ورق های استیل نسوز 310

فروش ورق نسوز – 310 – 310s – 1.4841 – 1.4845 استیل

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت ، یکی از بزرگترین اهداف مهزیار فولاد صنعت ، این است که در راستای اهداف صنعتی شما عزیزان همسو شود ، مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود در زمینه مقاطع فولادی و آلیاژی ، و همچنین مقاطع استنلس استیل ، شما را راهنمایی نموده و خریدی آسوده و مطمئن را برای شما عزیزان تضمین می نماید ، جهت خرید ورق های استیل نسوز 310 ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، لذا با توجه به شرایط ارز و نوسانات موجود در بازار آهن آلات ، قیمت های موجود در وبسایت تخمینی بوده ، و صرفا جهت برآورد هزینه های صنعتگران است ، به این دلیل ، جهت سفارش و اطلاع از قیمت دقیق انواع مختلف ورق استیل ، حتما با ما تماس بگیرید . کارشناسان مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود در این زمینه ، شما عزیزان را یاری خواهند نمود ، در صورت خرید ، می توانید با مشاوران مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده و از مشاوره های آنها بهره ببرید . در این مقاله قصد داریم درباره ورق های استیل نسوز 310 و همچنین ورق های نسوز 1.4841 و 1.4845


ورق های استیل نسوز 310

این ورق های استیل ، در ضخامت های متنوع و ابعاد مختلف در بازار موجود است ، ورق های نسوز استنلس استیل ، جزء فولاد های Hi Alloy محسوب میشود .

عناصر غالب موجود در ورق استیل نسوز ، شامل نیکل ، کروم ، بوده و این آلیاژها بدلیل گران قیمت بودن باعث افزایش هزینه های تولید و در نهایت بالا رفتن قیمت محصول میگردد .

ورق های استیل نسوز 310 ، در دو گرید استیل 310 ، 310s تولید میگردد که ورقهای استیل 310 توانایی و ورق استیل 310S با قابلیت تحمل حرارت سازه ای تا 950 درجه سانتی گراد را دارا است .

این ورقها جهت ساخت کوره های نسوز صنعتی در صنایع فولاد ، کاشی و سرامیک ، چینی ، صنعت ، سیمان و کلیه صنایعی که حرارت سازه ای بالا دارد ، کاربرد دارد .

شرکت مهزیار فولاد ، تامین کننده ورق استیل نسوز 310 در ایران


ورق های استیل نسوز 310

ورق های استیل نسوز 310


ورق نسوز 1.4841 و 1.4845

ورق های نسوز همواره در طول تاریخ صنعت در صنایع گوناگون به کار رفته است. این ورق ها با توجه به قابلیت های خود که در حرارت هایی بسیار بالا از خود نشان می دهد، همواره مورد مصرف سازه هایی قرار گرفته که حرارت بالایی در آن وجود داشته که معمولا این سازه ها در صنایع ساخت فولاد، در صنایع ساخت سیمان، در صنعت ساخت کاشی و سرامیک چینی و …. کاربرد دارد.

ورق های نسوز 1.4841 و 1.4845 که با اسم شماره مواد آلمان با این نام شناخته می شوند، در حقیقت همان آلیاژ هایی است که با استاندارد های گوناگون در کشور های مختلف با نام های مختلف دیگری شناخته می شود. مثلا فولاد 1.4841 در نام سنتی DIN آلمان با نام x15crnisi25-20 شناخته می شده و یا فولاد 1.4845 برابر با استاندارد DIN آلمان با نام  x12crni2521 نامگذاری شده است. این فولاد ها در دیگر کشور های جهان نیز با نام های دیگری شناخته می شوند که در این مقاله به آن نمی پردازیم.

عناصر تشکیل دهنده ورق های فولادی نسوز 1.4841 و 1.4845

در حقیقت فولاد هایی هستند که عناصر نیکل و کروم در بافت آن به وفور یافت می شود. این ورق ها که در حقیقت بیس اصلی آن Fe می باشد، میزانی معادل 19 تا 22 درصد وزنی در بافت خود آلیاژ نیکل دارد و میزانی معادل 24 الی 26 درصد وزنی در بافت خود عنصر کروم دارد. این فولاد ها می بایست مقادیری کمتر از 2 درصد وزنی منگنز و مقادیری کمتر از 0.15 درصد کربن در خود داشته باشد. ورق های نسوز با آلیاژ سیلیسیوم نیز آلیاژ ریزی شده و میزان سیلیسیوم موجود در این ورق ها برای آلیاژ 1.4841 بین 1.5 تا 2.5 درصد و برای آلیاژ 1.4845 بین 0.75 الی 1.5 درصد وزنی می باشد.

فرآیند تولید ورق های نسوز 1.4841 و 1.4845

این ورق ها نیز همچون دیگر استنلس استیل ها، به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند و با توجه به شرایط خاص آلیاژ ریزی و حرارت های شرایط تولید این ورق ها، تکنولوژی ساخت و تولید این ورق ها در اختیار تعداد معدودی از کشور های جهان می باشد. ورق های نسوز 1.4841 و 1.4845 در شرایط تولید نیازمند حرارت هایی بالای 1600 درجه سانتی گراد برای آلیاژ رزی و فرمنیگ می باشد.

ورق های نسوز که به روش نورد گرم تولید می گردند، پس از تولید به صورت شیت های فابریک بسته بندی شده و وارد بازار مصرف می شود. این ورق ها در شرایط تولیدی نورد گرم معمولا از ضخامت 1 میلی متر الی 100 میلی متر قابلیت تولید دارد و د ر بسیاری از استراکچر های صنعتی حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های ورق های نسوز 1.4841 و 1.4845

این ورق نسوز که با مشخصات بالا در این مقاله به آن اشاره شد، ورق هایی هستند که می توانند حرارت هایی بیش از 900 درجه ی سانتی گراد را در شرایط سازه ای تحمل نمایند، مثلا در کارخانجات تولید ظروف چینی، پس از قالب ریزی، فرم دهی و شکل دهی ظروف چینی آنها وارد کوره ای شده که حرارت بالایی را برای پخت این مواد در آن بکار می برند. فولاد های نسوز می توانند در شرایط ساخت کوره های حرارتی صنایع کاشی و سرامیک و تولید ظروف چینی کاربرد داشته باشند و در سازه هایی که حرارت بالا در آن وجود دارد، این فولاد می تواند مقاومت بسیار قابل توجهی از خود نشان داده و ورق های نسوز دز این گونه سازه ها بسیار محبوب و پر مصرف می باشند.

از دیگر کاربرد های ورق نسوز گرید های اعلام شده، مصرف بسیار زیاد آنها در تولید سیمان می باشد. کوره های دوار تولید سیمان در صنایع سیمان سازی با این ورق ها تولید می گردند. در دنیای امروز، خودرو های سوپر اسپرت که در کمپانی های خاص خودرو سازی تولید می شوند نیز برای مدار های اگزوز و منفول اگزوز خود از این آلیاژ استفاده می کنند، چرا که حرارت خروجی از موتور خودرو در شرایط موتور های خاص سوپر اسپرت، حرارتی بالای 1000 درجه بوده و این شرایط حرارتی را فقط فولاد و ورق های نسوز می توانند تحمل نماید.

از دیگر کاربرد های ورق های نسوز 1.4841 ، کاربرد آ« در صنایع فولاد سازی برای پخت شمش فولاد می باشد. از این آلیاژ در صنایع فولاد سازی برای ساخت کوره های پخت شمش فولادی استفاده می شود، در کل ورق های نسوز همواره نقش کلیدی و اساسی در صنعت داشته و نبود آن باعث زمین گیر شدن بسیاری از صنایع مختلف در جهان می شود. این ورق ها در بازار ایران انواع وارداتی داشته و کشور های اسپانیا، آلمان، کره جنوبی، ژاپن، فنلاند، بلژیک و آمریکا و … از تولید کنندگان این وررق ها می باشند اما در بازار ایران این ورق ها از نوع کمپانی کلمبوس اسپانیا و و اتو کمپو آلمان قابل تهیه و مصرف می باشد.

خرید و فروش کلیه ورقهای نسوز با آلیاژ های ( 310 ، 310s ، 1.4841 ، 1.4845 )
تولید کشور های آلمان ، اسپانیا ، تایوان
انواع فلزات نسوز مورد نیاز صنایع همینک در مهزیار فولاد


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه فروش و تامین ورق های استیل نسوز 310 ، در صدد است رضایت شما عزیزان را جلب کرده و خدمات خود را از نظر کمی و کیفی به بهترین شکل ممکن ارائه دهد ، در این راستا ، خدمات ( گالوانیزاسیون ، خدمات برش کاری ، سوراخ کاری ، خدمات آنالیز ورق های فولادی ، و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد . جهت اطلاع دقیق از قیمت ورق های استیل نسوز 310 ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده ، و یا با ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09382940223 , با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، ما را از سفارش های خود آگاه سازید ، پرسنل شرکت ، به محض دریافت سفارش شما ، اقدام نموده ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده ، و در صورت تائید ، در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خرید شما را در سراسر کشور به دستتان خواهد رساند . 

مقاله ی خرید ورق گالوانیزه و مقاله ی قوطی آهنی را نیز بخوانید
مقاله ی ورق مبارکه  و مقاله ی لوله درزدار  را نیز بخوانید
مقاله ی آهن صنعتی را بخوانید .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *