ورق های فولادی CK45

خریدار ، فروشنده ورق های CK45، CK60 از ضخامت 5 میلی متر الی 100 میلی متر

با سلام و درود بر کاربران مهزیار فولاد صنعت و صنعتگران گرامی. مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که خدمات خود را در زمینه تامین و فروش کلیه ورق های آلیاژی در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. مهزیار فولاد صنعت به همراه تیم آلیاژ شناس خود در خدمت شماست تا با خدمات خود در این راستا، تجربه ی بسیار خوبی از خرید را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. ورق CK45 از دسته های ورق CK می باشد که کاربرد های مختلف در صنایع مختلف دارد. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری زمینه ورق CK45 کسب کنید، بر روی کلمه لینک شده ورق CK45 کلیک نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های فولادی CK45 و دیگر ورق های فولادی CK ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و تیم فروش شرکت به از صورت خرید خود آگاه سازید.


در دنیای ورق های فولادی و آلیاژی، آلیاژ پر مصرفی به نام C45 وجود دارد که این آلیاژ  در حقیقت برابر با استاندارد جمهوری فدرال آلمان DIN-CK45 شناخته می شود.

فولاد هایی که با پیشوند CK معرفی می گردند، در دسته ی فولاد های ضد سایش قرار گرفته و عددی که بعد از عدد CK جلوی متریال فولادی قرار می گیرد، در حقیقت میزان کربن موجود در بافت فولادی مذکور را نشان می دهد.

مثلا فولاد CK22 می بایست چیزی فی ما بین 0.18 الی 0.24 درصد وزنی در بافت خود کربن داشته باشد . وقتی که نام این فولاد به CK45 تغییر می کند، فولاد مذکور می بایست بین 0.4 الی 0.5 درثد وزنی در بافت خود کربن داشته باشد تا بتواند در گرید فولاد های CK45 قرار گیرد.

پس میزان کربن موجود در فولاد های CK نشان دهنده کد آلیاژی و نام فولادی آنها می باشد.

ورق های فولادی CK45 در دسته ی ورق های فولادی آلیاژی پر مصرف صنایع فولادی و صنایع مختلف در جهان قرار می گیرد. این ورق ها می توانند در انواع صنایع همچون صنایع معدنی، صنایع خودرو سازی، صنایع ساخت قطعات صنعتی و دیگر صنایع مورد کاربرد قرار گرفته و ورق های CK45 و CK60 در دسته ی پر مصرف ترین نوع ورق های ضد سایش گرید CK در جهان قرار دارد.

ورق های CK45 از ضخامت 2 میلی متر ضخامت 100 میلی متر در ابعاد مختلف تولید شرکت های گوناگون همینک در بازار ایران موجود می باشد و شما خریداران گرامی می توانید این ورق ها را که در انواع وارداتی تولید کشور های روسیه، اکراین، چین، کره و در انواع داخلی تولید شرکت هایی مانند ماشین سازی اراک و اکسین خوزستان تهیه نمایید.

فولاد CK45 وارداتی معمولا از کیفیت بالاتری به نسبت CK45 داخلی برخوردار بوده و شما خریداران گرامی می توانید ورق های CK45 وارداتی را در ضخامت های مختلف از ضخامت 6 میلی متر الی ضخامت 50 میلی متر در ابعاد گوناگون جهت مصارف در سازه های مختلف خود خریداری نمایید.

از دیگر مصارف ورق های CK45 و CK60 صنایع چاقو سازی می باشد که این ورق ها در صنایع مذکور در صنایع کشور ایران بسیار محبوب بوده و چاقو سازان گرامی در شهر های زنجان و بوکان از این آلیاژ جهت ساخت کلیه ی چاقو های سنتی ایرانی ( ساتور، شاخ شکن، قمه، قداره، و …) استفاده می نمایند.

ورق های فولادی CK45

ورق های فولادی CK45

آلیاژ های مذکور با توجه به قابلیت های بالایی که در شرایط سخت کاری و آبکاری از خود نشان می دهند، می تواند در دسته ی فولاد های آب پذیر که مناسب عملیات حرارتی می باشد قرار گیرد و این فولاد ها می تواند جهت استفاده در تیغه های برش و سازه های صنعتی که نیاز به تماس مداوم با اشیاء گوناگون دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

شما می تواند جهت تهیه ی انواع ورق های ضد سایش CK45 و CK60 در ضخامت ها و ابعاد گوناگون با واحد فروش و بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت ارائه دهنده قیمت روز کلیه ورق های آلیاژی CK45 در ایران.


ورق های فولادی CK45

خریدار و فروشنده ورقهای ck45 ، ck60 ، ck67 ، ck75 از ضخامت 0.5 تا 100 میلیمتر ، ck45 خرید ، فروش ، قیمت

فروش ورقهای  ck45 ، ck60 ، ck67 ، ck75 نازک بار ضخامت های 0.5 میلیمتر تا 2 میلیمتر بصورت رول و شیت

تولید کشور هند ، کره ، آلمان رول عرض 20 میل تا 1000 میل .

فروش ورقهای  ck45 ، ck60  ضخامت های 3 میلیمتر تا 100 میلیمتر در ابعاد مختلف تولید کشور روسیه و اکراین

ابعاد 2*1 ، 1.5*6 ، 2*6 ( سی کا 45 ، ضخامت 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 15 ، 20 )

همینک در مهزیار فولاد .

(جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید )


لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه ، فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api ، ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه


مهزیار فولاد صنعت با هدف توسعه و گسترش خدمات خود در زمینه تامین و فروش کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی، در خدمت شماست تا با خدمات خود در این راستا نیاز های صنعتی شما عزیزان را در زمینه کلیه ورق آهنی و کلیه مقاطع آلیاژی تامین سازد. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق های فولادی CK45 و دیگر ورق های  موجود CK با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت خرید خود آکاه سازید. پرسنل فروش و کارشناسان ما هر روز هفته در از ساعت 9 صبح الی 17:30 پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین می توانید از طریق ارسال پیام به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *