ناودانی های داخلی و وارداتی

خرید و فروش ناودانی های ساختمانی و صنعتی ( ناودانی های داخلی و وارداتی )

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند. در این مقاله قصد داریم به ناودانی های داخلی و وارداتی پرداخته و آن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید. مهزیار فولاد صنعت بعنوان فروشنده و تامین کننده انواع ناودانی آهن در خدمت شما خریداران گرامی است تا با کارشناسان مجرب خود، تجربه ای بسیار عالی از خرید را در ذهن شما عزیزان ایجاد نماید، چرا که اعتماد شما عزیزان برای ما در اولویت قرار دارد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت نبشی و ناودانی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.


ناودانی های داخلی و وارداتی

ناودانی به مقطع فولادی، آهنی U  شکلی گفته می شود که در سایز های گوناگون از سایز های 30 میلی متر الی 1000 میلی متر قابل تولید و عرضه می باشد.

ناودانی ها در ابتدا توسط صنعتگران اروپایی استاندارد بندی شده و برابر با استاندارد اشتال طبق جدول در دسته ی پروفایل های فولادی مورد مصرف صنایع ساختمانی و صنعتی قرار گرفته اند.

ناودانی های داخلی و وارداتی برابر با استاندارد اشتال دارای وزن های استانداردی می باشد که کارخانجات تولید فولاد، در سال های گذشته برای پایین آمدن وزن نهایی محصول، اقدام به تغییراتی در زمینه ی ناودانی های آهنی و فولادی در صنایع می نمایند، که این تغییر ضخامت ها در نهایت کالای سبک وزن تر که برای خریدار صرفه ی اقتصادی بیشتری را بهمراه دارد، اما ساخت سازه های صنعتی با ناودانی های غیر استاندارد( اصطلاحا ناودانی های سبک وزن ) یا ( ناودانی های ضخامت پایین ) می تواند آسیب های جبران ناپذیری در بلند مدت به کلیه ی سازه های ساختمانی و صنعتی وارد نماید.

در چنین شرایطی به کلیه سازندگان سازه های صنعتی و ساختمانی، توصیه می گردد در هنگام استفاده از ناودانی برای سازه های صنعتی و ساختمانی خود، از ناودانی هایی با وزن استاندارد که مطابق جدول استاندارد اشتال می باشد، استفاده نمایند.

این ناودانی ها از سایز 30 میلی متر الی 400 میلی متر در حال حاضر در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد و شما می توانید انواع ناودانی ساختمانی و صنعتی برابر با وزن استاندارد ناودانی سبک، ناودانی سنگین، از شرکت مهزیار فولاد تهیه نمایید.

ناودانی های داخلی و وارداتی

ناودانی های داخلی و وارداتی

واحد فروش و بازرگانی شرکت شما را در فرآیند خرید انواع ناودانی با توجه به وزن و ضخامت تولیدی توسط کارخانجات گوناگون راهنمایی می نماید. ناودانی های وارداتی نیز در مجموع محصولات فروش شرکت قرار داشته که شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق روزانه ناودانی های داخلی و وارداتی  قیمت های لحظه ای مذکور را از واحد فروش شرکت استعلام نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ناودانی های تولید داخلی و کلیه ناودانی های وارداتی وارد شده از کشور های ترکیه، اکراین، چین، کره و … در ایران.


مقاله ی نبشی آهن  ,  ناودانی آهن را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد آهن و میلگرد فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد ساده و خدمات برش لیزر را نیز بخوانید


تهیه تامین و فروش انواع ناودانی های ساختمانی . ناودانی سبک ساختمانی از سایز 6 الی 30

تهیه تامین و فروش انواع ناودانی های صنعتی از سایز 10 تا 60 ( ناودانی سنگین  ، ناودانی صنعتی ضخیم )

کلیه ناودانی های ساختمانی و صنعتی  ، تولید کارخانجات داخلی و کلیه ناودانی های صنعتی ( وارداتی ) همینک در مهزیار فولاد

02144449101


مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع مختلف ناودانی های داخلی و وارداتی در ایران می باشد. شما می توانید جهت خرید اقلام مذکور با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

همچنین جهت اطلاع از قیمت های روزانه کلیه مقاطع فولادی و آهن آلات، می توانید اپلیکیشن مشاهده قیمت روز آهن آلات مهزیار فولاد صنعت را در گوشی های اندروید خود نصب نموده و از قیمت کلیه مقاطع آگاه شوید. مهزیار فولاد صنعت کلیه آهن آلات ساختمانی شما عزیزان را با رقابتی ترین قیمت تامین خواهد نمود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *