خطوط انتقال سیالات فشار قوی

خرید لوله های خطوط انتقال آب – گاز – نفت

با سلاو و عرض ادب و احترام خدمت صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند. شرکت مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت یازرگانی است که در زمینه کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی فعال بوده و فعالیت خود را در این راستا به صورت سراسری در ایران گسترش داده است. مهزیار فولاد صنعت با تیم آلیاژ آلیاژ شناس خود سع بر آن دارد تا لوله های فولادی مورد نیاز صنعتگران را با قیمتی مناسب در اختیارشان قرار دهد. تیم فروش شرکت با تخصص خود در این زمینه انواع مختلف لوله مانیسمان را در ضخامت ها و رده های مختلف در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. این لوله های خطوط انتقال سیالات فشار قوی مورد استفاده قرار می گیرند و در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند. لطفا جهت اطلاع از قیمت انواع لوله مانیسمان آلیاژی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح االی 13:30 ) آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.


ویدیو ذیل خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد:


خطوط انتقال سیالات فشار قوی

لوله های بکار رفته در خطوط انتقال آب، گاز و نفت در دسته ی لوله هایی قرار می گیرد که می بایست استاندارد هی مرجع API را داشته باشند. این لوله ها در بازار ایران جهت مدار های آب و گاز غیر صنعتی ( ساختمانی ) مصطلحا با نام لوله های تست شناخته شده و این لوله ها می بایست دارای مقاومت ویژه ای در سازه بوده که بتواند سیالاتی که از داخل ان ها عبور می کند و فشار بالایی دارد را به خوبی هدایت کرده و مدار پر فشار انتقال خطوط آب و گاز را ساپورت نماید.

لوله های بکار رفته در صنایع انتقال آب، انتقال گاز و انتقال نفت می تواند به روش های گوناگون همچون لوله های سیاه درزدار درز مستقیم، انواع لوله های اسپیرال و لوله های مانیسمان تولید و عرضه گردند.

لوله های بکار رفته در خطوط انتقال سیالات فشار قوی ، خطوط آب، خطوط گاز و نفت از نوع آهنی و فولادی بوده که اصطلاحا در روند تولید به این فولاد ها فولاد کربن استیل می گویند.

لوله های مصرفی در صنایع نفت و گاز می بایست دارای استاندارد های گوناگونی باشد که در این مقاله به برخی از این استاندارد های اشاره خواهیم نمود.

استاندارد های پرکاربرد صنایع انتقال آب و گاز، استاندارد های سری API می باشد که استاندارد های سری API استاندارد های مرجع کشور ایالات متحده امریکا بوده که در سالهاب گذشته و در دهه های گذشته بعنوان مرجع جهانی و استاندارد های بین المللی برای این فولاد ها شناخته می شود.

از استاندارد های پرکاربرد جهت انتقال آب و گاز می توان به انواع لوله های مانیسمان A106 GRB – A106 GRA – A179 – A333 – و A335 و انواع لوله های درزدار آلیاژی با استاندارد های API5CT، API5L X42 – API5L X52 ، API5L X60، API5L X65 و API5L X70 می باشد.

لوله های بکار رفته در این صنایع معمولا بر پایه استاندارد اینچ شناخته می شود و خریداران و صنعتگران گرامی که می خواهند اقدام به خرید انواع لوله های خطوط انتقال جهت صنایع نفت، گاز و آب نمایند، می بایست به سایز های این لوله ها برپایه ی جدول استاندارد اینچ توجه نمایند.

ضخامت های لوله هایی که بر پایه ی اینچ طبقه بندی می گردند، با نام ( رده ) شناخته می شود که در اصطلاح بین المللی به صورت مخفف (SCH) شناخته شده که می تواند از رده 10 تا رده 160 و یا بیشتر مورد سفارش و خرید توسط صنعتگران گرامی قرار گیرد.

شما می توانید جهت خرید انواع لوله های کربن استیل که به صورت درز دار، مانیسمان و یا اسپیرال تولید گشته اند، با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا این لوله ها را جهت سازه های خود سفارش دهید.

لوله های مصرفی در صنایع نفت، گاز و انتقال آب از سایز 1 اینچ الی سایز 64 اینچ و در ضخامت های مختلف و رده های مختلف همینک در دسترس شما خریداران گرامی بوده و جهت اطلاع از قیمت لحظه ای و روزانه انواع لوله های صنعتی و فولادی بکار رفته در صنایع نفت و گاز و انتقال آب، می توانید با والحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه آهن آلات و مقاطع مصرفی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و انتقال انواع میعانات مختلف صنعتی در ایران بوده و به شما خریداران گرامی جهت خرید انواع لوله های کربن استیل فولادی اطمینان می دهد که آلیاژ های خریداری شده از این مجموعه تماما به شرط تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی به خریداران گرامی عرضه می گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه فولاد ها و مقاطع آلیاژی و صنعتی در ایران.


لوله فشار قوی API5CT   سایز 5.1/2 اینچ شاخه 12 متری موجود در انبار تهران

خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع آهن الات صنعتی ، لوله  آلیاژی ، جهت خطوط انتقال سیالات فشار قوی با آلیاژ های مختلف ( لوله آلیاژی ، لوله فشار قوی ، لوله صنعتی ، خریدار ، فروشنده ، قیمت روزانه )

api5ct  ،   a333  ،   a335 ، ck45 ، ck60 خدمات برش cnc , خرید آهن

لوله های صنعتی با آلیاژ های خاص قابل واردات در کوتاه ترین زمان
همینک در مهزیار فولاد

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

میلگرد ساده , خدمات برش لیزر , نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن , میلگرد فولادی


جهت اطلاع از قیمت لوله های فولادی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت امکان می توانید از طریق ارسال پیام به واتزاَپ شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net وmahzyar.net97@gmail.com  تیم فروش شرکت را از صورت های درخواستی خود آگاه سازید. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *