ورق نسوز

خرید ورق نسوز ، مقاوم در برابر حرارت 1.4841 ، 1.4845

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند. مهزیار فولاد صنعت با تخصص خود در زمینه انواع ورق های فولادی و ورق های آلیاژی در تلاش است انواع ورق نسوز را در ابعاد و ضخامت های مورد نیاز شما عزیزان تامین نموده و به دستتان برساند. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق های نسوز با وااحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. مهزیار فولاد صنعت ارائه دهنده کلیه خدمات در زمینه تامین و فروش انواع مختلف ورق آهنی است. با ما در تماس باشید.


ویدیو زیر، خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد


ورق های فولادی آلیاژی نسوز در دسته ی ورق های استنلس استیل قرار می گیرد، چرا که دارای عناصر زیادی از کربن، و کروم در بافت خود می باشد.

ورق های آلیاژی نسوز برابر با استاندارد کشور ایالات متحده امریکا ASTM با نام های 310 و 310S شناخته می شود. این آلیاژ ها برابر با استاندارد جمهوری فدرال آلمان و استاندارد های اروپایی با نام های 1.4841 برای آلیاژ 310 و 1.4845 برای آلیاژ 310S شناخته می شود.

ورق های فولادی آلیاژی نسوز استنلس استیل که با آلیاژ 1.4845 آلیاژ ریزی می شود، می تواند مقاومتی را در سازه بین 950 درجه سانتی گراد الی 1000 درجه سانتی گراد تحمل نماید.

صنعتگران گرامی باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورتی که استراکچر و سازه ی آنها حرارتی بیش از 100 درجه تا 1200 درجه سانتی گراد را دارد، می بایست از ورق های آلیاژی با استاندارد آلمانی 1.4841 و یا ورق های آلیاژی با استاندارد امریکایی 310 استفاده نمایند.

ورق های مذکور در عناصر نیکل و کروم با هم اختلاف داشته که همین اختلاف باعث تحمل بیشتر حرارت، فولاد 1.4841 به نسبت فولاد 1.4845 می باشد.

ورق های نسوز فولادی استنلس استیل در بازار جهان توسط کشور های معدودی تولید می شوند و این ورق ها در بازار ایران صرفا از نوع وارداتی تامین می گردد، چرا که در کشور ایران تکنولوژی ساخت این ورق ها وجود ندارد.

ورق های استنلس استیل با آلیاژ های نسوز در گرید های دیگری نیز وجود دارند که این گرید ها حرارت های کمتری را در سازه از خود تحمل می نمایند. از این آلیاژ ها می توان به آلیاژهای 309، 309s و 321 اشاره نمود که این فولاد ها می توانند حرارت های کمتر از 850 درجه  سانتی گراد حرارت را در شرایط استراکچر از خود تحمل نمایند.

ورق های نسوز در بازار ایران به صورت وارداتی از ضخامت 2 میلیمتر الی 50 میل متر قابل تامین می باشد. این ورق ها در ابعاد گوناگون از عرض 1 متر الی عرض 2 متر در طول های گوناگون تولید و وارد بازار مصرف ایران می گردد.

ورق های نسوز موجود در بازار مصرف ایران، تولید کشور های اسپانیا، افریقای جنوبی، کره، چین و آلمان می باشد و این ورق ها می بایست دقیقا برابر با آلیاژ های که در این مقاله به آنها اشاره شد، آلیاژ ریزی شود تا بتواند شرایط منحصر بفرد و خاص خود را در شرایط سازه تحمل نماید.

شرکت مهزیار فئولاد صنعت در سال های گذشته اقدام به تامین کلیه ورق های نسوز و ورق های استنلس استیل و ورق های آلیاژی فولادی و صنعتی برای صنعتگران گرامی در کشور ایران می نماید و شما خریداران گرامی جهت اطلاع از قیمت های روزانه و لحظه ای انواع ورق های نسوز با آلیاژ های 310 و 310s می توانید با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت کلیه ی آلیاژ ها و فولاد های فروخته شده به صنعتگران گرامی به شرط تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی  برای صنعتگران گرامی تامین می نماید و صنعتگران می توانند این فولاد های نسوز را با خیالی آسوده در سازه های خود با توجه به QC و بازرسی های سختگیرانه شرکت مهزیار فولاد صنعت استفاده نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی ورق های استنلس استیل آلیاژی، فولادی، نسوز و صنعتی در ایران.


فروشنده کلیه ورق نسوز ورق های نیکل کروم ورق های مقاوم در برابر حرارت 310 ، 310s  ، 309

فروشنده انواع ورق نسوز دارای مقاومت حرارتی تا 1250 درجه سانتیگراد جهت مصارف صنعتی (صنایع سیمان ، فولاد ، خودرو سازی ، صنایع سنگین )

نسوز های صنعتی از مقاوت 450 درجه سانتیگراد تا 1500 درجه سانتیگراد
همینک در بازرگانی مهزیار فولاد

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


فروش ورق اکسین , ورق اکسین , ورق گالوانیزه خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتی خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتی ورق مبارکه , لوله درزدار , آهن صنعتی


مهزیار فولاد صنعت در خدمت شماست تا با در اختیار دادن خدمات خود در زمینه انواع مقاطع فولادی و آلیاژی ، شما را راضی نموده و خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لطفا جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق نسوز و خرید آن، با واحد فروش شرکت به شمازه 44449101-021 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش را از صورت های خود آگاه نمایید. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *