فولاد سامانته و MO40

سمانته و MO40

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران گرامی و ارجمند ، به اطلاع می رساند شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه فروش و تامین انواع ورق های فولادی ، و فولادهای آلیاژی ، در تلاش است تا شما عزیزان را از خدمات خود در این زمینه راضی نموده و کلیه خدمات خود را در این راستا در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت فولاد سامانته و MO40 ، با شماره واحد فروش به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . ما فولاد های آلیاژی صنعتی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ، در سراسر کشور در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد .


فولاد سامانته و MO40

درصد کربن فولاد سمانته بسیار پائین است

فولادهای سمانتاسیون علاوه بر کربن عناصر آلياژي ديگر نظير : منگنز، سيليسيم ، کرُم ، موليبدن و نيکل دارا مي باشند و در شرایط عملیات حرارتی به روش کربن دهی تولید و ساخته میشوند این نوع فولاد بدلیل فقر کربن اگر در معرض آبکاری(عملیات حرارتی قرار گیرد ) سختی بالایی نخواهد گرفت و اصولا مناسب آبکاری نمی باشد . صرفا اگر سخت کاری سطحی با عملیات حرارتی صورت پذیرت سطح فولاد سختی بالایی به خود می گیرد که برای ساخت چرخ دنده در مقطع دنده های درگیر بسیار مناسب است.
 لوله تست آب و قیمت لوله مانیسمان و قیمت ورق آهن
قیمت نبشی و ناودانی و قیمت قوطی آهنی و قیمت ورق گالوانیزه رنگی

فولاد سمانته با استاندارد 5919 و 7210 تقریبا مشابه است.


مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه فولادهای آلیاژی ، در نظر دارد با تلاش و همت خود ، و همراه با کادر مجرب و کارشناسان فروش ، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند ، ما فولاد سامانته و MO40 را با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد ، جهت اطلاع بیشتر از قیمت دقیق ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، لذا از طریق ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، ما را از سفارش ها خود آگاه سازید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت سفارش های شما عزیزان اقدام نموده و پیش فاکتور مربوطه را ارسال ، و در صورت تایید شما عزیزان اقلام فولادی مورد نظران را تامین خواهند نمود . یکی از اهداف مهزیار فولاد صنعت ، کیلیت است ، چرا که میفیت حق شماست . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *