تسمه استیل فابریک

تسمه استیل فابریک 304 ، 316

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند . تلاش و همت مضاعف صنعتگران ، نشان دهنده پیشرفت آتی کشور در زمینه صنعت بوده و آرزوی ما این است که در این راستا بتوانیم موثر واقع شویم . مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش تسمه استیل فابریک بسیار با تجربه بوده و تخصص خود را در این زمینه و کلیه مقاطع استنلس استیل به شما اثبات نموده و اولین و مهمترین هدف ما ، جلب رضایت شما مشتریان عزیز و ارجمند می باشد . مهزیار فولاد با کادر مجرب خود ، کلیه نیاز شما در زمینه کلیه مقاطع فولادی تامین نموده ، و با مشاوره رایگان خود نیز می تواند موجب سهولت در خرید هر چه مطمئن تر شما شوند ، حال آنکه میدانید خرید برخی از مقاطع فولادی ، بنا به شرایط استفاده متفاوت است و گاها صلاح بر این است که حتما قبل از خرید مشاوره های لازم را گرفته و در خرید خود اطمینان حاصل کنید ، ما این کار را برای شما انجام می دهیم و دیگر نیازی به نگرانی نیست ، چرا که مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه ، شما را در زمینه همه مقاطع فولادی راهنمایی نموده و این را از تعهدات خود می داند . با ما تماس بگیرید : 44449101-021


تسمه استیل 304 و 316

در دنیای فولاد امروز برخی مقاطع فولادی به مرور زمان همواره محبوب گشته و با توجه به کاربردی بودن آن در صنایع مختلف، سازندگان فولاد را مجبور به ساخت برخی مقاطع با برخی آلیاژ های خاص نموده است. تسمه های استیل از درون نیاز صنعت کشور های مختلف جهان به کارخانجات تولید فولاد  تحمیل و کارخانجات تولید فولاد از اواسط قرن نوزدهم، اقدام به تولید این تسمه ها به صورت فابریک برای صنایع مختلف نموده اند.

تمسه های استیل در حقیقت به مقاطع فولادی گفته می شود که ضخامت و عرض مقطع اهمیت خاصی داشته و بصورت ضخامت و عرض نامگذاری و شناسایی می شود، مثلا ( سایز 80*10 این سایز ضخامت 10 میلی متر نشان دهنده ضخامت تسمه و 80 میلی متر نشان دهنده ضخامت عرض تسمه می باشد که معمولا به طول های 60 متری تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد. تسمه های استیل 304 و 316 که مامتریال استنلس استیل و از نوع استنلس استیل نگیر می باشد، در حقیقت در دو نوع فابریک و نوع دوم که نوع برش خورده از ورق می باشد، در بازار ایران همواره مرسوم و مورد مصرف است.


تسمه استیل فابریک

تسمه استیل فابریک

تسمه استیل فابریک به تسمه ای گفته می شود که در فرآیند نورد گرم به روش نورد گرم در همان سایز و ابعاد با غلتک های نورد گرم تولید شود و یه سایز درخواستی مشتریان برسد. این تسمه ها که می تواند با کلیه ی آلیاژ های استنلس استیل تولید گردد، در نهایت با نام تجاری تسمه استیل در بازار ایران شناخته می شود. در فرآیند تولید این تسمه ها که با نام تسمه استیل مشهور هستند، شمش های فولادی با سطح مقطع مربع شکل که آلیاژ آن مطابق آلیاژ درخواستی خریداران که می تواند 304 و یا 316 و یا هر یک از آلیاژ های استنلس استیل مصرفی باشد، تولید می گردد.. این شمش های مربع شکل پس از تولید به روش نورد گرم که در کلیه مقاله های دیگر این سایت موجود است، فرآیند آن را  می توانید بشناسید، موجود می باشد. در حقیقت نورد گرم برای تسمه های فولادی به همان روش نورد گرم برای ورق های فولادی می باشد.، همواره این را در نظر داشته باشید که تسمه های استنلس استیل فاببریک که به روش نورد گرمم تولید می شوند در حقیقت تسمه های دقیق بوده که مورد ممصرف صنایع خاصی همچون نفت، گاز، پتروشیمی قرار می گیرد.

به دلیل کمبود مقاطع فولادی و نبود بسیار از آلیاژ ها در سال های گذشته در بازار ایران، تسمه های استیل به روش ساخته شده از ورق استنلس استیل در بازار طرفداران خود را داشته و با توجه به فقر موجودی بر خی سایز ها که صنعتگران گرامی نیازمند مصرف آنها هستند، برخی از تسمه های استیل و از ورق های استنلس استیل تولید می گردند. در ادامه این مطلب به تولید تسمه های استنلس استیل از ورق های استنلس استیل ساتخته شده و فابریک اشاره می کنیم.

تسمه های استیل غیر فابریک

تسمه ی استیل غیر فابریک در حقیقت به تسمه هایی گفته می شود که از ورق های استیل همان آلیاژ با تکنیک برش لیزر برای ضخامت های پایین و برش واتر جهت ضخامت های بالا تولید می گردند. فرآیند تولید بدین صورت است که ورق استنلس استیل با آلیاژ مورد درخواست مشتری را بر روی صفحه برش دستگاه برش لیزر یا برش واتر جت قرار داده و سپس این دستگاه عملیات برش را از روی ورق به عرض های درخواستی مشتریان گرامی انجام می دهد و کالای نهایی با توجه به اینکه سطح آن در حقیقت سطح ورق فولادی بوده و برش آن با لیزر و یا واتر جت که بسیار کیفیت بالایی در برش از خود نشان می دهد، انجام می شود، کیفیت کالای نهایی بسیار بسیار بالا بوده و صنعتگران گرامی بدون دغدغه می توانند از تسمه های استنلس استیل غیر فابریک که در حقیقت از ورق های استنلس استیل تولید می شود، استفاده نمایند.

تسمه های استیل به صورت فابریک در بازار ایران صرفا وارداتی بوده و این مقطع فولادی در هیچ یک از کارخانجات داخلی کشور تولید نمی شود. موارد وارداتی تسمه های فولادی در بازار ایران از کشور های چین، کره جنوبی، هندوستان و از کشور های اروپایی نظیر فنلاند، آلمان، اسپانیا، روانه ی بازار ایران می شود. این تسمه ها به صورت غیر فابریک نیز از ورق هایی با همین برندینگ و همین کشور ها برش خورده و در نهایت تسمه ی برش خورده که مشابه تسمه ی فابریک می باشد، کیفیت ورق وارداتی را داشته و بسیار مصارف در صنعت با کیفیت  می باشد.

تسمه های استنلس استیل در بازار ایران از نوع فابریک آن از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 20 میلی متر و از نوع غیر فابریک آن می تواند به ضخامت کلیه ورق های استنلس استیل تولید و عرضه گردد. جهت خرید تسمه های استنلس استیل با آلیاژ های 304 و 316 و دیگر آلیاژ های کلاس استنلس استیل، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد به کلیه خریداران گرامی که نیاز مند تامین تسمه های استیل می باشد، اطمینان خرید از بابت کیفیت و فرآیند ماشین کاری بر روی تسمه های غیر فابریک را تضمین می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تسمه های استنلس استیل با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.


خرید تسمه های استیل ، قیمت تسمه استیل 

 از ضخامت 1 میل الی 20 میل در عرض های مختلف موجود درانبار تهران.

تسمه استیل فابریک:

تسمه های استیل مقاطع فولادی هستند که در ضخامت های مختلف در صنایع کاربرد دارد با توجه به حساسیت های موجود در صنایع استفاده از تسمه استیل فابریک اجتناب ناپذیر است ، این تسمه ها از عرض های 20 میلی متر الی 120 میلی متر و در ضخامت های 2 میلی متر الی 20 میلی متر موجود می باشد.

تسمه استیل فابریک 304 و 316 در ضخامت ها و ابعاد مختلف موجود می باشد. در صورت خرید و سفارش با ما تماس بگیرید:

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه تسمه های فابریک استیل در ایران.


نگاهی کوتاه به ورق های استنلس استیل

ورق های استنلس استیل، به ورقهایی گفته می شوند که دارای گرید های مختلفی می باشند، از جمله گرید های 304، 316، 321، 430 ، سری های 200 و … که در صنایع مختلف دارای کاربرد های فراوانی هستند. از جمله ورق های استیل 304 از پر مصرف ترین نوع ورق های استنلس استیل در صنایع می باشند. از این نوع ورق ها ( ورق استیل 304 ) در ساختمان سازی، صنعت ساخت قطار، مجسمه سازی، در کارخانجات صنایع غذایی، هواپیما سازی و ….. مورد استفاده قرار می گیرد. مهزیار فولاد صنعت بعنوان تامین کننده ورق های استنلس استیل در خدمت شما مشتریان عزیز و ارجمند می باشد تا کلیه ورق های استیل مورد نیاز شما عزیزان را در ابعاد و اندازه های مختلف تامین نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از ورق های استنلس استیل می توانید بر روی لینک ورق استیل کلیک نموده و صفحه مربوطه را مطالعه و اطلاعات بیشتری کسب نمایید. ما اطلاعات جامع و کاملی در این باره در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.


از آنجایی که مستحضرید، قیمت مقاطع استنلس استیل و کلیه آهن آلات ، دچار نوسانات شدیدی می شود، به همین جهت قیمت هایی که در سایت مشاهده می کنید، قیمت های حدودی بوده و صرفا بدین جهت است که صنعتگران عزیز بتوانند هزینه های خود را تخمین بزنند ، اما لازم به ذکر است که جهت تخمین زدن می توان روی این قیمت ها حساب کرد ، اما برای اطلاع دقیق از قیمت تسمه استیل فابریک ، حتما با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده و واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و تیم فروش شرکت را از خرید و سفارش خود آگاه سازید. همچنین شما می توانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی  pps@mahzyar.net  و  mahzyar.net97@gmail.com  و ارسال پیام به شماره واتس اپ  ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ پرسنل بخش فروش شرکت را از خرید و سفارش خود آگاه سازید ، بی شک کادر مهزیار فولاد در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات شما را پیگیری نموده ، و شک نکنید قیمتی معقول و مقرون به صرفه ای را به شما به صورت پیش فاکتور ارسال میکنند ، و در صورت تایید شما عزیزان ، به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بار شما را ارسال خواهند نمود .

شرکت مهزیار فولاد صنعت  علاوه بر تسمه استیل، در زمینه مقاطع دیگر نیز با سالها تجربه و تخصص فعالیت می کند که در ذیل قید شده :

می توانید جهت خرید قید شده در بالا ، با هر ابعاد و اندازه با شماره تماس واحد فروش شرکت تماس بگیرید : 44449101-021


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *