آهن آلات دریایی

خرید و فروش شیت پایل ، ورق های دریایی ، لوله های دریایی ، فولاد های دریایی ، فولاد های

با سلام و درود بر شما صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با سال ها تجربه و تخصص در زمینه فروش و تامین کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در خدمت شماست تا کلیه نیاز های شما عزیزان را تامین نموده و در پروژه های صنعتی تان همراه باشد. مهزیار فولاد صنعت در زمینه آهن آلات دریایی دارای تخصص بسیاری بوده و این مقاطع را به سادگی برای شما عزیزان فراهم می آورد. لطفا جهت اطلاع از قیمت انواع آهن آلات دریایی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 ـماس حاصل نموده و تیم فروش شرکت را از صورت درخواستی خود آگاه سازید. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 پاسخگوی کلیه تماس های شما عزیزان خواهند بود.


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد:


در صنایع دریایی، مقاطع فولادی دریایی و آهن آلات دریایی کاربردهای کلیدی داشته که این مقاطع فولادی مخصوصا جهت استفاده در صنایع دریایی ساخته می شود. مثلا ورق های دریایی الزاما جهت ساخت شناور، کشتی، بارج، یدک کش یا پوشش اسکله های تجاری و تفریحی بکار گرفته می شود، یا مقطع فولادی شیت پایل مخصوص استفاده در بستر دریا جهت ساخت سازه های دریایی است.

لوله های دریایی می توانند هم در شناور های و کشتی های تجاری و صنعتی و هم به صورت شمع کوبی در بستر ساحل ها مورد استفاده قرار گیرند. در کل فولاد های دریایی می بایست گرید های دریایی را دارا باشند که مقاومت این فولاد ها با توجه به گرید دریایی بودنشان در مقابل تماس با آب شور دریا به نسبت دیگر فولاد های بیشتر می باشد.

جهت خرید مقاطع فولادی دریایی، انواع لوله های شمع کوبی، ورق های دریایی، انواع شیت پایل و دیگر مقاطع فلزی مورد استفاده در صنایع دریایی، می توانید با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

ورق های دریایی فروخته شده در این مجموعه دارای GL-A و LR-A – A131 – GRA – A36 و … می باشند که کلیه ی این آلیاژ ها در مقاطع لوله، شیت پایل، اچ پی HP، و انواع ورق های دریایی در ضخامت ها و ابعاد گوناگون از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 100 میلی متر در ابعاد مختلف در دسته ی اقلام موجود در انبار شرکت مهزیار فولاد می باشد.

خریداران گرامی جهت اطلاع از قیمت روز انوع مقاطع فولادی دریایی می توانند با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا از قیمت روزانه و لحظه ای انواع مقاطع فولادی صنعتی مطلع گردند. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی مقاطع فولادی دریایی و آهن آلات دریایی در ایران است.


آهن آلات دریایی

خرید و فروش  کلیه آهن آلات دریایی ، آهن آلات لایروبی ، لوله های شمع کوبی ،  فولاد های مقاوم در برابر خوردگی آب شور دریا ، فولاد های مخصوص ساخت اسکله های نفتی ، فولاد های مخصوص ساخت سکوهای نفتی ، آهن آلات و فولاد های صنایع دریایی ، ورق های دریایی ، لوله های دریایی ،شیت پایل ، کلیه فولاد های لایروبی


مقاله ی آهن الات ساختمانی و مقاله ی آهن آلات صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق فولاد مبارکه و مقاله ی لوله مانیسمان api  را نیز بخوانید
مقاله ی لوله استیل ۳۱۶ و مقاله ی لوله استیل ۳۰۴ را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصص خویش در زمینه انواع آهن آلات و به همراه تیم فروش آلیاژ شناس خود، شما عزیزان را در زمینه انتخاب صحیح مقاطع فولادی و آلیاژی راهنمایی نموده و تمام سعی خود را بکار می گیرد تا تجربه ی بسیار عالی از خرید با ما را کسب نمایید. مهزیار فولاد صنعت با کارشناسان مجرب خود تضمین می نمایند تا خریدی مطمئن داشته باشید. لطفا جهت اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و یا ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت خرید خود آگاه سازید. با ما تماس بگیرید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *