ورق های تین پلیت

فروشنده میلگرد های استیل، قیمت روزانه میلگرد های استیل

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم اطلاعاتی درباره میلگرد های استنلس استیل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. مهزیار فولاد صنعت در زمینه ورق های تین پلیت و قلع اندود دارای تجربه بوده و این ورق آهنی را با قیمتی مناسب در  اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت میلگرد های استنلس استیل و همچنین ورق های قلع اندود و تین پلیت، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.


میلگرد های فولادی در دسته ی استنلس استیل در گرید های گوناگون تولید می گردند.این میلگرد ها که بسیار در صنایع سبک و سنگین و در ساخت قطعات صنعتی پر کاربرد می باشد در گرید های استنلس استیل های 304،316، 321، 309، 310، 420 و 430 تولید و عرضه می گردد.

آلیاژ های مذکور کاربرد های بسیار گوناگونی داشته و کاربرد این میلگرد ها در ساخت بسیاری از سازه های فلزی صنعتی و ساخت انواع ماشین آلات کاربرد های فراوان داشته و این فولاد ها می تواند در صنایع مختلف همچون صنایع غذایی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع خودرو سازی، صنایع شناور سازی و صنایع دریایی و دیگر صنایع مورد کاربرد قرار گیرد.

میلگرد های استنلس استیل در آلیاژ های گوناگون می تواند از ضخامت های 2 میلی متر تا ضخامت 1000 میلی متر جهت مصارف گوناگون صنعتی تولید گردند.

مثلا میلگرد استلس استیلی که در ضخامت 2 میلی متر تولید می شود می توان با آن فنر های کوچکی تولید نمود اما شفت استنلس استیل که دایره ای شکل می باشد و سایز 1000 میلی متر دارد می تواند انتقال نیرو را از موتور یک کشتی 120،000 تنی به پروانه ی خروجی کشتی منتقل نماید.

معمولا شفت انتقال قدرت از موتور به پروانه ی کشتی های غول پیکر تجاری با آلیاژ های خاص استنلس استیل تولید می گردد، پس میلگرد های صنعتی استنلس استیل می تواند در همه جای صنایع کاربرد داشته باشد که ما در این مقاله به 2 مورد از کاربرد های آن ساخت فنر و ساخت شفت انتقال نیرو از موتور های غول پیکر کشتی های تجاری تا پروانه ی کشتی اشاره نمودیم.

میلگرد های استنلس استیل در بازار ایران نیز بسیار پر طرفدار بوده و خریداران گرامی می توانند انواع الیاژ های این میلگرد ها را به واحد بازرگانی و فروش مهزیار فولاد صنعت اعلام نمایند.

استنلس استیل های مذکور در آلیاژ های مختلف بصورت میلگرد و دیگر مقاطع فولادی در دایره محصولات انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود بوده و شما خریداران گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت روزانه انواع میلگرد های استنلس استیل و جهت خرید انواع این فولاد ها در آلیاژ های مختلف با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

میلگرد های استنلس استیل عرضه شده در بازار ایران تولید کشور های کره جنوبی، ژاپن، چین، هند و بعضا در مورد استنلس استیل های سوپر آلیاژ از کشور های اروپایی وارد گشته و جهت مصرف صنعتگران گرامی عرضه می گردد.

متاسفانه کشور ایران توانایی و تکنولوژی تولید میلگرد های استنلس استیل فولادی را نداشته و این محصولات فولادی صرفا از نوع وارداتی در خاک ایران قابل خرید و مصرف می باشد.

جهت اطلاع از ضخامت ها، آلیاژ ها و متریال های موجود همین حالا با کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع استنلس استیل فولادی، آلیاژی و سوپر آلیاژ در ایران)

 

فروشنده و خریدار و قیمت ورق حلب ، ورق تین پلیت ، ورق حلب ، خرید و فروش ورق  تین پلیت ضخامت های 0.18 ، 0.20 ، 0.22 ، 0.23 ، 024 ، 0.25 ، 0.30

فروش ورق های تین پلیت روسی

فروش ورق تین پلیت مبارکه

فروش ورق های تینپلیت

ورق تین پلیت 0.18

ورق تین پلیت 0.20

ورق تین پلیت 0.22

ورق تین پلیت 0.25 لوله استیل 316 , لوله استیل 304

ورق تین پلیت 0.28

ورق تین پلیت 0.30

امواع ورق های تین پلیت همینک در مهزیار فولاد

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش کلیه مقاطع آلیاژی و فولادی صنعتی و ساختمانی، در خدمت شماست تا شما شما عزیزان را در پروژه های صنعتی خود یاری نموده و کلیه مقاطع مورد نیاز شما را تامین نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های فولادی مختلف و خرید آنها، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایی. همچنین می توانید قیمت های مقاطع فولادی را از طریق اپلیکیشن مشاهده قیمت آهن آلات مهزیار فولاد صنعت به صورت زنده مشاهده نمایید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *