فولاد نورد گرم

فولاد ضد زنگ داغ و فولاد کربنی (HRPO) چیست؟

با سلام و درود فراوان خدمت شما صنعتگران گرامی . مهزیا ر فولاد صنعت ، با همت و تلاش فراوان خود ، در راستای رسیدن به اهداف صنعتی شما عزیزان ، مفتخر است خدمات خود را در زمینه خرید و فروش انواع ورق فولادی و آلیاژی  در اختیار شما عزیزان قرار دهد . با توجه به اصول و مبانی آلیاژ های مختلف و با توجه به متنوع بودن آنها ، ما شما را در زمینه انتخاب صحیح مقاطع آلیاژی و لوله های مختلف آلیاژی یاری نموده و کیفیت محصولات را تضمین خواهیم کرد ، جهت اطلاع از قیمت ورق روغنی و خرید این ورق فولادی و دیگر ورق ها ، با شماره واحد فروش شرکت 44449101-021 در این صفحه قصد داریم اطلاعات مختصری درباره فولاد نورد گرم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . با ما همراه باشید .


همانطور که در پست های قبلی ذکر شد، فولاد نورد گرم ، اصلی ترین شکل فولاد کربن است. با این حال، مقیاسی که در فولاد نورد گرم پس از آن شکل گرفته است، در بسیاری از کاربردها و فرآیندهای تولید، نامطلوب است. به منظور مبارزه با مسئله مقیاس، کارخانه ها شروع به بهینه کردن فولاد خود کردند تا یک محصول مطلوب تر را برای کاربران نهایی ایجاد کنند.

بنابراین ، پاتیل داغ و روغن خورده ( از اینجا به عنوان HRPO ) کویل فولادی نورد شده شناخته شد .فولادHRPO  هنوز فولاد نورد گرم در نظر گرفته می‌شود، اگرچه هیچ مقیاسی ندارد. محصول نهایی فولاد  HRPO  هنگامی ایجاد می‌شود که کارخانه‌های فولاد از حمام‌های اسیدی استفاده می‌کنند تا مقیاسی را که معمولا روی سطح کویل فولادی کربنی تشکیل می‌شود را حذف کنند.

هنگامی که کویل در اسید غوطه‌ور می‌شود، ” pickled ” می‌شود. فرآیند pickling شامل استفاده از روغن خشک‌شده برای سطح فولاد به منظور جلوگیری از زنگ‌زدگی است. فولاد نورد HRPO  برای فرآیندهای برش صفحه‌ای و پلاسما ایده‌آل است.

مهزیار فولاد طیف وسیعی از محصولات فولادی HRPO  را ارائه می‌کند. محصول HRPO  ما شامل مشخصات زیر است:

[table id=34 /]


جهت ارسال صورت خرید ، از طریق ادرس ایمیل pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com میتوانید اقدام کنید ، همچنین از طریق ارسال پیام به شماره واتس اپ  ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ میتوانید ما را از صورت خرید درخواستی خود آگاه سازید . جهت اطلاع دقیق تر از قیمت ورق روغنی در ابعاد و اندازه های مختلف ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . مهزیار فولاد صنعت ، در درجه اول رضایت مشتری را مد نظر قرار دهد ، و سپس کیفیت محصولات ، پس بنابراین ما کیفیت را برای شما تضمین خواهیم کرد ، زیرا کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *