لوله های هیدرولیک

خرید و فروش انواع لوله های ریز بار ، هیدرولیک ، آتشخوار ، مبدل حرارتی .

با سلام . عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز ، به اطلاع میرساند شرکت مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت فعال در زمینه تامین ، خرید و فروش کلیه مقاطع آلیاژی تخصصی و فولادی ، و آهن آلات بوده و سفارش های شما عزیزان را در کمترین زمان ، و با بهترین قیمت تهیه و تامین خواهد کرد . مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه بالایی که در زمینه فروش و تامین مقاطع فولادی دارد ، قصد دارد لوله های هیدرولیک را در سراسر کشور در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، لطفا جهت خرید این لوله ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و ما را از سفارش خود آگاه سازید . همچننین جهت خرید لوله مانیسمان در ضخامت ها و سایز های مختلف ، با ما تماس بگیرید . یکی از اولویت های مهزیار فولاد صنعت ، رضایت شما میباشد ، پس کیفیت محصول با ما ، رضایت از شما .


خرید و فروش انواع لوله های ریز بار  ، هیدرولیک ، آتشخوار ، مبدل حرارتی .

فروش انواع لوله های ریز بار از سایز 5 میلیمتر تا 30 میلیمتر با ضخامتهای گوناگون جهت سیستم های هیدرولیک . لوله آتشخوار، لوله مبدل حرارتی .

مقاله ی آهن الات ساختمانی و مقاله ی آهن آلات صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق فولاد مبارکه و مقاله ی لوله مانیسمان api  را نیز بخوانید
مقاله ی لوله استیل ۳۱۶ و مقاله ی لوله استیل ۳۰۴ را نیز بخوانیدلوله

لوله های ریز بار 5 میل ضخامت 1 میل
6 میل ضخامت 1.5 میل
6 میل ضخامت 1 میلیمتر
8 میل ضخامت 2 میلیمتر
10 میل ضخامتهای 1 ، 2، 3،میلیمتر
لوله ریز بار ضخامتهای 12 میل 14 میل 15 میل 16 میل 18 میل 20 میل 22 میل 25 میل با ضخامتهای مختلف همینک در مهزیار فولاد .


ما در راستای اهداف شما پیش میرویم ، چرا که نتیجه اهداف و رسالت شما ، اهداف ما نیز میباشد . شما میتوانید جهت خرید لوله های هیدرولیک ، همچنین خرید لوله های مانیسمان و دیگر لوله ها ، میتوانید با شماره تماس واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، به شماره تماس 44449101-021 حاصل فرمایید ، ما راه خرید را برای شما نیز آسوده خواهیم کرد ، همچنین با ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net@gmail.com ، و ارسال پیامک به شماره واتس اپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ پرسنل فروش شرکت را از سفارش های خود آگاه سازید ، ساعت کاری مهزیار فولاد صنعت از 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) میباشد ، و پرسنل فروش شرکت در ساعات ذکر شده پاسخگوی شما نیز هستند .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله های هیدرولیک ، گوشتی و ریزبار ، در زمینه لوله فولادی، و ورق فولادی دیگر نیز فعالیت گسترده ای دارد که در ذیل قید شده است :


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *