لوله های فولادی سایز بالا

خرید کلیه لوله های سایز بالا

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت ، مهزیار فولاد صنعت ، با بکار گیری تخصص و تجربه بالای خود در زمینه انواع ورق فولادی و آلیاژی ، به شما عزیزان خریدی آسوده و مطمئن را تضمین می کند ، ما در زمینه لوله های فولادی سایز بالا ، شما خریداران محترم را یاری خواهیم نمود ، جهت خرید انواع لوله های سایز بالا و انواع لوله صنعتی ، با واحد فروش شرکت به شماره  44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح لی 13:30 ) دراختیار شما عزیزان خواهند بود .


لوله های سایز بالا که که معمولا از ورق های فولادی تولید شده به روش نورد گرم تولید می گردند، مورد کاربرد صنایع انتقال می باشند که معمولا جهت انتقال آب، انتقال فاضلاب، انتقال گاز، نفت و دیگر میعانات مورد استفاده قرار می گیرد.

اصولا در بازار مارکت فروش لوله های آلیاژی و لوله های فولادی و آهنی در بازار ایران، از سایز 12 اینچ به بالا را در دسته ی لوله های سایز بالا قرار داده و این لوله ها می توانند به روش های گوناگونی همچون لوله های سایز بالای مانیسمان، لوله های سایز بالای درز مستقیم و لوله های سایز بالای اسپیرال تولید و عرضه گردند. 

از دیگر کاربرد های لوله های سایز بالا، ساخت سازه های فلزی می باشد. از لوله های فولادی سایز بالا جهت ستون های پل های راه سازی، بیلبورد های تبلیغاتی، ساخت سازه های فضایی و بسیاری دیگر از سازه ها فروشگاهی، نمایشگاهی، فرودگاهی و دیگر سازه ها همچون ساخت پل های معلق، و بسیاری دیگر از سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اصولا لوله های سایز بالا می توانند کاربرد هایی فرای کاربرد انتقال در صنایع داشته باشند که خریداران و صنعتگران گرامی که تصمیم به خرید لوله های سایز بالای فولادی و آهنی دارند، می توانند از این لوله ها جهت ساخت سازه های خود نیز بهره ببرند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در سال های گذشته به شکل تخصصی در مارکت لوله های سایز بالای فولادی فعالیت می نمایند و از شما خریداران گرامی دعوت می نماید جهت خرید انواع لوله های سایز بالا و جهت فروش لوله های سایز بالای مازاد پروژه های خود، همین حالا با واحد پشتیانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا لوله های سایز بالای درخواستی خود را که جهت انتقال و یا سازه های فلزی می خواهید مورد خریداری قرار دهید را تامین نماید.

لوله هیا سایز بالا که به روش های درز مستقیم و یا اسپیرال تولید می گردند، می توانند در برخی موارد به صورت درجه دو و دسته دوم باز شده از خطوط انتقال آب و گاز برای خریداران تامین گردد.

در لوله های سایز بالا، موارد دسته دوم و موارد درجه دو تولیدی در کارخانجات بسیار زیاد می باشد که خریداران می توانند لوله های دسته دوم باز شده از خطوط انتقال آب را و یا لوله های درجه دو تولیدی از لوله سازی را، با قیمتی پایین تر به نسبت لوله های فابریک سایز بالای آهنی، از شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین نمایند.

جهت خرید، فروش و اطلاع از قیمت انواع لوله های سایز بالای صنعتی، فولادی و آهنی می توانید همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا از قیمت روزانه و آلیاژ های کالاهای موجود در انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت اطلاع حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده لوله های سایز بالای آهنی از سایز 12 اینچ الی سایز 100 اینچ در ضخامت های مختلف می باشد و این لوله ها را شما می توانید در آلیاژ های گوناگون جهت مصارف مختلف برای بکار گیری در سازه های گوناگون مورد استفاده قرار دهید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های فولادی و آهنی سایز بالا در ایران.


لوله های فولادی سایز بالا

لوله های فولادی سایز بالا ، یکی از محصولات اصلی ماست که تحت گواهینامه  ISO / BV  قرار دارد. لوله های ما به دلیل کیفیت عالی، قیمت رقابتی و خدمات خوب به سراسر ایران فرستاده می شود. این مقاطع در بسیاری از صنایع مفید و موثر می باشد، مثلا خطوط پایپینگ سیالات اعم از آب ، گاز ، میعانات نفتی ، ساخت سازه های فضایی و سازه های فلزی سنگین ، ساخت مخازن آب و گاز ، نفت و …

  • مقاوم در برابر خوردگی
  • ابعاد دقیق (برابر سفارش مشتری)
  • می‌تواند فشار بالا و دمای بالا را تحمل کند
  • اطمینان از توزیع مساوی باردر ساخت سازه

لوله های فولادی سایز بالا معمولاً با قطر خارجی بیش از 610 میلی متر موجود هستند. لوله های فولادی سایز بالاعموما در طیف گسترده ای از برنامه ها مانند مهندسی خط لوله در مقیاس بزرگ ، مهندسی گاز و آب و ساخت شبکه لوله استفاده می شوند.


فرآیند تولید لوله فولادی با قطر بزرگ به طور کلی نتیجه این فرایندها است:

حرارت دادن ، سوراخ کردن ، خم کاری، جوشکاری داخلی و خارجی و فرآیند چند مرحله ای صاف کردن ، همه ی این مراحل برای رسیدن به استانداردهای موسسه نفت آمریکا است. لوله های فولادی سایز بالا برای قسمت های اصلی ساختمان های بزرگ به عنوان پشتیبان بین طبقات قرار می گیرند ، هم چنین در شمع های پل ، ستون های زیر آب و ستون سازی ساختمان های مرتفع استفاده می شود.

در فرآیند تولید لوله سایز بالا نوع کاربرد تامین کننده فرایند تولید می باشد برای مثال : اگر لوله ی سایز بالا جهت مصرف در مدار پایپینگ (خطوط نفت ، گاز و آب) باشد می بایست استاندارد های API (American Pertroleum Institute) در فرآیند تولید رعایت گردد. در ادبیات عامه به لوله های فولادی سایز بالا API ، لوله های تست شده می گویند . در صورتی که لوله های سایز بالا در سازه های فلزی مورد استفاده باشند استاندارد API برای تولید آن ها ضروری نیست.

لوله API می بایست پس از تولید روکش پلیمر ، پرایمر یا اپوکسی گردند این عمل از آلوده شدن محیط های نصب لوله توسط تجزیه شدن سطح فولاد از اکسید آهن جلوگیری می نماید. و فرایند کار را در محیط های گرم و استوایی و سرد و خشک بهبود می بخشد.

مهزیار فولاد صنعت این توانایی را دارد که الزامات لوله شما را با طیف وسیعی از گزینه‌های لوله فولادی تامین می ناید . ما می‌توانیم نیازهای شما را با لوله از قطر 10 اینچ تا 100 اینچ و یا حتی بزرگ‌ تر به انجام برسانیم . اگر برنامه شما به لوله فولادی بزرگ‌تر نیاز دارد، با همکاری تیم کارشناسان ما می توانیم نیازمندی‌های خاص شما را برآورده کنیم. مهزیار فولاد می‌تواند لوله های فولادی سایز بالا درخواستی شما را براساس پارامترهای مورد نیازتان ارائه دهد:

  • قطر
  • ضخامت دیواره
  • طول
  • استاندارد ASTM
  • جوشکاری مقاومت الکتریکی
  • جوش یکپارچه (ERW)
  • روکش مقاوم در برابر سایش و رطوبت
  • داخلی یا وارداتی بودن کالا
  • جدید یا دست دوم بودن کالا
  • تست های هیدرو استاتیک
  • تست های الکترواستاتیک

لوله های فولادی سایز بالا

لوله های فولادی سایز بالا


مهزیار فولاد صنعت تجربه کار با طیف گسترده ای از صنایع و مشتریان را دارد. ما لوله های فولادی سایز بالا را برای ساخت و ساز ، حفاری ،  چاه ، لوله کشی و بسیاری از کاربردهای دیگر ارائه می دهیم. همچنین می توانیم لوله هایی با طول های مختلف تهیه کنیم. هدف ما ارائه سطح بالایی از خدمات به مشتریان برای پاسخگویی به تمام نیازهای لوله های فولادی شما می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت اولین دریافت کننده گواهینامه ی CRM & CSM (جلب رضایت مشتری) در میان تامین کنندگان مقاطع فولادی در ایران از URS انگلستان.


جهت اطلاعات بیشتر از انواع لوله ها ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، کارشناسان ما ، پاسخگوی شم عزیزان خواهند بود ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net  و  mahzyar.net97@gmail.com ، و ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ، ما را از خرید خود آگاه سازید ، مهزیار فولاد صنعت ، جهت ارتقاء سطح خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، خدمات جانبی خود را در زمینه ( خدمات برشکاری ، سوراخ کاری ، خدمات گالوانیزه ، آنالیز ورق های فولادی ، و بازدید از محصل قل از خرید ) را در اختیار مشتیان عزیز قرار می دهد ، لطفا در صورت درخواست با ما تماس بگیرید ، اولویت و هدف ما کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *