ورق برشی A516

قیمت فروش و خرید ورق برشی و فابریک A516-Gr70 – A516-Gr60 نرمالایز

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند . مهزیار فولاد صنعت با هدف تامین و فروش مقاطع فولادی و آلیاژی ، بعنوان خریدار و فروشنده در ایران فعالیت خود را گسترش داده و به صورت سراسری محصولات فولادی را به کل کشور عرضه می دارد. ورق های A516 یکی دیگر از ورق های آلیاژی است که در صنایع مورد استفاده بسیاری از کاربران صنعت قرار می گیرد و موارد استفاده گوناکونی دارد. جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق A516 با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش شرکت ، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. لاز به ذکر است ورق برشی A516 در انبار مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد. جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.


قیمت ورق های برشی A516

[table id=253 /]


 خرید ورق برشی A516

ورق های A516 که در گرید های 60 و 70 تولید می گردند، در دسته ی ورق های کربن استیل پر مصرف جهت ساخت سازه های مختلف در صنایع قرار می گیرند.

این ورق ها بهص ورت نورد گرم فولادی تولید شده و می تواند در ضخامت های مختلف از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 250 میلی متر تولید و عرضه گردند.

ورق های آلیاژی A516 گرید 70 برای برخی پروژه ها به میزان کمتر از 1 برگ می بایست تامین گردد که این امکان را اخیرا در واحد برش در شرکت مهزیار فولاد صنعت این شرکت در اختیار خریداران قرار داده تا خریداران ورق های آلیاژی A516 مورد درخواست آنها به ابعاد درخواستی شان که می تواند کمتر از ابعاد 1 شیت فابریک ورق باشد، مورد تامین قرار دهد.

خریداران گرامی که جهت ساخت سازه های مختلف، سازه های صنعتی، سازه های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، ساخت قطعات ماشین آلات سبک و سنگین، و ساخت بسیاری از سازه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد، می توانند این ورق ها را به صورت برشی و ابعاد درخواستی خود با ضخامت درخواستی خود از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت خریداری نمایند.

ورق برشی A516 که در واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت برشکاری می گردند و برای خریداران تامین می شوند، تولدی شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، اکسین خوزستان و در انواع وارداتی تولید کشور های روسیه، هند، کره، چین و ژاپن بوده و خریداران گرامی با توجه به آلیاژ های مورد استفاده A516 می توانند وق های A516 گرید 70 و ورق A516 گرید 60 را در ابعاد برشی و در ابعاد درخواستی و فقط به میزان درخواست سازه ی خود از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت خریداری نمایند.

شما خریداران گرامی جهت اطلاع از قیمت روزانه انواع ورق های A516 برشی و جهت خرید انواع ورق های برشی و برشکاری ورق های A516 می توانید پس از ارسال درخواست های مکتوب خود با توجه به ابعاد ورق های آلیاژی و ضخامت های ورق های آلیاژی مورد نظر، ورق های برش کاری شده خود را از واحد بازرگانی و انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.

ورق های A516 فروخته شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت همگی به شرط تاییدیه ی بنیاد علوم کاربردی رازی به خریداران گرامی ارائه می گردد و این ورق ها همواره از کیفیت بالاتری با توجه به آلیاژی بودن خود نسبت به دیگر ورق های سیاه فولادی برخوردار می باشند.

جهت اطلاع از قیمت های لحظه ای و موجودی انبار و ابعاد برشی درخواستی خود، همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس گرفته تا شرکت مهزیار فولاد صنعت جهت تامین کالاهای درخواستی شما، با شما همکاری نماید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق برشی A516 آلیاژی، صنعتی، فولادی، استنلس استیل و دیگر ورق های برشی خاص آلیاژی در ایران.


خریدار ، فروشنده و قیمت فروش ورق برشی و فابریک A516-Gr70 -قیمت فروش ورق برشی و فابریک A516-Gr70 – A516-Gr60 نرمالایز A516-Gr60 نرمالایز و یوتی بصورت برشی و فابریک

فروش انواع ورق آلیاژی با آلیاژ های خاص ، قیمت فروش ورق برشی و فابریک A516-Gr70 – A516-Gr60 نرمالایز
در ضخامت های 3 میلیمتر تا 100 میلیمتر جهت مصارف نفت – گاز – پتروشیمی
با ابعاد مختلف بصورت برش خورده برابر درخواست خریدار و ابعاد فابریک

همینک در مهزیار فولاد


لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه ، ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه ، فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api


مهزیار فولاد صنعت ، با سال ها تجربه و تخصص خاص در زمینه آلیاژ ها، شما را در راستای تامین انواع مختلف ورق آهنی خواهد نمود. جهت اطلاع بیشنر از قیمت ورق های فولادی و آلیاژی ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین صورت خرید خود را از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 , ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com به دست ما برسانید. تیم فروش شرکت پس از دریافت صورت خرید در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور مربوطه را ارسال و درصورت تایید ، مقاطع مورد نیاز شما را تامین و به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند. با ما تماس بگیرید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *