فروش ، خرید و قیمت روزانه آهن آلات انواع ناودانی ، ناودانی ساختمانی و صنعتی ، ناودانی اروپایی و داخلی ، سبک و سنگین ، 6 متری و 12 متری ، آهن آلات ناودانی ، خریدار و فروشنده

خرید، فروش، قیمت روزانه انواع ناودانی اروپایی وارداتی سبک و سنگی

با سلام و درود بر شما کاربران ارجمند مهزیار فولاد صنعت، در این مقاله قصد داریم به آهن آلات ساختمانی و صنعتی مانند نبشی و ناودانی ساختمانی بپردازیم.

ناودانی های فولادی و آهنی در سایز ها و ابعاد گوناگون جهت استفاده در صنایع مختلف تولید می گردند، ناودانی های فولادی می توانند برابر با جداول استاندارد بین المللی تولید شده و یا به درخواست خریداران محترم با ضخامتی متفاوت از ضخامت های استاندارد جدول بین المللی اشتال تولید گردند.

ناودانی های اروپایی که در بازار ایران مورد کاربرد قرار می گیرند با توجه به وزن و ضخامت های این ناودانی ها کیفیت متمایزی را به نسبت انواع ناودانی ایرانی از خود در فرآیند سازه نشان می دهد.

ناودانی های وارداتی به ایران معمولا تولید کشور ترکیه یا اکراین بوده و از این ناودانی ها جهت ساخت استراکچر های خاص صنعتی در صنایع نفت، گازف پتروشیمی و در ساخت انواع سازه های فلزی سنگین استفاده می شود.

تفاوت ناودانی های وارداتی های سنگین با ناودانی های داخلی سبک در ضخامت فولاد ها و پروفایل های مذکور بوده و به اینصورت که مثلا  یک شاخه ناودانی 10 سبک داخلی وزنی تقریبا معادل نصف وزن ناودانی دهه استاندارد برابر با جداول اشتال را دارا می باشد.

قیمت نبشی و ناودانی های آهنی که در بازار ایران تولید می گردد با توجه به اینکه ارزان بودن کالا و قیمت تمام شده برای مصرف کننده در اقتصاد ایران بسیار حیاتی می باشد این ناودانی ها با ضخامت کمتری توسط کارخانجات داخلی و با کیفیتی پایین تر تولید می گردند تا محصول نهایی استحصال شده، وزن کمتری داشته باشد و قیمت کمتری به نسبت انواع ناودانی وارداتی را برای مصرف کنندگان عرضه نماید.

قیمت های ناودانی های داخلی با توجه به کیفیت بافت آلیاژ و وزن آنها بسیار پایین تر از انواع ناودانی های وارداتی با وزن های استاندارد می باشد.

ناودانی های وارداتی به کشور ایران معمولا در وزن های استاندارد مطابق با جدول استاندارد اشتال تولید می گردند که این جدول مطابق با جداول مهندسی ساخت سازه در کلیه کشور های اروپایی و آمریکایی و مطابق با استاندارد های بین المللی ساخت سازه در جهان می باشد.

پس تفاوت اصلی ناودانی های سنگین وارداتی با ناودانی های سبک داخلی در ضخامت انواع این ناودانی ها بوده و کیفیت محصولات وارداتی با توجه به مطابقت با استاندارد های جهانی بسیار با کیفیت تر از نمونه های داخلی می باشد.

شما خریداران گرامی جهت خرید، فروش و دریافت قیمت روزانه انواع ناودانی وارداتی می توانید با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت های تولید کننده انواع ناودانی در ایران شرکت های ذوب آهن اصفهان، فولاد فایکو، فولاد اهواز، ظهوریان و شکوفته ی مشهد و دیگر کارخانجات مختلف در کشور ایران توانایی تولید انواع ناودانی را دارا می باشند که از کارخانجات مذکور شرکت ذوب آهن اصفهان و فولاد فایکو اخیرا ناودانی های سنگین با وزن های مطابق وزن استاندارد نیز تولید می نمایند.

ناودانی های وارداتی به کشور ایران نیز تولید کشور های کره، ترکیه و اکراین بوده که این ناودانی ها در سال های گذشته بیشتر از نوع ترکیه ای وارد کشور شده و مورد مصرف صنعتگران گرامی قرار می گیرد.

ناودانی های فولادی از سایز 40 تا سایز 500 هم اینک در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد و شما می توانید جهت خرید انواع ناودانی های سبک و سنگین داخلی و وارداتی در آلیاژ های گوناگون و در سایز های مختلف با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت ارائه دهنده قیمت روزانه انواع ناودانی های ساختمانی و صنعتی در ایران می باشد و شما صنعتگران گرامی می توانید جهت خرید دیگر مقاطع فولادی همچون ورق، لوله، میلگرد، هاش و … با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایی.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تولید کننده انواع متریال ها و مقاطع فولادی در ایران می باشد و کلیه کالا هایی که توسط شرکت بازرگانی و فروش رکت مهزیار فولاد صنعت تامین می گردد دارای تاییدیه اصالت، ضمانت سایز و ضمانت آلیاژ می باشد.

 

فروش ، خرید و قیمت روزانه آهن آلات انواع ناودانی ، ناودانی ساختمانی و صنعتی ، ناودانی اروپایی و داخلی ، سبک و سنگین ، 6 متری و 12 متری ، آهن آلات ناودانی ، خریدار و فروشنده

فروش ناودانی 6 متری داخلی

ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه

فروش ناودانی 12 متری وارداتی

فروش ناودانی سبک و سنگین ایرانی

خدمات برش cnc , خرید آهن

فروش ناودانی سنگین و سبک وارداتی

فروش ناودانی 12 متری سنگین

میلگرد ساده , خدمات برش لیزر

همینک در مهزیار فولاد

میلگرد آهن , میلگرد فولادی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نبشی آهن , ناودانی آهن

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *