ورق سیاه مبارکه ST37

خرید ورق سیاه مبارکه ST37

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. شرکت مهزیار فولاد صنعت با تجربه ی خود قادر است تا شما عزیزان را در زمینه خرید انواع ورق های آلیاژی یاری نموده و تجربه ی بسیار خوبی از خرید را برای شما صنعتگران و خریداران گرامی به ارمغا آورد. در این نوشته قصد داریم به ارائه اطلاعاتی درباره یکی از دسته ورق های ST به نام ورق سیاه مبارکه ST37 بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.


ورق های ST37 که بر پایه استاندارد مرجع کشور های جهوری فدرال آلمان با نام اختصاری DIN  شناخته می شود، همان آلیاژ مطرح شده برابر با شماره مواد کشور جمهوری فدرال آلمان DIN با نام 1.0037 نیز می باشد. این فولاد نام دیگری نیز در استاندارد DIN آلمان داشته که نام آپدیت شده و به روز شده توسط صنعتگران این عرصه در کشور آلمان می باشد. آلیاژ ST37 نام مشابهی با آلیاژ S235JR برابر با استاندارد جمهوری فدرال آلمان نیز دارا می باشد که خواص مشابهی نسبت به یکدیگر دارند.

ورق های فولاد مبارکه اصفهان که با نام ورق سیاه مبارکه ST37 مورد فروش قرار می گیرد، آلیاژ ریزی شده برابر با پلتفرم DIN کشور آلمان بوده که شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال های گذشته این آلیاژ ریزی را به دقت انجام می دهد و ورق های تولیدی این شرکت از نظر کیفیت ظاهری و از نظر شکل آلیاژ ریزی و کیفیت بافت نیز دارای کیفیتی معمولی می باشد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان ورق های ST37 خود را با پلاک های ST37 یا بعضا با پلاک های S235JR به بازار عرضه می نماید که این ورق ها از ضخامت 2 میلی متر توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می گردند و ضخامت این ورق ها تا ضخامت 16 میلی متر توسط این شرکت تولید و روانه بازار مصرف می گردد.

ورق های سیاه ST37 که توسط شرکت مبارکه تولید می گردد، به 2 روش شیت و کویل تولید شده که ورق های شیت دارای قابلیت هایی همچون کیفیت بالاتر سطح جهت ساخت سازه هایی که بسیار کیفیت سطح و مواج بودن سطح سازه برای تولید کننده اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

از ورق های کویل شرکت فولاد مبارکه اصفهان که با آلیاژ ST37 ریخته و تولید می شود نیز جهت بسیاری از مصارف صنعتی بکار گرفته می شود که این ورق ها معمولا از ضخامت 2 میلی متر الی 15 میلی متر تولید می شوند که عرض این ورق ها به صورت کویل از کمتر از 1 متر تا حداکثر 1.80 سانتی متر می تواند توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید گردند.

خریداران جهت خرید انواع ورق سیاه مبارکه ST37 می توانند همین حالا با واحد خرید و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص خرید انواع ورق های ST37 تولیدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان ه در بازار آهن ایران با نام ورق های سیاه فولادی یا ورق های سیاه آهنی و یا ورق های ST37 شناخته می شود، کسب نمایند.

خریداران گرامی می توانند درخواست های خود را جهت خرید ورق های ST37 و ورق های S235JR از طریق واتساپ شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 09383940223 و یا از طریق فکس و یا از طریق ایمیل شرکت به آدرس الکترونیکی mahzyar.net97@gmail.com برای واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ارسال نموده تا قیمت های کف معاملاتی جهت ورق سیاه مبارکه ST37 را از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایند.

لازم به ذدکر است کلیه ورق های سیاه فولاد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سایز های مختلف به صورت کویل و شیت همینک در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود بوده و این امر خریداران گرامی را جهت سهولت در امر خرید ورق های ST37 شرکت فولاد مبارکه اصفهان تسهیل می نماید.


خرید و فروش و قیمت روزانه انواع ورق سیاه مبارکه ST37 از ضخامت 2 میل الی 15 میل در ابعاد مختلف موجودی به شرح زیر :

ورق سیاه 5 میل مبارکه ST37  ابعاد 6* 1.5  و رول عرض 1.5 متر .

ورق 6 میل مبارکه ST37  ابعاد 6* 1.5  و رول عرض 1.5 متر .خدمات برش لیزر

ورق 8 میل مبارکه ST37  ابعاد 6* 1.5  و رول عرض 1.5 متر .

ورق 10 میل مبارکه ST37  ابعاد 6* 1.5  و رول عرض 1.5 متر .خدمات برش cnc

ورق 12 میل مبارکه ST37  ابعاد 6* 1.5  و رول عرض 1.5 متر .خرید آهن

ورق 15 میل مبارکه ST37  ابعاد 6* 1.5  و رول عرض 1.5 متر .

کلیه ورق سیاه اعلامی به صورت بارگیری از مبدا (انبار اصفهان) و بارگیری از انبار تهران به فروش می رسد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ورق های مبارکه با آلیاژ ST37  در ایران. آهن فروشی


شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق سیاه مبارکه ST37 در ایران بوده و شما صنعتگران و خریداران ارجمند و گرامی را در امر خرید این ورق آهنی یاری خواهند نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمتم ورق های فولادی سیاه مبارکه ST37 با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین جهت ارسال صورت های خرید خود می توانید به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 مراجعه نموده و صورت های درخواستی خود را به ما ارسال نمایید. کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت در زمانی کوتاه کلیه مقاطع درخواستی شما عزیزان را پیگیری نموده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما عزیزان ارسال خواهند نمود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *