بازرگانی مهزیار فولاد فروشنده آهن آلات صنعتی کلیه فولاد های صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی فولاد های خاص آلیاژی مهزیار فولاد فروش کلیه متریال های فولادی در مقاطع مختلف ورق ، میلگرد ، آهن آلات صنعتی ، بال پهن ، هاش ، لوله های صنعتی نبشی های L و صنعتی ناودانی و تیر آهن های آلیاژی ، هاش آلیاژی ورق آلیاژی ، شفت و گرد آلیاژی ، استنلس استیل های صنایع پتروشیمی و استنلس استیل های صنعتی و صنایع غذایی ، فولاد های نسوز و انواع سوپر آلیاژ ، مرکز جامع فروش انواع مقاطع صنعتی خاص و کمیاب با ما میتوانید از ابتدا تا انتهای راه صنعت را بپیمائید . آهن آلات و فولاد های صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی آهن آلات و فولاد های صنایع خودرو سازی و قطعه سازی آهن آلات و فولاد ها و استنلس استیل های صنایع غذایی آهن آلات و فولاد های آلیاژی جهت ساخت سازه های خاص فلزی کلیه آهن آلات و فولاد های دریایی ، کشتی سازی ، اسکله سازی ، سکو های نفتی ، لایروبی در هر کجای صنعت این مرز و بوم هروقت در شرایط تولید نیاز به فولاد خاصی داشتید با ما تماس بگیرید مهزیار فولاد مشاوره جهت ساخت کلیه ی سازه ها فلزی ، مشاوره آلیاژی برای دوام بیشتر صنعت و صنعتگر با ما تماس بگیرید

خرید فولاد های صنایع نفت – گاز – پتروشیمی

با سلام و درود بر شما کاربران ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم به متریال های فولادی و فولاد های کاربردی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بپردازیم . با ما همراه باشید.


در این ویدیو به خلاصه مطالب این صفحه می پردازیم:


متریال های فولادی صنایع نفت

صنعت نفت و گاز در جهان پیرو پلتفرم های خاصی برای تامین متریال های فولادی و آهنی می باشد که آلیاژ های گسترده ای جهت مصرف در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شناخته شده که این آلیاژ ها می تواند در مقاطع مختلف فولادی همچون لوله، ورق و انواع پروفایل ها مورد تامین و خرید خریداران گرامی قرار گیرد.

فولاد های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در دسته ی فولاد های کربن استیل قرار می گیرد که این فولاد ها می تواهند در مقاطع ورق و لوله برای صنعتگران گرامی و پمانکاران نفت و گاز تامین گردد.

جهت استفاده در استراکچر ها و سازه های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی انواع لوله های آلیاژی و فولادی مورد کاربرد و مصرف قرار کمی گیرد. این لوله ها می تواند به روش درز مستقیم و یا مانیسمان تولید گردد که جهت استفاده در صنایع نفت و گاز می بایست دارای استاندارد های API که مرجع تعیین استاندارد جهت فولاد های نفت و گاز می باشد، تعیین گردد.

مرجع استاندارد API کشور ایالات متحده امریکا بوده و لوله های بکار رفته در استراکچر ها و سازه های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی دارای آلیاژ های گوناگونی بوده که در این مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

لوله های پر مصرف صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، انواع لوله های مانیسمان در گرید های A106، API5L GRB، API5L X42، API5L X52، API5L X60 و API5L X70 می باشد.

این لوله ها به صورت لوله ی درزدار با آلیاژ های سری API نیز تولید می گردد که لوله های درزدار مورد مصرف بخشی از سازه های این صنایع قرار می گیرد.

در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی انواع ورق های آلیاژی نیز کاربرد داشته که این ورق ها در ساخت انواع مخازن مختلف و ساخت سازه های گوناگون مورد مصرف قرار می گیرد.

از آلیاژ های بکار رفته در صنایع نفت گاز و پتروشیمی برای مقطع ورق می توان با آلیاژ های A283 گرید C، و A285 گرید C و A516 گرید 60 و A516 گرید 70، P265GH و P295GH و P275GH و P355GH می باشد. این ورق ها به صورت وارداتی و داخلی در آلیاژ های گوناگون با ضخامت ها و ابعاد مختلف همینک در دسترس خریداران گرامی بوده که می تواند این مقاطع و این فولاد ها را برای سازه های خود استفاده نماید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با سال ها تجربه در زمینه تامین مقاطع فولادی و آهنی مورد مصرف در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، کلیه مقاطع فولادی به صورت ورق آلیاژی و لوله آلیاژی را تامین می نماید و شما خریداران گرامی جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع مقاطع و آلیاژ های فولادی بکار رفته در صنایع نفت و گاز می توانید با واحد بازرگانی . فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس گرفته تا از قیمت لحظه ای و روزانه انواع فولاد های مصرفی در صنایع نفت و گاز اطلاع پیدا کنید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع آلیاژی و فولادی در ایران یم باشد و کلیه ی فولاد های مصرفی در صنایعی به غیر از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز در دسته ی محصولات موجود در انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت بوده و شما خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق ها، لوله ها و پروفایل های آلیاژی می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه آهن آلات فولادی و آلیاژی و صنعتی در ایران.


بازرگانی مهزیار فولاد
فروش کلیه متریال های فولادی در مقاطع مختلف لوله درزدار
ورق ، میلگرد ، آهن آلات صنعتی ، بال پهن ، هاش ، لوله های صنعتی آهن صنعتی
نبشی های  L و صنعتی ناودانی و تیر آهن های آلیاژی ، هاش آلیاژی ورق مبارکه
ورق آلیاژی ، شفت و گرد آلیاژی ، استنلس استیل های صنایع پتروشیمی
و استنلس استیل های صنعتی و صنایع غذایی ، فولاد های نسوز و انواع

سوپر آلیاژ ، مرکز جامع فروش انواع مقاطع صنعتی خاص و کمیاب
با ما میتوانید از ابتدا تا انتهای راه صنعت را بپیمائید . آهن آلات ساختمانی
آهن آلات و فولاد های صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی
آهن آلات و فولاد های صنایع خودرو سازی و قطعه سازی
آهن آلات و فولاد ها و استنلس استیل های  صنایع غذایی آهن آلات صنعتی

آهن آلات و فولاد های آلیاژی جهت ساخت سازه های خاص فلزی
کلیه آهن آلات و فولاد های دریایی ، کشتی سازی ، اسکله سازی ، سکو های نفتی ، لایروبی
در هر کجای صنعت این مرز و بوم هروقت در شرایط تولید نیاز به فولاد خاصی داشتید با ما تماس بگیرید
مهزیار فولاد مشاوره جهت ساخت کلیه ی سازه ها فلزی ، مشاوره آلیاژی برای دوام بیشتر صنعت و صنعتگر

با ما تماس بگیرید

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقاطع مختلف ، سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *