خریدار ، فروشنده و قیمت روزانه آهن آلات انواع میلگرد های ترانسمیسیون ، سنگ خورده ، پولیش ، پیلینگ ، کششی ، در آلیاژ های مختلف و سایز های مختلف ، ترانس ، میلگرد ، خرید ، فروش ، قیمت فروش انواع گرد های ترانس آهنی فروش انواع گرد های ترانس فولادی فروش انواع گرد های ترانس استنلس استیل

فروش میلگرد های ساده st37 ، st52 ، ck15 ، ck20 ، داخلی و وارداتی

در دنیای صنایع فلزی امروزی مقاطع آلیاژی نقش بسیار کلیدی و حیاتی را در ساخت سازه های فلزی ایفا می نمایند.

متریال های آلیاژی که به هر مقطع فولادی می تواند تولید گردد بیشتر در مقاطع لوله، میلگرد و ورق تولید می گردند، این مقاطع برای ساخت کلیه سازه ها و استراکچر های فولادی صنایع گوناگون کاربرد داشته و در این مقاله به مقطع میلگرد ساده ی آلیاژی برای ساخت قطعات صنعتی اشاره می کنیم.

میگرد های ساده صنعتی که مورد کاربرد ساخت انواع قطعات صنعتی قرار می گیرند، می توانند در آلیاژ های گوناگون تولید و عرضه گردند.

ایت آلیاژ ها که بعضا نام های گوناگونی برابر با استاندارد های مختلف در جهان دارند با نام های تجاری استاندارد های DIN آلمان آشناخته شده و معمولا در سراسر جهان با همین نام های آلمانی شناخته شده و مورد معامله قرار می گیرند.

استاندارد های CK در دسته ی استاندارد های ضد سایش و دارای کربن و منگنز بالا قرار گرفته که هر کدام از کد های سری CK هرکدام مقاومت مکانیکی و خواص شیمیایی گوناگونی را برای سازه ی شما به ارمغان می آورد.

میلگرد های فولادی با آلیاژ های CK15، CK22، ck30 و CK45 در دسته ی پر مصرف ترین میلگرد های صنعتی قرار می گیرد که جهت ساخت انواع سازه های فلزی، ساخت پیچ و مهره های صنعتی و ساخت بولد های تمام رزوه مورد کاربرد قرار می گیرد.

استاندارد های CK در دسته ی فولاد های پر کربن بوده و قابلیت ضد سایش داشته و می تواند در کلیه سازه های فلزی که در تماس با فلز یا شی دیگری هستند با توجه به مقاومت سایشی بالا مورد کاربرد و استفاده قرار گیرند.

فولاد های سری CK می توانند از نوع داخلی و وارداتی تامین گردد و این فولاد ها توسط شرکت های فولاد یزد، فولاد آلیاژی ایران، فولاد اسفراین و … در داخل خاک ایران تولید می گردد و نوع وارداتی آن ها معمولا از کشور های روسیه، اکراین و چین وارد ایران شده و به مورد مصرف صنعتگران گرامی قرار می گیرد.

از دیگر آلیاژ های پر مصرف برای میلگرد های ساده صنعتی، آلیاژ های ST37 و ST52 می باشد، از این آلیاژ ها جهت ساخت بسیاری از قطعات صنعتی استفاده شده و این فولاد ها در طول ها 6 متری، 12 متری و بعضا در ساز های پایین بصورت کلاف در اختیار خریداران قرار می گیرد.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع میلگرد های فولادی و آلیاژی در متراژ و سایز های مختلف در ایران می باشد و شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تامین و تهیه کلیه میلگرد های فولادی و آلیاژی با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.)

با سلام و درود بر شما صنعتگران عزیز و ارجمند. شرکت مهزیار فولاد صنعت، یکی از شرکت های تامین کننده مقاطع فولادی است که در راستای فروش و تامین کلیه آهن آلات و مقاطع فولادی و آلیاژی بسیار با تجربه و بوده و با سالها تجربه و دانش کلیه نیاز های صنعتی شما عزیزان را تامین خواهد نمود. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت میلگرد st52 و دیگر مقاطع فولادی مد نظرتان، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و صورت درخواستی خود را به ما اعلام نمایید. تیم فروش شرکت پس از دریافت صورت درخواستی شما عزیزان اقدامات لازم را مبذول نموده و پیش فاکتور مربوطه را ارسال و و در صورت تایید، در کوتاه ترین زمان ممکن مقطع فولادی مورد نیاز شما را تامین نموده و به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند.


فروش میلگرد های st52 و st37 ،ck15 ،ck20، شش متری ، 12 متری ، کلاف ، داخلی و وارداتی

میلگرد ساده از سایز 5 میلیمتر تا 500 میلیمتر
میلگرد ساده  ck15
میلگرد ساده ck20
میلگرد ساده ST37-2
میلگرد ساده ST52
میلگرد ساده آهن
همینک در بازرگانی مهزیار فولاد موجود می باشد .
(جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از سایز ها و آلیاژ های موجود با 02144449101 تماس بگیرید.)


مقاله ی ورق فولادی  و مقاله ی لوله فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی لوله api  و مقاله ی فروش ورق اکسین  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق اکسین  و مقاله ی ورق گالوانیزه را نیز بخوانید
مقاله ی خرید ورق گالوانیزه و مقاله ی قوطی آهنی را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت در خدمت شماست تا با خدمات خود در این راستا به پیشرفت شما در پروژه های صنعتی تان جامه ی عمل بپوشاند. لطفا جهت اطلاع از قیمت با واحد قروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از صورت های درخواستی خود آگاه سازید. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 در خدمت شما عزیزان خواهند بود


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *