فروش انواع استنلس استیل

خرید و فروش انواع ورق استنلس استیل

با سلام بر شما دوستان عزیز، مهزیار فولاد صنعت یک شرکت یازرگانی است که در زمینه فروش و تامین و خرید کلیه مقاطع فولادی و آهن آلات تخصص بالا و تجربه زیادی دارد، خرید و فروش انواع استنلس استیل در حالت های ( شیت و رول ) با توجه با نیاز شما مشتریان عزیز صورت می پذیرد که در ضخامت ها و ابعاد مختلف، با قیمتی مناسب و مطلوب ترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت، لذا جهت اطلاع از قیمت دقیق انواع استنلس استیل، و ورق استیل میتوانید با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید، ما بهترین کیفیت را برای شما عزیزان تضمین نموده و قیمتی متعادل نسبت به قیمت بازار را اعلام می داریم.


ویدیو زیر، خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد:


ورق های استنلس استیل

ورق استنلس استیل در آلیاژ های سری 400 و سری 300، در ضخامت های مختلف در بازار ایران موجود می باشد. جهت خرید انواع ورق های الیاژی سری 400 ( 440 – 410 – 420 – 430 ) فولاد های استنلس استیل سری 300 ( 304 – 309 – 316 – 321 – 310 ) در ضخامت ها و ابعاد گوناگون و بعضا به صورت رول ها و کویل های فولادی در عرض های مختلف تولید و روانه بازار مصرف ایران می گردد.

ورق های استنلس استیل مصرفی در ایران معمولا از کشور های تایوان، کره جنوبی، چین، اسپانیا، افریقای جنوبی، فنلاند، آلمان و … وارد کشور می گردند که این ورق ها در انواع ورق های آلیاژی استنلس استیل و ورق های معمولی استنلس استیل طبقه بندی می گردد.

ورق های آلیاژی استنلس استیل که از ضخامت های 2 میلی متر الی 40 و 50 میلی متر موجود می باشند، در دسته ی ورق های نسوز استنلس استیل با کد های آلیاژی 310 – 309 – 321 قرار می گیرد. دیگر ورق های آلیاژی استنلس استیل که با گرید های وارداتی 304 و 316 تولید و عرضه می گردند، از ضخامت های 0.4 میلی متر الی ضخامت 80 میلی متر در ابعاد گوناکون تولید کمپانی های مختلف تولید کننده ورق های فولادی استنلس استیل در جهان وارد کشور ایران می گردد.

شما می توانید جهت خرید و فروش انواع استنلس استیل به صورت کویل و شیت با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

مزایای خرید ورق استنلس استیل کویل

ورق های استنلس استیل کویل مزایای بسیار زیادی ببرای صنعتگران گرامی داشته، به این صورت که صنعتگری که رای ساخت سازه ی خود نیاز مند طول های خاصی از ورق ها می ابشد، می تواند سفارش خود را به صورت برش خورده از رول به شرکت مهزیار فولاد ارسال تا فروشندگان شرکت مهزیار فولاد کالای درخواستی را به طول های درخواستی خریداران گرامی برش خورده از سر کویل به خریداران تحویل داده تا کمترین پرت حاصله از فرآیند ساخت سازه به این صورت برای خریداران گرامی به دست آید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت، تامین کننده و فروشنده کلیه ورق های استنلس استیل فولادی در ایران.

 

در این صفحه، لیست استنلس استیل های موجود در انبارهای مهزیار فولاد به شما نشان داده می شود، لطفا بررسی نمایید.

فروش انواع استنلس استیل با ضخامتهای مختلف در آلیاژ های مختلف

  • فروش انواع استیل های نگیر ( 304 ، 316 ، 309 ، 321 ، 310 ، 310s ، 201 )
  • فروش انواع استنلس استیل های بگیر ( 410 ، 420 ، 430)
  • کلیه ورقها از ضخامت 0.3  میل تا 120 میل
  • خرید و فروش کلیه ورقهای استیل بگیر ، نگیر (همینک در مهزیار فولاد )

مهزیار فولاد صنعت با توجه به شرایط بازار و نوساناتی که وجود دارد ، سعی دارد در فروش انواع استنلس استیل ، قیمت را متعادل اعلام دارد و نسبت به قیمت، شما عزیزان را از کیفیتی مطلوب برخوردار سازد ، چرا که ما کیفیت را در اولویت قرار می دهیم، و یکی از اهداف ما رضایت شما عزیزان است، لطفا جهت سفارش و اطلاع از قیمت های استنلس استیل های موجود در انبار مهزیار فولاد صنعت، با شماره تماس واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتس اپ شرکت، به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com می توانید ما را از سفارش های خود آگاه سازید. بزرگترین هدف ما، کیفیت است، چرا که کیفیت حق شماست. 

مقاله ی لوله درزدار را مطالعه نمایید 
مقاله ی آهن صنعتی   را مطالعه نمایید 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *