ورق های سیاه اکسین

انواع ورق فولادی و آهنی

به نام خدا و با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران عزیز و خریداران ارجمند . مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه بالا و سابقه ای که در خرید و فروش مقاطع فولادی ، انواع ورق فولادی ، لوله های فولادی و آلیاژی ، و همچنین کلیه آهن آلات دارد ، شما عزیزان را در امر خرید راهنمایی خواهند کرد . ورق سیاه اکسین ، از دیگر ورق های فولادی است که کاربرد فراوانی در صنعت داشته و مورد استفاده کارابران صنعت میشود . ما برای شما عزیزان خریدی آسوده و مطمنن را به ارمغان خواهیم آورد . جهت خرید ورق سیاه اکسین  و همچنین جهت استعلام قیمت ورق سیاه اکسین ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، مشاوران و پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، شما را از مرحله خرید تا مرحله فروش محصول راهنمایی کرده و همراه شما عزیزان خواهند بود . ما انواع ورق را با کیفیتی مطلوب در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد . چرا که کیفیت حق شماست . 


خرید ، فروش ورق سیاه اکسین و قیمت روزانه انواع ورق اکسین های سیاه اکسین خوزستان در ضخامت ها و ابعاد مختلف آلیاژ ST37 ورق سیاه اکسین با مشخصات زیر موجود در انبار تهران :

  • ورق سیاه اکسین خوزستان ضخامت 8 میلی متر با ابعاد 2*6 .
  • ورق 10 میل آهن اکسین اهواز ابعاد 2*6 .
  • ورق 12 میل آهن اکسین اهواز ابعاد 2*6 .
  • ورق 15 میل آهن اکسین اهواز ابعاد 2*6 .
  • ورق 20 میل آهن اکسین اهواز ابعاد 2*6 .
  • ورق 25 میل آهن اکسین اهواز ابعاد 2*6 .
  • ورق 30 میل آهن اکسین اهواز ابعاد 2*6 .
  • برای ضخامت های بالا ابعاد 2*12 نیز موجود می باشد .
(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)
ورق

ورق


ورق استیل سیاه در نیوکاسل

Ezimetal تهیه کننده فلزی دیرینه نیوکاسل برای پروژه هایی با هر ابعادی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر چیزی که در اینجا مشاهده می کنید با تیم متخصص ما در تماس باشید.

اقلام بورس را می توان در هر مقدار از جمله ورق های جزئی خریداری کرد.


ورق داغ

HRC (ورق های فولادی تجاری با نورد گرم) بیشتر برای انواع موقعیت های عمومی ، از جمله کف تریلر و مخازن سوخت استفاده می شود. این جوشکاری فولادی به راحتی جوش داده شده و تاشو می شود و آن را به یک انتخاب قابل اعتماد برای DIYers و تجار تجار تبدیل می کند.


نورد گرم چیست؟

نورد گرم شامل نورد فولاد در دمای بسیار بالا است. باید بالاتر از دمای تبلور مجدد فولاد باشد – 920 درجه سانتیگراد وقتی فولاد به این ارتفاعات درجه حرارت رسید ، می توان آن را به راحتی قالب گرفت و در اندازه های بسیار بزرگتر تشکیل داد. HRC معمولاً مقرون به صرفه تر از فولاد نورد سرد است زیرا در فرآیند تولید حداقل تأخیر وجود دارد.با این حال ، پس از خنک شدن فولاد ، تمایل به کمی کوچک شدن وجود دارد که به شما امکان کنترل کمتری روی شکل و اندازه محصول نهایی را می دهد. این بدان معنی است که فولاد نورد گرم معمولاً در مواقعی استفاده می شود که اشکال و تحمل دقیق لازم نباشد.


برگه CRC

ورق نورد سرد

ورق سیاه و سفید نورد سرد (CRC) بسیار نرمتر و نرم تر از HRC است ، و این کار را برای مشاغلی که نیاز به ورق ورق به روشی دقیق و خاص دارند ، مناسب می کند. به عنوان مثال ، CRC برای کارهای بدنه بر روی اتومبیل ایده آل است.

نورد سرد چیست؟

در اصل ، CRC یک ورق نورد گرم است که بیشتر پردازش شده است. پس از فرآیند گرم کردن ، فولاد تا دمای اتاق سرد می شود و پس از آن تحت فشارهای آنیلینگ و / یا نورد قرار می گیرد. آسیاب های کاهش سرما باعث تولید فولاد بعدی نزدیکتر با انواع گسترده ای از اتمام سطح می شوند.


مزایای فرایند ورق سیاه سرد نورد شامل موارد زیر است:

  • افزایش عملکرد و استحکام کششی
  • چرخش نواقص سطح را برطرف می کند
  • سنگ زنی محدوده تحمل اندازه اصلی را محدود می کند
  • جلا دادن باعث بهبود سطح می شود

ورق آهنی

ورق آهنی ، فلزی است که توسط یک فرایند صنعتی به قطعات نازک و صاف تشکیل می شود. ورق فلزی یکی از اشکال اساسی است که در ساخت فلز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را به شکل های مختلفی خرد و خم کرد. تعداد بیشماری اشیاء روزمره از ورق فلز ساخته می شوند. ضخامت ها می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. ورق های بسیار نازک به صورت فویل یا برگ در نظر گرفته می شوند و قطعات ضخیم تر از 6 میلی متر (0.25 اینچ) ورق فولادی یا “فولاد سازه” محسوب می شوند. ورق فلزی در قطعات مسطح یا نوارهای سیم پیچ موجود است. آنها توسط برخی فروخته می شوند. سیم پیچ ها با اجرای یک ورق مداوم از فلز از طریق یک برش رول شکل می گیرند.در بیشتر جهان ، ضخامت ورق فلز به طور مداوم در میلی متر مشخص می شود. در آمریكا ، ضخامت ورق فلز معمولاً با یك اندازه گیری سنتی ، غیر خطی كه به عنوان سنج آن شناخته می شود ، مشخص می شود. هرچه عدد سنج بزرگتر باشد ، فلز نازک تر است. ورق های فلزی معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند از 30 سنج تا حدود 7 سنج. سنج بین فلزات آهنی (بر پایه آهن) و فلزات غیر آهنی مانند آلومینیوم یا مس متفاوت است. برای مثال ضخامت مس در اونس اندازه گیری می شود. نمایانگر وزن مس موجود در مساحت یک فوت مربع است. قطعات ساخته شده از ورق فلزی باید برای رسیدن به نتایج ایده آل ضخامت یکنواخت را حفظ کنند. [1]بسیاری از فلزات مختلف وجود دارد که می توانند به ورق فلز ساخته شوند ، از جمله آلومینیوم ، برنج ، مس ، فولاد ، قلع ، نیکل و تیتانیوم. برای مصارف تزئینی ، بعضی از فلزات مهم شامل نقره ، طلا و پلاتین (فلز ورق پلاتین نیز به عنوان کاتالیزور مورد استفاده قرار می گیرد.)

ورق فلزی در بدنه های اتومبیل و کامیون (کامیون) ، بدنه هواپیما و بال ، میزهای پزشکی ، سقف ساختمانها (معماری) و بسیاری کاربردهای دیگر استفاده می شود. ورق فلزی از آهن و سایر مواد با نفوذ پذیری مغناطیسی بالا ، همچنین به عنوان هسته های استیل لمینت شناخته می شود ، کاربردهایی در ترانسفورماتورها و ماشین های برقی دارد. از لحاظ تاریخی ، استفاده مهم از ورق فلزی در زره پوش های صفحه ای بود که توسط سواره ها پوشیده می شد ، و ورق های فلزی همچنان کاربردهای تزئینی بسیاری از جمله در اسب بخار دارند. کارگران فلز ورق همچنین به عنوان “زیرانداز قلع” (یا “قلاب قلع”) شناخته می شوند ، نامی است که در هنگام نصب سقف های قلع ، از چکش شدن درزهای تخته ای استفاده می شود. [2] [3]


تاریخ

ورق های فلزی دستی از زمان های بسیار قدیم برای اهداف معماری مورد استفاده قرار می گرفت. آسیاب نورد با آب در اواخر قرن 17 جایگزین فرایند دستی شد. روند صاف کردن ورق های فلزی به سیلندرهای بزرگ چرخشی آهن نیاز داشت که قطعات فلزی را به ورق ها فشار می دادند. فلزات مناسب برای این کار عبارت بودند از: سرب ، مس ، روی ، آهن و فولاد بعدی. قلع اغلب برای پوشاندن ورق های آهنی و فولادی برای جلوگیری از زنگ زدگی استفاده می شد. [4] این ورق فلزی با روکش قلع “tinplate” نامیده شد. فلزات ورق در دهه 1870 در ایالات متحده ظاهر شدند ، که برای سقف های زونا ، سقف های تزئینی مهر و موم شده و نمای بیرونی مورد استفاده قرار می گرفت. سقف های فلزی ورق فقط بعداً به عنوان “سقف های قلع” شناخته می شدند زیرا تولید کنندگان دوره از این اصطلاح استفاده نمی کردند. محبوبیت هر دو زونا و سقف باعث تولید گسترده شد. با پیشرفت های بیشتر در تولید ورق های فلزی در دهه 1890 ، وعده ارزان بودن ، بادوام بودن ، نصب آسان ، سبک و نسوز بودن به طبقه متوسط ​​اشتیاق قابل توجهی برای محصولات ورق فلزی ایجاد کرد. تا دهه 1930 و جنگ جهانی دوم فلزات کمیاب نگردید و صنعت ورق فلز شروع به فروپاشی کرد. [5] با این حال ، برخی از شرکت های آمریکایی ، مانند W.F. شرکت نورمن قادر به ساختن سایر محصولات بود تا اینکه پروژه های حفاظت تاریخی از احیای ورق های تزئینی کمک گرفت.


مواد

فولاد ضد زنگ

درجه 304 رایج ترین از سه درجه است. این مقاومت در برابر خوردگی را در عین حفظ شکل پذیری و جوشکاری ارائه می دهد. پایان های موجود # 2B ، # 3 و # 4 هستند. درجه 303 به صورت ورق در دسترس نیست. [6]

درجه 316 از مقاومت و خوردگی بیشتری در دمای بالا از 304 برخوردار است. این ماده معمولاً برای پمپ ها ، دریچه ها ، تجهیزات شیمیایی و کاربردهای دریایی استفاده می شود. پایان های موجود # 2B ، # 3 و # 4 است. [6]

گرید 410 یک فولاد ضد زنگ قابل درمان با گرما است اما مقاومت در برابر خوردگی کمتری نسبت به سایر نمرات دارد. معمولاً در کارد و چنگال مورد استفاده قرار می گیرد. تنها پایان موجود کسل کننده است. [6]

درجه 430 درجه محبوب ، جایگزین کم هزینه برای نمرات سری 300 است. این مورد هنگامی استفاده می شود که مقاومت در برابر خوردگی بالا ملاک اصلی نیست. درجه معمول برای محصولات لوازم خانگی ، اغلب با یک برس برس.


آلومینیوم

فرآیندهای تشکیل

خم شدن
معادله تخمین حداکثر نیروی خمشی است ،

\ displaystyle F _ {\ text {max}} = k {\ frac {TLt ^ {2}} {W}}} {\ displaystyle F _ {\ text {max}} = k {\ frac {TLt ^ {2} } {W}}} ،

جایی که k عاملی است که پارامترهای مختلفی از جمله اصطکاک را در نظر می گیرد. T نهایت مقاومت کششی فلز است. L و t به ترتیب طول و ضخامت ورق فلز است. متغیر W ، عرض باز یک V-die یا wiping die است.


 فرش

فرآیند پیچش خوردگی برای شکل دادن لبه روی یک حلقه استفاده می شود. این فرآیند برای از بین بردن لبه های تیز استفاده می شود. همچنین باعث افزایش لحظه عدم تحرک در نزدیکی انتهای پیچیده می شود. شعله ور شدن / بربر باید از قالب دور شود. از آن برای پیچاندن مواد با ضخامت خاص استفاده می شود. فولاد ابزار معمولاً به دلیل میزان ساییدگی حاصل از عمل استفاده می شود.



Decambering

این یک فرآیند کار فلز برای از بین بردن شتر ، خم افقی ، از یک ماده نواری است. ممکن است این کار را به یک بخش با طول محدود یا کویل انجام دهید. شبیه به مسطح شدن روند تسطیح است ، اما در لبه تغییر شکل است.


طراحی عمیق

نمونه ای از قسمت کشیده شده عمیق
رسم فرایندی است که در آن فلز بر روی یک فرم کشیده شده یا می میرد. [18] در نقاشی عمیق عمق قطعه ساخته شده بیش از نیمی از قطر آن است. طراحی عمیق برای ساخت مخازن سوخت اتومبیل ، سینک های آشپزخانه ، قوطی های آلومینیومی دو تکه و غیره استفاده می شود. طراحی عمیق معمولاً در چند مرحله انجام می شود به نام کاهش قرعه کشی. هرچه عمق بیشتر باشد ، کاهش بیشتری لازم است. نقاشی عمیق نیز ممکن است با کاهش کمتر با گرم کردن قطعه کار ، به عنوان مثال در ساخت سینک انجام شود.

در بسیاری موارد ، مواد در هر دو جهت در آسیاب چرخیده می شوند تا به نقاشی عمیق کمک کنند. این منجر به یک ساختار دانه یکنواخت تر می شود که پارگی را محدود می کند و از آن به عنوان “کیفیت رسم” استفاده می شود.


 ورق های فلزی گسترده

گسترش فرآیندی از برش یا مهر زنی در الگوی متناوب است که دقیقاً مانند باند برش در آجر کاری و سپس کشش ورق به صورت آکاردئونی مانند است. از آن در کاربردهایی استفاده می شود که جریان هوا و آب مورد نظر شما و همچنین هنگامی که وزن کم می شود به قیمت یک سطح صاف و مسطح مورد نظر باشد. یک فرآیند مشابه در سایر مواد مانند کاغذ برای ایجاد یک کاغذ بسته بندی کم هزینه با خواص پشتیبانی بهتر از کاغذ صاف به تنهایی استفاده می شود.



همینگ اتومبیل

Hemming روشی است که می تواند لبه فلز را به خود ببندد تا آن لبه را تقویت کند. درز کردن فرآیندی است که دو ورق فلز را به هم می ریزیم تا یک مفصل تشکیل شود.


هیدروفرمینگ

Hydroforming فرآیندی است که شبیه به نقاشی عمیق است ، به این ترتیب که این قسمت با کشش خالی بر روی قالب ثابت شکل می گیرد. نیروی مورد نیاز با استفاده مستقیم از فشار هیدرواستاتیک بسیار زیاد به قطعه کار یا مثانه که در تماس با قطعه کار است ، ایجاد می شود و نه توسط قسمت متحرک یک قالب در یک پرس مکانیکی یا هیدرولیکی. برخلاف نقاشی عمیق ، هیدروفرمینگ معمولاً شامل کاهش قرعه کشی نمی شود – قطعه در یک مرحله واحد شکل می گیرد.


 تشکیل ورق افزایشی

فرآیند تشکیل ورق افزایشی یا تشکیل ISF اساساً فرآیند تولید ورق یا ورق فلز است. در این حالت ، یک سری از فرآیندها که در آن می توان تغییر شکل افزایشی جزئی را در هر سری انجام داد ، ورق را به شکل نهایی تشکیل می دهد.


اتو کردن

اتو کردن فرآیند تشکیل ورق یا ورق فلز است. این یکنواخت قطعه کار را در یک منطقه خاص نازک می کند. این یک روند بسیار مفید است. از آن برای تولید یک قسمت ضخامت دیواره با یک نسبت ارتفاع به قطر بالا استفاده می شود. از آن در ساخت قوطی های نوشیدنی آلومینیومی استفاده می شود.


 برش لیزری

ورق فلزی را می توان به روش های مختلفی برش داد ، از ابزار دستی به نام برش قلع گرفته تا قیچی های بسیار بزرگ. با پیشرفت های فن آوری ، برش ورق های فلزی برای برش دقیق به رایانه ها روی آورده اند. بسیاری از عملیات برش فلز مبتنی بر برش لیزری با عددی (CNC) برقی یا پرس پانچ چند منظوره CNC است . لیزر CNC شامل حرکت مونتاژ لنز حامل پرتو نور لیزر بر روی سطح فلز است. اکسیژن ، نیتروژن یا هوا از طریق همان نازلی که پرتوی لیزر از آن خارج می شود تغذیه می شود. این فلز توسط پرتو لیزر گرم می شود و می سوزد ، ورق فلزی را برش می دهد. کیفیت لبه را می توان از آینه صاف و با دقت در حدود 0.1 میلی متر (0.0039 اینچ) بدست آورد. سرعت برش بر روی ورق نازک 1.2 میلی متر (0.047 اینچ) می تواند تا 25 متر (82 فوت) در دقیقه باشد. اکثر سیستم های برش لیزر از یک منبع لیزر CO2 با طول موج در حدود 10 میکرومتر استفاده می کنند. برخی از سیستمهای جدید از لیزر مبتنی بر YAG با طول موج در حدود 1 میکرومتر استفاده می کنند.


ماشینکاری فتوشیمیایی

ماشینکاری فتوشیمیایی ، که به عنوان اچ عکس سازی نیز شناخته می شود ، یک فرآیند خوردگی کاملاً کنترل شده است که برای تولید قطعات فلزی پیچیده از ورق فلزی با جزئیات بسیار خوب استفاده می شود. فرایند اچ کردن عکس شامل پلیمر حساس به عکس است که بر روی یک ورق فلزی خام اعمال می شود. این فلز با استفاده از ابزارهای عکس طراحی شده CAD به عنوان استنسیل ، در معرض نور اشعه ماوراء بنفش قرار دارد تا یک الگوی طراحی را ترک کند ، که از ورق فلزی تهیه و ساخته شده است.


 سوراخ کردن ورق

سوراخ کردن یک فرآیند برش است که چندین سوراخ کوچک کوچک را که در یک قطعه کار مسطح در کنار هم قرار دارند ، مشت می کند. از ورق های سوراخ دار برای ساختن طیف گسترده ای از ابزارهای برش سطح مانند سورف استفاده می شود.


تشکیل یک فلز روی ترمز

این نوعی خمشی است که برای تولید قطعات ورق فلز بلند و باریک استفاده می شود. دستگاهی که فلز را خم می کند ، ترمز پرس نامیده می شود. قسمت پایینی مطبوعات حاوی شیار V شکل به نام Die است. قسمت بالایی مطبوعات حاوی پانچ است كه ورق فلز را به داخل قالب V فشار می دهد و باعث خم شدن آن می شود. [19] چندین روش استفاده شده است ، اما متداول ترین روش مدرن “خم شدن هوا” است. در اینجا ، قالب دارای زاویه واضح تری نسبت به خم مورد نیاز است (به طور معمول 85 درجه برای خم 90 درجه) و ابزار فوقانی دقیقاً در سکته مغزی آن کنترل می شود تا فلز را به مقدار لازم پایین بیاوریم تا آن را از 90 درجه خم کند. به طور معمول ، یک دستگاه هدف کلی دارای خمش در دسترس حدود 25 تن در هر متر طول است. عرض باز کردن پایه پایین معمولاً 8 تا 10 برابر ضخامت فلز خم شده است (برای مثال ، 5 میلی متر می تواند در قالب 40 میلی متر خم شود). شعاع داخلی خم شکل گرفته در فلز نه با شعاع ابزار فوقانی بلکه با عرض قالب پایین تر تعیین می شود. به طور معمول ، شعاع داخلی برابر با 1/6 از عرض V است که در فرآیند شکل گیری استفاده می شود.

مطبوعات معمولاً نوعی سنج عقب دارند تا عمق خم در امتداد قطعه کار قرار گیرد. بک گراند را می توان با کامپیوتر کنترل کرد تا به اپراتور اجازه دهد یک سری خم ها را در یک جزء تا حد بالایی از آن ایجاد کند. ماشینهای ساده تنها پشتی ایستاده را کنترل می کنند ، ماشینهای پیشرفته تر موقعیت و زاویه توقف ، ارتفاع آن و موقعیت دو میخ مرجع مورد استفاده برای تعیین مواد را کنترل می کنند. این دستگاه همچنین می تواند موقعیت و فشار دقیق مورد نیاز برای هر عمل خمشی را ثبت کند تا به اپراتور امکان دستیابی به خم کامل 90 درجه را در بین انواع عملکردهای موجود در آن بخش دهد.

تصویر نشان داده شده خم هوا است. خم شدن ترمز پرس دستگاهی متفاوت است.


مشت زدن ورق

پانچ زدن با قرار دادن ورق سهام فلز بین پانچ و قالب نصب شده در یک پرس انجام می شود. پانچ و قالب از جنس استیل سخت ساخته شده و به همان شکل هستند. اندازه پانچ به اندازه ای مناسب در قالب قالب است. مطبوعات با فشار کافی فشار را به پانچ و بر روی می میرند تا سوراخی در سهام ببندد. در بعضی موارد پانچ و می میرند “لانه می زنند” برای ایجاد افسردگی در سهام. در مهر و موم شدن تدریجی ، یک کویل از سهام به مجموعه ای از قالب های قالب مرده و طولانی با مراحل بسیاری تغذیه می شود. سوراخ های چند شکل ساده ممکن است در یک مرحله تولید شوند ، اما سوراخ های پیچیده در چند مرحله ایجاد می شوند. در مرحله پایانی ، قسمت از “وب” به صورت رایگان مشت می شود.

پانچ برجسته معمولی CNC دارای حداکثر 60 ابزار در “برجک” است که می تواند چرخانده شود تا هر ابزاری را در موقعیت پانچ قرار دهد. یک شکل ساده (به عنوان مثال یک مربع ، دایره یا شش ضلعی) به طور مستقیم از ورق بریده می شود. با ایجاد بسیاری از برش های مربع یا گرد در اطراف محیط ، می توان شکل پیچیده ای را برداشت. پانچ برای برش اشکال ترکیبی نسبت به لیزر کمتر انعطاف پذیر است ، اما برای اشکال تکراری سریعتر (به عنوان مثال مشبک یک واحد تهویه هوا) سریعتر است. یک مشت CNC می تواند به 600 ضربه در دقیقه برسد.

با استفاده از دستگاه پرس یا دستگاه لیزر CNC می توان یک قطعه معمولی (مانند قسمت جانبی کامپیوتر) را با دقت بالایی از یک ورق خالی در کمتر از 15 ثانیه کاهش داد.


شکل گیری رول ورق

یک عمل خم مداوم برای تولید پروفیل های باز یا لوله های جوش داده شده با طول طولانی یا در مقادیر زیاد.


متحرک

ورق خم با غلطک

 نورد

نورد فرآیند کار فلز یا تشکیل فلز است. در این روش سهام برای کاهش ضخامت از یک یا چند جفت رول عبور می کند. از آن برای ایجاد یکنواخت ضخامت استفاده می شود. با توجه به دمای نورد آن طبقه بندی می شود: [20]

  1. نورد گرم: در این دما بالاتر از دمای تبلور مجدد قرار دارد.
  2. نورد سرد: در این دما زیر دمای تبلور مجدد قرار دارد.
  3. نورد گرم: در این دما از نورد گرم و نورد سرد استفاده می شود.

حال چرخش

 ریسندگی فلز

ریسندگی برای ساخت قطعات لوله ای (محور-متقارن) با ثابت کردن یک تکه از سهام ورق به فرم چرخشی (ماندارل) استفاده می شود. غلطکها یا ابزارهای سفت و سخت سهام را در برابر فرم فشار داده و آن را کشش می دهند تا زمانی که سهام شکل آن را بگیرد.


جهت خرید انواع ورق های فولادی و ورق های آلیاژی ، میتوانید با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com , و ارسال پیامک به شماره واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 پرسنل فروش شرکت مهزیا فولاد صنعت را از صورت درخواستی خود آکاه سازید ، ما انواع ورق های فولادی و آلیاژی را در ابعاد و اندازه های محتلف موجود داشته و با قیمت عالی و کیفیتی بالا در اختیار شمتریان خود قرار میدهیم ، لذا در صورت مطرح شدن سوالات ، میتوانید با مشاوران ما تماسگرفته و سوالات خود را در زمینه خرید انواع ورق های فولادی و آلیاژی مطرح کنید ، مشاوران ما همراه شما خواهند بود ، همکاران ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود ، ما خرید ورق های آهنی را برای شما عزیزان اسوده کرده و کیفیت محصولات را به شما تضمین میکنیم ، زیرا کیفیت حق شماست .

مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه ورق های آلیاژی نیز فعالیت گسترده ای دارد ، که در ذیل قید شده است : 

 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *