رو به هر سایزی در صنعت پایپینگ نیاز باشد با استفاده از این روش میتوان لوله را تولید و عرضه نمود .
مقاله ی خرید ورق گالوانیزه و مقاله ی قوطی آهنی را نیز بخوانید

لوله های اسپیرال فولادی در سایزهای ۸″ الی ۱۲۰ اینچ به صورت اسپیرال رول شده و تولید می گردد.این لوله ها عموما جهت مصارف آبرسانی و گازرسانی با استانداردهای مختص همان سیال تولید می گردد . لوله های اسپیرال فولادی در شاخه های ۶ الی ۱۲ متری و در ضخامتهای تعریف شده برای هر سایز جهت مصارف ذکر شده استفاده می گردد . لوله های اسپیرال فولادی حین فرایند تولید در پاره ای از موارد دچار نشتی و یا خرابی می گردند که به آنها لوله های غیر تست میگویند که به عنوان ساپورت و یا به عنوان پایه های سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند .

در لوله های اسپیرال فولادی نوع جوش مهمترین گزینه تولید می باشد اینکه جوش لوله ها به چه صورت زده می شود مهم است چرا که استحکام لوله در مقابله با سیال ورودی و فشار ی که به دیواره وارد می شود خود به نوعی مهم و اساسی است .از این رو در لوله های مختلف که از نوع اسپیرال می باشند جوش جداره لوله مهمترین بخش تولید لوله اسپیرال می باشد .
مقاله ی آهن صنعتی و مقاله ی فولاد صنعتی  را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت ، با هدف ارتقاء خدمات خود در زمینه خرید و فروش کلیه آهن آلات و کلیه مقاطع فولادی و انواع لوله فولادی ، در تلاش است تا خدمات خود را از نظر کمی و کیفی به بالاترین حد ممکن برساند . جهت خرید انواع لوله اسپیرال و دیگر لوله های موجود در صنایع ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس خاصل فرمایید . تیم فروش مهزیار فولاد ، مشتریان را از مرحله مشاوره تا خرید یاری نموده و این را از تعهدات خود می داند . همچنین با ارسال ایمیل به pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ سفارش ها و صروت های خرید خود را ارسال کنید . تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در پاسخگوی شما خواهند بود . 

همچنین جهت کسب اطلاع از قیمت کلیه مقاطع فولادی، می توانید اپلیکیشن مشاهده قیمت روز آهن آلات مهزیار فولاد صنعت را نصب نموده و از قیمت روز کلیه مقاطع فولادی و آهنی مطلع شوید. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانالتلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *