فروش نبشی ST37

نبشی صنعتی، ساختمانی، بال نا مساوی، نبشی L

با سلام درود بر شما کاربران عزیز مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه در زمینه تهیه و تامین مقاطع فولادی و آلیاژی و آهن آلات ساختمانی از جمله انواع نبشی آهن در خدمت شماست تا خدمات خود را در این راستا به بهترین شکل ممکن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. یکی از مقاطع قابل تامین توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت، فروش نبشی ST37 و نبش ST52 می باشد. ما نبشی های ذکر شده را در سایز های مختلف با قیمتی کاملا رقابتی و مناسب برای شما عزیزان تامین خواهیم نمود. کارشناسان ما بیشترین تلاش خود راخواهند نمود تا با قیمتی مناسب تر این مقاطع را برای شما عزیزان قراهم آورند. لطفا جهت اطلاع از قیمت فروش نبشی ST37 و ST52 با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و صورت های خرید خود را به اطلاع کارشناسان تیم فروش شرکت برسانید.


در این ویدیو به خلاصه ای از مطلب این صفحه خواهیم پرداخت


نبشی، نوعی مقطع آهنی و فولادی است که مورد مصرف بسیار بالایی داشته و این مقطع فولادی که در حقیقت به روش نورد گرم فولادی تولید می گردد، از سایز 20 * 20 الی 1000 * 1000 با توجه به نوع کاربرد مقطع فولادی در صنعت، قرار می گیرد. نبشی های آهنی که در جهان با نام ( ANGEL ) شناخته می شود، همان نبشی دو بال مساوی است که در بازار داخل به آن در اصطلاح عامیانه ( نبشی  ) گفته می شود.

این مقطع فولادی، بیشتر در ساخت ساختمان ها و سازه ها و استراکچر های صنعتی بکار می رود، که از بازرسی های حساسی برخوردار نیستند. نبشی آهن و فولادی، در انواع مختلف تولید گشته که نوع اصلی آن که برابر با استاندارد اشتال می باشد، می بایست وزن استانداردی معادل با جدول جهانی وزن فولاد داشته باشند.

این نبشی ها در بازار داخل کشور با توجه به گران بودن قیمت آهن آلات، در ضخامت های پایین تر تولید می گردد که مصرف کنندگان نهایی در نهایت کالای سبک وزن تری را با قیمت پایین تر خریداری نمایند، این در حالی است که نبشی هایی که ضخامت گوشت آنها کمتر از جدول استاندارد باشد، همواره در ساخت سازه های فلزی مشکل آفرین بوده، چرا که تحمل مقاومت مکانیکی معادل با جدول استاندارد جهانی اشتال را نداشته و در حقیقت فولاد بی کیفیت محسوب می شود، اما با توجه به گرانی مقاطع فولادی و آهنی در بازار ایران و جهان، خریداران گرامی به سمت خرید نبشی های با ضخامت پایین تر و در نهایت کیفیت پایین تر قرار گرفته که این فولاد ها همواره در ساخت استراکچر های فلزی مشکل آفرین هستند.

صنعتگران گرامی برای خرید مقطع فولادی نبشی ( ANGEL ) می بایست از نبشی هایی استفاده نمایند که برابر با وزن استاندارد جدول اشتال تولید گشته که بالاترین کیفیت را در فرآیند سازه از خود نشان می دهد. این نبشی های آهنی در بازار داخل ایران توسط کارخانجات متعددی تولید می گردند که از اصلی ترین آن هاه می توان به نبشی تولیدی شرکت شکفته، ظهوریان، فایکو، ذوب آهن و … اشاره نمود.

نبشی های فولادی نوعی دیگری نیز دارند که در اصطلاح عامیانه بازار آهن و فولاد ایران، به آن نبشی ال L یا نشبی دو بال نامساوی می گویند. این نبشی ها صرفا مصرف صنعتی داشته و جهت ساخت سازه ها و قطعات خاص صنعتی بکار گرفته می شود. نبشی های بال مساوی معمولا بال های نا متقارن بوده، به این صورت که یک بال از بال دیگری تقریبا 50 درصد کوتاه تر است، و در نتیجه این مقطع فولادی مخصوص ساخت سازه ها و استراکچر های مهندسی خاصی است که معمولا جهت صنایع مختلف و صنایع فلزی سنگین تولید می گردند.

نبشی های صنعتی، نبشی های سنگین وزن، نبشی های ال L و انواع نبشی های آلیاژی و خاص در دایره ی فروش محصولات آهنی فولادی شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود بوده و خریداران گرامی می توانند جهت مصرف کلیه ی نبشی های صنعتی و ساختمانی، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت دارای تجربه ای بسیار بالا در زمینه فروش نبشی ST37 و ST52 می باشد.


فروش نبشی ST37 و ST52

فروش انواع نبشی های ساختمانی

فروش انواع نبشی های صنعتی سنگین و سبک

نبشی از سایز 2 تا 50 با آلیاژ های مختلف نبشی st37  ، نبشی  st52

فروش نبشی و ارسال آن به سراسر ایران همینک در مهزیار فولاد . 02144449101


مقاله ی نبشی آهن  ,  ناودانی آهن را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد آهن و میلگرد فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد ساده و خدمات برش لیزر را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت با همت و تلاش فراوان خود به همراه تیم مجرب آلیاژ شناسش، سعی دارد شما عزیزان را در انتخاب انواع مقاطع فولادی و آلیاژی با توجه به شرایط استفاده و نوع کاربرد یاری نموده و شما عزیزان را از مرحله ی مشاوره تا مرحله ی خرید همراهی خواهند نمود. لطفا جهت خرید نبشی ST37 و ST52 و همچنین قیمت نبشی و ناودانی  موجود، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتز اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را در از درخواست خود آگاه نمایید. تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت شما عزیزان را در این راستا یاری خواهند نمود. پس از تایید پیش فاکتور توسط شما عزیزان، مقطع مورد نیاز به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رسید . با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *