لوله های هیدرولیک

لوله های فولادی هیدرولیک

لوله های فولادی هیدرولیک

تامین ، خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع لوله های فولادی هیدرولیک مانیسمان  وارداتی از سایز های میلی متری تا سایزهای بالا جهت مدارهای پایپینگ هیدرولیک ، پنوماتیک و کلیه لوله های ضایع خودرو سازی .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در لوله های فولادی هیدرولیک ، و دیگر مقاطع فولادی ، تلاش مصمم خود را در زمینه تامین نیاز شما صنعتگران و خریداران عزیز بکار گرفته تا نیاز شما را در کمترین زمان ، و به بهترین شکل ممکن ، با نازلترین قیمت فراهم آورد . اولویت مهزیار فولاد صنعت ، در درجه اول رضایت شما بوده و این افتخاریست  برای ما که مشتریان و  خریداران ارجمند به اهداف با ارزش خود رسیده و رسالتشان را در زمینه صنایع تکمیل نمایند .

 

کاربرد لوله های فولادی هیدرولیک

لوله های فولادی هیدرولیک با توجه به دارا بودن آلیاژ های خاص گزینه های مناسبی جهت خطوط انتقال روغن در سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک می باشد ،

لوله های فولادی هیدرولیک تولید کدام کشور ها میباشند ؟

این لوله ها انواع وارداتی تولید کشور های آلمان ، رومانی ، چین بوده و از سایز های قطر خارجی 6 میل به بالا در ضخامت های مختلف قابل تامین می باشد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، به شما تضمین میکند که این لوله ها را در ضخامت های مختلف ، و با بهترین کیفیت برای شما تامین خواهد نمود ، و همچنین خدمات جانبی نظیر برش کاری ، آنالیز ، جوشگاری و …… از تعهداتش بوده و در این زمینه با تخصص و بصورت حرفه ای ایفای نقش خواهد کرد . مشاوران و پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، شما را در زمینه خرید و انتخاب نوع لوله ، با توجه به شرایط استفاده ، راهنمایی کرده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید ، همیار شما خواهد بود .

 

 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر لوله های هیدرولیک ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *