لوله های خاص آلیاژی

خرید لوله های آلیاژی خاص واردات انواع لوله

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران محترم. شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت بعنوان خریدار و فروشنده کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در خدمت شماست تا کلیه نیاز های صنعتی شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نموده و تجربه ی بسیار عالی از خرید، برای شما عزیزان به ارمغان آورد. ما با تخصص و تجربه ای بالا، کیفیت را تضمین می نماییم. تیم فروش آلیاژ شناس مهزیار فولاد شما را در زمینه انتخاب انواع لوله های آلیاژی خاص یاری می نماید. همانطور که میدانید لوله آلیاژی نقش بسیار مهمی در بسیاری از صنایع بزرگ داشته و بسیار حائز اهمیت قرار می گیرد. لوله های آلیاژی مثل لوله مانیسمان ، لوله اسپیرال و انواع مختلف لوله سایز بالا در ضخامت ها و رده های مختلف در انبار مهزیار فولاد صنعت موجود بوده و با قیمتی مناسب در ضخامت، سایز و رده های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. جهت اطلاعات بیشتر از قیمت انواع لوله های آلیاژی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب زیر می باشد:


لوله های آلیاژی خاص

لوله های آهنی و فولادی در دنیای ساخت سازه ها امروزه بسیار پرکاربرد بوده و این لوله ها می توانند در بسیاری از صنایع همچون صنایع انتقال انواع میعانات ( تاسیسات ساختمانی، انتقال گاز، انتقال آب و … ) و یا جهت ساخت انواع سازه های صنعتی ( شمع کوبی در حاشیه ی دریاها، ساخت انواع سازه های فلزی همچون پل های هوایی و سازه های فلزی دیگر و … ) و یا ساخت مدار هی پایپینگ بسیار خاص صنعتی ( لوله کشی سیالات مدار های پتروشیمی ها، لوله کشی سیالات مدار های پالایشگاه ها و انتقال میعانات صنعتی در صنایع خاص نفت،گاز و پتروشیمی و … ) بکار گرفته می شود.

در این مقاله به استفاده از لوله های فولادی آلیاژی خاص در صنایع خاص صنعتی اشاره می کنیم.

لوله های فلزی فولادی آلیاژی در دسته ی لوله های کم مصرف صنعتی قرار می گیرد که سازه ها و استراکچر های خاص صنعتی با آنها تولید می شود.

مثلا لوله های مانیسمان که با آلیاژ گرید های نسوز استنلس استیل 1.4841 تولید می شوند، مورد استفاده در سازه ها و ماشین آلاتی قرار می گیرد که حرارت پیرامونی و سازه ای آنها بیش از 1100 درجه سانتی گراد باشد. این نوع لوله ها در دسته ی لوله های خاص صنعتی نسوز قرار می گیرد که کاربرد خاص صنعتی دارد.

و یا جهت لوله کشی مدار های پایپینگ پتروشیمی ها از لوله هایی با استاندارد های A335 گرید P9 استفاده می شود، که این لوله ها می تواند حرارتی معادل 600 الی 700 درجه سانتی گراد با فشار های بسیار بالا بیش از 150 بار فشار را در مدار پایپینگ و سیال تحمل نماید.

این لوله های آلیاژی خاص در دسته ی لوله های خاص صنعتی قرار می گیرند. در دو مثال بالا سعی بر این بود که در این مقاله مثالی در مورد کاربرد های لوله های فولادی و آلیاژی خاص صنعتی به شما مخاطبین گرامی ارائه دهیم، در حقیقت لوله های خاص فولادی و آلیاژی صنعتی معمولا به روش مانیسمان تولید می گردند و در دسته ها و کاربرد های بی نهایت زیادی در انواع صنایع بکار گرفته می شوند.

به صورت کلی پر مصرف ترین آلیا|ژ های لوله های خاص آلیاژی، آلیاژ های سری API در دسته ی لوله های مانیسمان گرید های سری X52- لوله های مانیسمان گرید X60 – لوله های مانیسمان و سیملس گرید های X65 و X70 در دسته ی لوله های خاص صنعت می توان به آلیاژ هایی همچون A333 گرید 6، لوله فولادی و آلیاژی A335 گرید P9، و و لوله آلیاژی A335 گرید P22 اشاره نمود.

لوله های نسوز نیز در دسته ی لوله های خاص آلیاژی فولادی و صنعتی نیز قرار می گیرد که آلیاژ های گسترده ای داشته که این لوله ها  از آلیاژ ASTM 321 با تحمل درجه حرارت حدود 700 درجه سانتی گراد آغاز و به ASTM 310 با دامنه تحمل حرارت 120 درجه سانتی گراد تامین متریال های استنلس استیل نسوز خاص دیگری همچون ASTM 309، ASTM 309S، ASTM 310S نیز در دسته ی لوله های خاص مانیسمان و آلیاژی قرار می گیرد که مورد مصرف خاص صنایع گوناگون می باشند.

لوله های مانیسمان صنعتی و خاص و آلیاژی که بسیار کم مصرف بوده و مورد مصرف سازه های خاص قرار می گیرد، دردسته ی محصولات موجود در انبار استوک مهزیار فولاد صنعت قرار دارند.

شما می توانید جهت خرید انواع لوله های آلیاژی صنعتی از سایز 1 اینچ تا سایز 24 اینچ در گرید های مختلف و در رده های مختلف، با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

لوله های آلیاژی و خاص صنعتی که توسط مجموعه مهزیار فولاد صنعت تامین می گردند، همگی به شرط تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی برای خریداران گرامی تامین می گردند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های آلیاژی و خاص صنعتی در ایران


خریدار ، فروشنده و قیمت روزانه انواع لوله های آلیاژی خاص ، سفارش و واردات انواع لوله ، لوله مانیسمان ، لوله درز دار ، لوله درز مخفی ، خرید ، فروش ، قیمت روزانه ، لوله آلیاژی

  • فروش لوله های آلیاژی  ck45 – ck60 – آلیاژی با آلیاژ های مختلف قابل واردات در تناژ بالا
  • لوله صنعتی آلیاژی
  • لوله مانیسمان آلیاژی
  • لوله درز دار آلیاژی
  • لوله صنعتی (صنایع نفت _ گاز _ پتروشیمی _ صنایع دریایی _ صنایع خودرو سازی – صنایع نظامی ، صنایع سنگین )
  • همینک در بازرگانی مهزیار فولاد
    (جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

آهن فروشی , لوله تست آب , قیمت لوله مانیسمان ، قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی ، قیمت قوطی آهنی , قیمت ورق گالوانیزه رنگی


مهزیار فولاد صنعت با ارائه خدمات خود در زمینه انواع لوله های فولادی  و انواع ورق های آلیاژی و فولادی ، سعی بر آن دارد تا کلیه نیاز های صنعتگران و خریداران را تامین نماید و هدف اصلی این شرکت ، کسب رضایت شما عزیزان می باشد. لطفا جهت خرید لوله های آلیاژی خاص و همچنین اطلاع از قیمت دقیق این مقاطع فولادی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت درخواست خود آگاه سازید. تیم فروش پس از دریافت صورت خرید ارسالی شما عزیزان، پیش فاکتور مربوطه را صادر نموده و در صورت تایید، مقاطع مورد نیاز شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین و در سراسر کشور ارسال و به دست شما خواهد رساند. تیم فروش مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *