لوله فولادی خطوط نفت

خرید لوله فولادی آهنی خطوط نفت

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران ارجمند. شرکت مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه  تخصص در زمینه انواع لوله های فولادی شما را در خرید انواع لوله های آلیاژی یاری نموده و با مشاوران خود سعی دارد تا شما عزیزان را از انتخاب اشتباه منع کند. کارشناسان ما قادرند شما عزیزان را در انتخاب نوع مقاطع آلیاژی ( با توجه به نوع و شرایط استفاده ) راهنمایی نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله ی خرید همراه شما عزیزان خواهند بود. همانطور که می دانید لوله آلیاژی در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارند. این لوله ها بسته به آلیاژشان کاربردشان در صنایع تغییر خواهد نمود. مهزیرا فولاد صنعت لوله مانیسمان در رده های مختلف مثل لوله رده 40 ، 80 ، 60 ، 100 ، 160 ، XXS ، XS ، STD و …. ، لوله های اسپیرال ، و دیگر لوله های آلیاژی سایز بالا در انبار مهزیار فولاد صنعت موجود بوده و این لوله ها را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه خواهد داد. لطفا جهت خرید و اطلاع از قیمت لوله فولادی خطوط نفت با واحد فروش تماس حاصل نموده و با ما در تماس باشید.


در این ویدیو به خلاصه ای از مطالب زیر اشاره خواهیم نمود:


لوله های آهنی و فولادی کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف در جهان داشته که این کاربرد ها می تواند جهت استفاده در خطوط انتقال میعانات نفتی و یا نفت خام بکار گرفته شود.

لوله های بکار رفته در خطوط انتقال جهت انتقال فراورده ها و میعانات نفتی، می تواند از نوع لوله درز دار و یا لوله ی مانیسمان تولید گردد.

آلیاژ های بکار رفته جهت صنایع نفت و خطوط انتقال نفت برای لوله های مانیسمان آلیاژ های A106 GRB، A179، A333، و کلیه استاندارد های گرید API می باشد.

لوله های بکار رفته جهت خطوط انتقال نفت که به صورت مانیسمان انتخاب می شود، در خطوط انتقالی بکار گرفته می شود که فشار بیشتر و بالاتری را به نسبت دیگر خطوط انتقال تحمل می نماید.

از دیگر لوله های بکار رفته در خطوط انتقال نفت و خطوط انتقالات میعانات نفتی می توان به لوله های درز دار فولادی تولید شده با آلیاژ و استاندارد های API اشاره نمود.

لوله های درزدار فولادی که با آلیاژ و استاندارد های گرید های API تولید می گردند، مورد کیوسی QC و بازرسی سخت شرکت های بازرسی نفت، گاز و پتروشیمی قرار گرفته و همواره از بالاترین کیفیت سازه ای جهت استفاده در سازه های فولادی برخوردار می باشند.

شما خریداران گرامی جهت احداث خطوط انتقال نفت و و تکمیل پروژه های پالایشگاهی و پروژه های استخراج می توانید با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس گرفته و لوله های درخواستی خود را اعلام نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله ها خطوط انتقال در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی بوده و شما خریداران گرامی جهت اطلاع از قیمت روزانه و لحظه ای لوله های صنایع نفت و گاز و پتروشمی و انواع لوله های آلیاژی بکار رفته در صنایع ذکر شده می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده و تا قیمت لحظه ای و روزانه را جهت کالاهای درخواستی خود دریافت نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های آلیاژی و صنعتی در ایران.


  • خریدار ، فروشنده و قیمت روزانه آهن آلات انواع لوله صنعتی ، لوله فولادی خطوط نفت ، گاز ، پتروشیمی ، لوله صنعتی ، خرید ، فروش ، قیمت
  • انواع لوله های  x52  ، x60 ، x70
  • انواع لوله های api5ct
  • انواع لوله های مانیسمان صنعتی  a106 ، a335 ،  a333

فروش کلیه لوله های صنعتی و آلیاژی همینک در مهزیار فولاد (جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو ، میلگرد ساده ، ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه ، نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن ، میلگرد فولادی ، لوله استیل


مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در خدمات تامین و فروش مقاطع فولادی بوده و بعنوان فروشنده و خریدار ، کلیه خدمات خود را در این راستا در اختیار مشتریان عزیز و ارجمند قرار می دهد. خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت لوله فولادی خطوط نفت  با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتزاَپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش شرکت را از صورت های درخواستی خود آگاه سازید. همچنین می توانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *