ورق های فولادی دریایی

خریدار و فروشنده انواع ورق دریایی GL-A و LR-A

با سلام و درود و عرض ادب و احترام خدمت شما صنعتگران عزیز و ارجمند. به اطلاع می رساند شرکت مهزیار فولاد صنعت ارائه دهنده خدمات فروش و تامین آهن آلات دریایی از جمله ورق های دریایی در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشد. جهت اطلاع از قیمت ورق های فولادی دریایی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان مهزیار فولاد صنعت با کارشناسان مجرب خود، کلیه ورق های فولادی مورد نیاز شما عزیزان را تامین می نماید.


ویدیوی زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه است:


ورق های فولادی دریایی

ورق های فولادی دریایی در دسته ی ورق های پر مصرف جهت ساخت سازه ها و ادوات دریایی قرار دارد. این ورق ها که در استاندارد های ورق های کربن استیل قرار می گیرد، به روش نورد گرم تولید شده و برای ساخت انواع سازه های دریایی همچون شناور، کشتی های تجاری و تفریحی، بارج، یدک کش، و دیگر سازه های دریایی بکار گرفته می شود.

ورق های دریایی در استاندارد های گوناگونی همچون GL-A و LR-A، ورق های A36، A131 GRADE A ، در دسته ی ورق های آلیاژی ساخت سازه های دریایی قرار می گیرد. در اصطلاح عامیانه در بازار ایران به این نوع ورق ها ورق های دریایی می گویند. در استاندارد ورق های دریایی استاندارد هایی همچون GL-A که اصطلاحا ریجیسترینگ GL را دارا می باشند و ورق های LR-A که اصطلاحا ریجیسترینگ کمپانی لویدز را دارا می باشند، برای ساخت شناور هایی که در آب های بین المللی تردد می نمایند، الزامی می باشد.

ورق های فولادی دریایی در ضخامت های گوناگون از ضخامت 4 میلی متر الی ضخامت 50 میلیمتر در ابعاد مختلف به ابعاد های 6*2 – 12*2 – 12*2.5 – در دسترس و در اختیار خریداران گرامی قرار می گیرد.

جهت خرید انواع ورق های دریایی با آلیاژ های مذکور، می توانید با واحد بازرگانی فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت خریدار کلیه ورق های دریایی مازاد پروژه های صنایع دریایی کشور بوده و شرکت های صنایع دریایی که اقلام ورق مازاد در انبار های خود دارند، می توانند کالاهای مورد نظر خود را جهت فروش به شرکت مهزیار فولاد صنعت واگذار نمایند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه ی ورق های دریایی و قیمت های لحظه ای انواع فولاد های سازه های دریایی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های دریایی و کلیه ی فولاد های صنایع دریایی در ایران.


خریدار و فروشنده انواع ورق دریایی  GL-A  وLR-A

فروش تخصصی انواع ورق های دریایی موجود در انبار تهران و انزلی همینک در مهزیار فولاد .
ورق 5 و 6 میل GL-A ابعاد 6*1.5 متر
ورق  8 – 10 – 12 – 15 – 20 – 22 – 25
ابعاد 6*2 متر تولید اکراین موجود در بندر انزلی.
ورق  8 – 10 – 12 – 15 – 20 – 22 – 25
ابعاد 12*2 متر تولید اکراین موجود در بندر انزلی.
ورق  8 – 10 – 12 – 15 – 20
ابعاد 2.5 * 12 متر تولید روسیه  موجود در انبار تهران

همینک در مهزیار فولاد

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


ورق مبارکه , لوله درزدار , آهن صنعتی ، آهن آلات صنعتی , آهن آلات ساختمانی


 

مهزیار فولاد صنعت با ارائه خدمات خود در زمینه تامین و فروش مقاطع فولادی و آلیاژی، در صدد است تا شما عزیزان را در این راستا راضی نموده و رضایت شما از خدمات ما ، از بزرگترین اهداف مهزیار فولاد صنعت می باشد. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت و همچنین خرید ورق های فولادی دریایی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا صورت درخواستی خود را به صورت پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال نمایید، همچنین از طریق ارسال  ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت های درخواستی خود آکاه نمایید، تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( بخ غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان می باشند. ما با کادر مجرب خود شما عزیزان را در زمینه خرید وورق های فولادی دریایی یاری نموده و شما عزیزان را در پیشرفت پروژه هایتان یاری خواهیم نمود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *